nekem is ez a jelenség volt, kattogott, kinullázott a műszerfal, villantó meg minden. Pont itt a fórumban javasolták, hogy nézzem meg az önindító relét. Megnéztem... tiszta korrózió volt az egyik terminálja, sőt a szigetelés meg is volt olvadva. Kikötöttem, megsikáltam polirpapírral, befújtam kontakt spray-vel, és a végén még le is zsíroztam. Azóta nincs gondom, nekem ez megoldotta a problémát. A relét az aksi és a vezérlőegység között találod.
Sziasztok!
Kicsit megpróbálom felélénkíteni a fórumot engemm rosszul érintő témával:
2002 Mille R. Akksi feltöltve. Indítózok, tekeri-tekeri azt egyszercsak 2-3 tekerés után nagy kattogások jönnek. Van olyan is mikor a kattogások közepette lenullázza a műszerfalat (napi számláló, átlag, max seb., óra, stb.) Másik akksival sem indult be és autóról bikázva sem. Ez volt tegnap. Tegnap előtt szintén nem akart indulni, fél órát töltöttem az aksit és utána beindult. Akksi+önindító? Racsni? Relé? Egy biztos: az önidító fel lesz újítva és veszek új akksit is. Azután meglátom... Van tippetek a problémára?
Üdv: W.
Hello!
Köszi a segítséget! Megnéztem i a tengelytávot, itt 1418 mm-et írnak, nekem van könyvem az RSV ről ott 1410 -et, egy másik netes oldalon meg 1415 mm-et írnak a tengelytávak. Azért lenne fontos mert, pivit sérült az elej a gépnek, és ki kell huzatni a vázat!De ugye mekkorára?
Hello Mindenki!
Valaki mondja meg nekem, hogy mennyi a tengelytávja a 2004 Aprilia RSV 1000 R-nek ( nem a Factory!!! )! Van ahol 1410, van 1415 mm. Meg még egyéb méretek!
Előre is köszi!
Egyik haverom egy 2001-es Millét szándékozik vásárolni,ezért is érdeklődnék,melyek azok a dolgok,melyeket mindenképp érdemes ellenőrizni(gyenge pontok,sajátosságok,tipushibák...)?
1,29 az ára,állitólag 9000 km-rel.
Előre is köszi!
Helo! nem azt mondtam hogy 1 alap rs125 estében nincs nagy külömbségmert ot a 600as és a sima 125 ös utcai motor közt orjási külömbség van közel nem 1 kategoria ezt énis és mási studja. Én az enyémröl beszélek ami 87 kilo 145 helyet mega mi gyári sp verzio eleve töb bloerö konkrétan 42 a gyári törzskönyvben és ugy e akor már nem olyan sulyarányrol van szo közel sem mint 1 siam rs 125 mega 600as ugye az ö sulyarányával megy leg 250 ig az rs pl kb max200at a leghoszabvb átételel d eink 170 180 aka menekszoval átétele is fürgébb rövidebb aztán meg ha nézel 1 gyári pálya 125 öst pl honda rsek vagy a rs-r aprilai azok böven tudják az átlag 600as szintet a 66kilo 44 lojukal stb cucokal! 2003 ban volt 1 olasz ujságnak 1 tesztje a 2003 as gsx-r750 ment ahonda rs125 sö gipi kites motoral szal 1ik 125 gp motoral és az megkurt a210ig gyorsulásbanés azota erösebek agp 125 ök az aprilia meg még ahondánál tavaly 4 loval eröseb volt szoval sztem az kb mostani 750 szint ami a 125 gp 250 röl meg felesleges dumálni sztem a 120 lo 80 kilo is elég egyértelmü. Szoval a 2ütemet adig kel lebescülnimig valami gyári utcai csöcselmész depl nekem van honda rs gyári szervizkönyvem az a94 es honda rs250 az 96 lo és97 kilo volt
és akinek van zséje megveszi é sha pl tud i smeni akor sztem a 600asok ne igen probálják letolni pályán persze lehet ezt is roszul gondolom mind1. Amugy mille lessz találtam 1 márkakereskedést ahol a volt osztálytársan a szervizben aszrelö é sövele lezsiroztam én szervizelem ö pecsétel:D igy mindenkép factory lesz nem zx-10 lesz amugy már alapbol a v2 kellet de nem akartam olyat veni amit akármien átlagos sor4 megkur de majd kiderül ha már rajt ülök és beál melém valami:)
Asszem egy picit nagyobb alázatra lenne szükség a te esetedben.
Hogy nincs sok különbség egy 600 és egy 125-ös között? pfff
csak annyi, hogy egy sornégy 250-esnél tökig húzod a gázt minden egyes kuplung nélküli váltás után, azért egy hatszázasnál nem így megy. De ha már magyarázni kell (és tényleg ez a véleményed, amit írtál) , akkor régen rossz.
Ilyen szinten sokkal jobban nyom a latba a motorozási tudás mint gondolnád.
Azért egy kis túlzás,, hogy a 600-asok csak kicsit különböznek az RS125-től. Lehet, hogy időben nincs túl sok különbség, de méterben igencsak, és menetdinamikában is komolyabb tudást igényelnek mint a 125-ösök! Ha utcán lenyomnak egy másik ezressel az csak azért van mert a másik jobban tud motorozni, és nem azért mert alattad egy 25-30LE-vel gyengébb V2 üvölt! A döntésedben az fog szerepet játszani hol tudod szerviz nélkül megvenni, illetve el kell még mindig döntened, hogy V2 vagy sor4 feelingre vágysz!
W.
Helo! ez egy tök normális természetes vélemény 21 évesen a gp gépeket is hajtják páran 7 éves kor ota menek szerelönek végeztem motorszerelöt is 600asal stb vel sokat mentem van 250es mc18 as nsr em cr250em ismerösök gépével meg jocskán jártam sp1et tudtam tesztelmni az kajak bejött sv is egész jo de milét s erégit se ujat nem tudtam igazábol probálni
errre felé elégé fikázák hogy drága gyenge mint 1 600as ugy megy ieneket magyaráza sok faszfej 1 van az is 30 km re laki idegentö meg hogy kérném el tesztmotorozásra közölték ho csak pesten szoval az afö gondom hogy ugy költök 3.4 millát jo részt hitelt hogy fogalmam sincs mien a mille ha olyan mint az aprilia szokot akor kibaszott jo lesz de ha ez 1 elbaszot motor akor rábaszok mert ha kiszálok belöl emár bukok az árábol stb. de kurván apriliához huz a szivem mellesleg az rs 13 seca lat megy 400on 182 körüli tempoval szovalolyan nagy lépésnek nem mondanák 1 600ast nem tul nagy extra sokal évezetesebb a 2 ütemüm a kevesenn loval meg a 90 kilojával mert anyi let mint pl 1 cbr turázniezért is a millét szeretném minél töb életet és dinamikát adjon csak nem szeretek kikapni anál joban nem boszant semi mikor azért kapok ki mert gyenge a vasam LÉCCI HA TUDSZ VAGY VALAKI TU DOLYAN MÁRKAKERESKEDÖT AKIVEL VALAMIEN MODON LEHETNE EGYEZKEDNI A SZERVIZ STB DOLGOKBAN UGY HOGY OT MEGVESZEM NÁLA AGÉPET MEG IENEK DE HAGYNÁ HOGY SZERELÖ VÉGZETSÉGEL STB VEL CSINÁLHASAM A SAJÁTGÉPET MÁRMINT CSAK OLAJ STB AKOR LÉGYSZI IRJATOK NAGYON FONTOS ÉS HETEKEN BELÜL KÉNE!!!!!
hello köszi szépen ezta választ vártam az abajoma sor 4el hogy kibaszot folyamatos és unalmas persze zárojelbe igazság szerint kawát az loerö miat venék meg mert 2.9 miláért tom ujan szerezni a factorryt meg csak sima 3.4 es áron + a kawát én rakom össze meg én szervizelem span meg nyomja apecsétet rá ha tudtok estleg olyan szervizt aki belmenne hogy ezt megoldanák velem szal ien job fej boltot ako léci közöljétek bárhova elmek értemert 10 bökl szüröt olajat megoldoma töbletböl meg ink gurulok 1et a ppecsétért. Mert hogy motorszerelö a szakmám és elég sok szétgyilkolást látam szervizböl stb és nem engedek mást hozzá nyulni ez alap elvárás ha veszek ésmár csak ez lenne fö kitéttel hog y aszervizt vagy megcsinálni d eminimum végig ott lenni ien bolt meg az öszerakását is ot akarok lenni és ot leni muszakinál stb hogy abszolut 500 métert s emenjenek vele suzukiba dolgozik haver ö pl égetet már gumit 0kmes gixerel meg mérték már müszakira menet be busával 210el ajardok szal ezt nem szeretném!
Hello! Én azt mondanám, hogy 21 évesen ne vegyél se RSV1000-est, se ZX10R-t. Biztos nagyon jól tudsz motorozni az adatlapod alapján, de azért ez nem egy RS125 utáni lépcsőfok. Én inkább valami 600-as sportmotort vennék.
Szia kprs125!
Ahogy nézegettem a fotóidat neked egy faktory kell. Egyrészt olcsóbb mint a ZX10R, másrészt tele van finom holmival. Az a pár kiló súlykülönbséget nem veszed észre. Nekem a régi Mille R van, de az városban szívás, városon kívül űberfasza. Az új Mille kicsit felhasználóbarátab, azokkal könnyebb poroszkálni városban is (sok tapasztalatom nincs, csak egy órát motorztam egy 2006-ossal). Lóerőről meg csak annyit, hogy ált már előlem ki GSXR1000 szerpentinen. Pályán lehet elmennek az ezresek a célegyenesben, minden máshol meg te. Meg asztán sokkal karakteresebb motor is. Igazából azt kéne eldöntened, hogy V2 vagy sor 4. Mindkettő tök más feeling, és máshogy is kell motorozni velük.
Üdv:
W1LL1
nekem is ez a jelenség volt, kattogott, kinullázott a műszerfal, villantó meg minden. Pont itt a fórumban javasolták, hogy nézzem meg az önindító relét. Megnéztem... tiszta korrózió volt az egyik terminálja, sőt a szigetelés meg is volt olvadva. Kikötöttem, megsikáltam polirpapírral, befújtam kontakt spray-vel, és a végén még le is zsíroztam. Azóta nincs gondom, nekem ez megoldotta a problémát. A relét az aksi és a vezérlőegység között találod.