Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az én aksim is így kezdte !
egyébként elég "rossz" megoldásnak tartom, hogy a gyujtás ráadásakor már világit a lámpa , jelen esetben mindjárt kettő...
ma méricskéltem kicsit, töltés az van szerintem, 13.7 -13.8 körül,
viszont inditáskor, volt amikor leugrott 10 vagy még alá 9,7 voltra az akksi fesz. lehet hogy az döglődik?

nemtom hogy kéne kiszürni, egy generátort meg egy akksit már csak nem vennék látatlanba
Naki vazzeg az aksi tuti jó?
Hali Z!
Megvagyok sértődve ! Nekem nem is szólsz !
Ez nem indok az építkezés amugy is sokba van, ez már nem segít, kocsit meg én is cégektől leselejtezett pukkanatokat veszek bagatelért, a melóban mi is ugyis leéljük.
Végbéla vagy Asrx jobban vágja ,h mi lesz ez a Ducati Speed Week, én a multkorin voltam, faja volt
Építkezem, meg jött egy ájánlat melóra. Mindkettőhöz autó kellene.
Pancsiring? Nem igérem, de szívem szerint ott a helyem.
Valami részletesebb infót tudsz küldeni? Lehet...

Üdv, Atya
vazze, ne b@sszá' fel a tied is az volt? , mibe fájt?
És itt a következő generátor hibás gépezet......
Neb@ssz, ilyen nagy nem lehet a szegénység . Legalább a jövőhét végén gurulj ki még vele a Pancsiringre, lesz ott a dukisokkal vmi kis bandázás.
rossz hirem van(legalábbis számomra )
mint mondtam kicseréltem a relét, utána inditgattam , mindig indult,
tegnap elszaladtam a szüleimhez vele kb 2 km, és vissza induláskor megint elkezdett kattogni

hazajöttem, akksi fel a töltőre, 8 órát töltöttem meglátjuk, de szerintem nem lesz jó

Hali Mindenkinek!
Sajna eladósorba került a Talján Ördögöm.
2006-os Factory, nem agyonhajtott darab.
Részleteket az rsvforum.com, minden más, adás-vétel topicban olvashattok, Atya bejegyzése alatt. http://www.rsvforum.com/forumH...
Köszi, hogy elolvastátok.
Széles utat, gumi fákat!

Üdv. Harpi!

Köszi a válaszodat. A minimális átalakítás a Te esetedben mit jelentett? A gyári kb. 25eFt és valóban nem bír sokat. Te hány A-est építettél be?

Üdv!
Hali!
A kínaiak,ezt teszik a robeszeikbe!Minimális átalakítás esetleg kell a kábeleken,/az én falcom-ba nem kell/!Azzal hogy mit bír,még nincs tapasztalat,jobban mondva egy fél szezon,de a gyári sem bírt ki 10000-km et!Lehet az is kínai !?
Nekem 50A-es a relém, szerintem ez roppant gyenge ezért ég be állandóan, nem? Harpi, légyszíves vagy ha más is tud segíteni valami támpontot adj, adjatok, melyik robogónak (pontos típus) egyeznek meg a kimenetei a jelenlegi rsv-be épített reléjével.

Köszönettel: imik
Sziasztok!

Szétszedtem az indítórelét, amikor széthúztam (forrasztás) egy rézdrót áll ki a tekercses oldalból a másik az első részben maradt. Kérdésem, hogy mindkét szálnak a tekercs felőli oldalban kellett volna maradnia? Köszi!
Sikerült a csere , csak a csatiját kellett átforrasztani, majd meglátjuk milyen hosszú lesz a élete egyenlőre indul...
Hali naki!
Persze,hogy emlékszik majdnem sikerült megvenni a milléjét a tavasszal,csak lecsúsztam rólla !Pedig egy gyönyörű darab volt!Sok sikert a szereléshez!
Menni kéne motorozni,de olyan meleg van ,hogy még a strandra sem bírok kimenni a kis családommal!
Még szerencse,hogy nem kell melóznom !
Ááá annyiért nem eladó...
60 körül érdekelne a dolog... anno Yoshimurát vette két darabot ennyiért a VTR -re szal többet ez sem érne meg nekem...
Üdv. Harpi!

Megfogadom a tanácsod, az eredményről beszámolok.

Üdv.
Sziasztok! na ma beszereztem egyet az általan ajánlott reléből
a rác emlékezett rád .
Na, egy kis akksitöltés visszahozta az agyhalálból a kicsikét
viszont a relét tuti cserélni kell
megyek is holnap a robogóbótba
Hali!
Én a motoromból 50 amperes cumót vettem ki /rá volt írva,és tuti gyári volt!/És ilyen telesítményüt tettem bele!Eddig jól szuperál!
ráadásul most hoztam haza gumicseréről a háccsókereket, bekinlódtam a helyére , erre ez lett.... ma se kell már motorozni