Helo mindenkinek! Én véleményekre volnék kiváncsi az érdekelne föleg tulajoktol szoval nem ien nagy hanták érdekelenek hogy az rsv menyire versenyképes 1 sornégyes 1000el mert 3 4 héten belül veszek uj motort és kibaszotul nem tudtam megoldani hogy egy rsv vel menjek és általában nem jot szoktak mondani a japán moci tulajok és nem tudom eldönteni hogy vegyek 1 e factory-t vagy zx-10 re költsek.
Igazán ami érdekelene az hogy teljesitményben hogy álj amega helyét az 1000ek közt mert ugyebár loeröben jocskán elmarad és sulyban sem épp jo viszont elégé apriliához ragaszkodnák de 1 olyat sem szeretnék amit a 3 éves sor motorok széjelbasznak a föuton ringen stb hoszu távu nagy tempoju helyeken vagy épp gyorsulásban a környéken 1 db régi mille van amiket pályíán látam azok nem voltak tul meggyözöek tehát zx10 gixer lényegesen erösebbnek tünt de ez ember fügö stb ezért kérem tulajok véleményét léci rövid kis tapasztalatot irjatok hogy mi az eredmény ha japánokkal találkoztok köszi!!!
hello mindenki! www.aprilia-racing.hu egy folyamatosan fejlődő oldal! Mindenkit szívesen látunk a tagok között, bannercsere is érdekel! mail címem: takarojani@gmail.com (linkbe is) takarojani@gmail.com
Srácok lenne egy eladó 2000-es gyártású Aprilia RSV Mille versenymotor.A motort Luca Brasi építette az Noaleban az Aprilia gyár verseny osztályán.A motoron pálya idom és verseny futómű van.Hivatalos hitelesített teljesítmény mérés alapján keréken 152 LE-t ad le.A motorhoz megvan minden gyári alkatrész (idomok lámpák stb).A blokkban kb 10 üzemóra van. Ár:1500000 FT,ami nem tartalmazza a regdílyat és a forgalomba helyezést.A motoronak minden papírja meg van tehát bármikor forgalomba helyezhető. ALKU NINCS.CSERE NINCS.HITEL NINCS.Csak komoly érdeklődők keressenek. Tel:06302428118
nagyon jól el lett találva! ezzel a festéssel mentek a 24óráson magny coursban!
milyen meglepő lenyomtak egy csomó sor4-et, köztük Bittiéket is
be lehett küldeni festéseket hogy milyen legyen a versenymotor ! BÖKJ IDE
ezek közül választották ki a retro AF1-es mintát!
jóval közelebb áll! de árban SOKKAL olcsóbb!!!!!!!!!
ennyi pénzért amennyi kapok egy sima japó ezrest, sőt a zx10r meg pff kurva drága!
3.3-ért meg kapok egy full öhlins, OZ, 146 lovas apriliát, akra dobokkal, 5 év garival!
az RSV 1000 R- ben is öhlins van!
A suomy bőrcuccom nagyon jó, jó választás volt!!!!!!! 3 szezon óta van meg, szinte mindig rajtam van, kivéva télen meg is marad egy jó ideig!
Na de azért a Factory jóval közelebb áll 1 999R-hez, vagy az SP R1-hez,
mint a sima japókhoz,az Öhlins futóművével.
Szerintem ezért csalás, az RSV 1000 R-t kellett volna ringbe állítani,
az lett volna sportszerű.
A Factory nem limitált példányszámú típus, a többi amiket felsoroltál, igen.
A 999R-t is csak azért gyártják, hogy homologizálhassák a WSBK VB-re.
HRC és Yoshi-kitt pedig butaság, az RSV is széria volt.
Hy Balusk8!
Most vettem ugyanolyan ruhát ami neked is van, látom.
Milyen, jól teljesített, kényelmes, te mennyiért vetted?
Nem értem a MasterBike-ba a szervezők mért a Factorit választották a sima RSV 1000 R helyett,
ennyi erővel az SP-R1-et, és a 999R-t is választhatták volna és a többiből is a HRC kittes,
Yoshi tuningos stb. kellett volna.
nem az aksi miatt csinálja!
gyenge az indító reléje! bezzeg a csavarhúzóval egyszer se nullázta ki az órát
néha meg kell húzni a csavarjait azt ennyi
nem halványul el semmi, csak kattog és kinulláz mindent!
Ez az átforgatós dolog nem akku probléma? Gondolom LCD elhalványul, sőt kikapcsol, ez tipikusan akkor fordul elő, amikor nincs elég feszültség, vagy ha túl nagyot vesz fel, azaz önindítórelé is lehet, de akkor kicsapja a biztosítékot, vagy füstöl az önindítónak a kábele...
A gixer túl tökéletes nekem. Megnyomod a start gombot és beindul, 2000-től simán, rángatásmentesen elgyorsul, ha hibázol megbocsájtóan viselkedik. Én nem szeretem az ilyen hibátlan dolgokat, unalmasnak tartom. Előtte egy TL 1000R-rel karistoltam, 30LE-vel gyengébb, de úgy csapott a földhöz ha nem tetszett "neki" valami, hogy csak lestem. Az Aprilia még nem vert oda, de ez is hasonlóan vad jószág.
Na akkor én is leirom a tapasztalatokat. Hátha segit.
Most Tuonom van, előtte Gixer 1000 volt, amit egy év után eladtam, mert bár hibátlan, de nagyon uncsi bringa volt. Én sem bántam meg átülni olaszra, habár előítéleteim nekem is voltak.
Problémák? Vannak aprók, de így legalább nem unatkozom
1. néha nem tudja az öninditó átforgatni a motort (=atom kompresszió?). Na ilyenkor aztán napi számláló nullázódik, ford.szám villantó újra 6000-nél.
2. 3400-3700 között baromira rángatott fix gázállásnál. Kicsit utánaolvastam a neten a szindrómának. Rádúsitottam a CO csavaroknál, azóta eltűnt a jelenség.
3. az Akrapovicomból havonta kifújja az üveggyapotot...
Amúgy Isten, nem is akarom lecserélni. 17 helyett 15 fogas lánckereket tettem fel, azóta sokkal virgoncabb. Egyébként nem is biztos, hogy így kevesebb a vége, mert így ki tud forogni 6.-ban számításaim szerint (habár még nem teszteltem).
Igazán ami érdekelene az hogy teljesitményben hogy álj amega helyét az 1000ek közt mert ugyebár loeröben jocskán elmarad és sulyban sem épp jo viszont elégé apriliához ragaszkodnák de 1 olyat sem szeretnék amit a 3 éves sor motorok széjelbasznak a föuton ringen stb hoszu távu nagy tempoju helyeken vagy épp gyorsulásban a környéken 1 db régi mille van amiket pályíán látam azok nem voltak tul meggyözöek tehát zx10 gixer lényegesen erösebbnek tünt de ez ember fügö stb ezért kérem tulajok véleményét léci rövid kis tapasztalatot irjatok hogy mi az eredmény ha japánokkal találkoztok köszi!!!
milyen meglepő lenyomtak egy csomó sor4-et, köztük Bittiéket is
be lehett küldeni festéseket hogy milyen legyen a versenymotor !
BÖKJ IDE
ezek közül választották ki a retro AF1-es mintát!
ennyi pénzért amennyi kapok egy sima japó ezrest, sőt a zx10r meg pff kurva drága!
3.3-ért meg kapok egy full öhlins, OZ, 146 lovas apriliát, akra dobokkal, 5 év garival!
az RSV 1000 R- ben is öhlins van!
A suomy bőrcuccom nagyon jó, jó választás volt!!!!!!! 3 szezon óta van meg, szinte mindig rajtam van, kivéva télen meg is marad egy jó ideig!
itt e meg a 2007-es festések
mint a sima japókhoz,az Öhlins futóművével.
Szerintem ezért csalás, az RSV 1000 R-t kellett volna ringbe állítani,
az lett volna sportszerű.
A 999R-t is csak azért gyártják, hogy homologizálhassák a WSBK VB-re.
HRC és Yoshi-kitt pedig butaság, az RSV is széria volt.
De ezexerint a probléma nem egyedi.
Most vettem ugyanolyan ruhát ami neked is van, látom.
Milyen, jól teljesített, kényelmes, te mennyiért vetted?
Nem értem a MasterBike-ba a szervezők mért a Factorit választották a sima RSV 1000 R helyett,
ennyi erővel az SP-R1-et, és a 999R-t is választhatták volna és a többiből is a HRC kittes,
Yoshi tuningos stb. kellett volna.
gyenge az indító reléje! bezzeg a csavarhúzóval egyszer se nullázta ki az órát
néha meg kell húzni a csavarjait azt ennyi
nem halványul el semmi, csak kattog és kinulláz mindent!
Most Tuonom van, előtte Gixer 1000 volt, amit egy év után eladtam, mert bár hibátlan, de nagyon uncsi bringa volt. Én sem bántam meg átülni olaszra, habár előítéleteim nekem is voltak.
Problémák? Vannak aprók, de így legalább nem unatkozom
1. néha nem tudja az öninditó átforgatni a motort (=atom kompresszió?). Na ilyenkor aztán napi számláló nullázódik, ford.szám villantó újra 6000-nél.
2. 3400-3700 között baromira rángatott fix gázállásnál. Kicsit utánaolvastam a neten a szindrómának. Rádúsitottam a CO csavaroknál, azóta eltűnt a jelenség.
3. az Akrapovicomból havonta kifújja az üveggyapotot...
Amúgy Isten, nem is akarom lecserélni. 17 helyett 15 fogas lánckereket tettem fel, azóta sokkal virgoncabb. Egyébként nem is biztos, hogy így kevesebb a vége, mert így ki tud forogni 6.-ban számításaim szerint (habár még nem teszteltem).