Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az meg aranyárba van gondolom
Tuttam ,de má' Balu is lecsúszott rólla, csak olaszból tudnék ujat.
nem tucc két ócsót? engem azzal , hogy a multkor mikor mentetek a Királyságoshágóra egész uton csak azt hallottam, az enyémet meg nem
+t
Mindenkit ez a mivv izgat ? Mivvel vet le igy a lábatokról?
Balu!? mennyibe lesz végülis a mivv?
Szevasztok!
Eladó egy pár Akrapovic kipufogó dob használt de jó állapotban.
Irányár:110eft
Mond ,h jössz a Pancsiringre szombaton!
Az enyém 06-os évjárat. Abszolut nem gond vele a váltás. Simán, oda-vissza zökkenőmentesen dolgozik.
Ha nehezen tudod kapcsolni, akkor az lehet :
1 kuplung (levegős még mindig?)
2 motor beállítás (pl. légtömegmérő koszos)
3 (falábú volt az előző gazda ) ez a legvalószínűtlenebb, ezért tettem zárójelbe. És bocsika az előző tulajhoz, így ismeretlenül is!
Ha a motor fordulat nem úgy módosul, ahogy a gázmarkolatot tekergeted, az lerontja a kapcsolásokat. Nemrég tapasztaltam, de már a múlté a dolog.
A levegős kuplung nem emel ki, nehéz álló helyzetben üresbe rakni.
többek között....
Kérdésem: -Miért nem viszed el szervízbe felméretni?
Z: a földi helikoptereket is bemérik?
Neked telefonon szóltam volna , bár ugylátom tegnap Te is telón kerestél, csak még melóztam
Egy olyan lézercsekkoló berendezést intézhethél mostmá' nekem is , mint ami neked van, mert pénteken ujfent belecsúsztam 1be
Vagy ez most a traffipax éve
a suzkim(mind a 2) simán dobálta kifelé a sebességeket
Na a Millike ilyet nem csinál
Kicsit több erő kell hozzá,de pontos, és nemhagyott még cserben!
Azt olvastam a neten hogy ezen a típuson nem japánosan zökkenőmentes a váltó, szóval érezni hogy fokozatot vált. Talán annyi hogy az ürest nehezen találom, meg álló helyzetben nem igazán szereti ha váltogat az ember... ( kicsit furi mert a suzuki simán birja ) Ha szerinted ez durván rendellenes szólj légyszi. Koszi!
Köszi, én is valami ilyet válaszoltam volna magamnak :)
Kérdés a kérdésben, hogy hol használták a motort?
Városban valószínüleg nem tett jót neki. Kaphatott a kuplung és a váltó, meg a kapcsolódó alkatrészek. Mint bármely más gépen is.
Viszont ha csak nemrégóta van a jelenség, hibátlan lesz. De ezt érezni is lehet (meg ellenőrizni).
De nem akarok ünnep (és biznisz) rontó lenni....
Sziasztok!
Gondolkodom egy rsv1000r-ben 2005-ös, ismerősé. Az lenne a kérdésem, ha tudtok segíteni, hogy ha huzamosabb ideig úgy használták a motort hogy a kuplung nem volt légtelenítve lehet-e valamilyen baja ebből kifolyólag, illetve hogy a váltó fogaskerekeit nem rúghatták-e szét emiatt? A légtelenítés előtt teljesen a markolathoz húzott kuplungkar szinte azonnal fogott, ami a légtelenítés után megszűnt és most már rendesen működik.
Köszi a válaszokat.
Remélem találsz rá valami megoldást,hogy megmaradjon
Köszi Balu! Ránézek az oldalra!

Egyébként én sem szívesen válnék meg a géptől!
De addig, míg csak a bank ad kölcsönt x,y kamatra....
A kényszer nagy úr, sajna.
ha a töltésed 13,8 akkor a generátorral nincs baj, ha 10 alá esik a feszkó indításkor akkor akksi kuka.
Szerintem se add el ha van valami kicsi lehetőség is rá, nem ennek az árából fogod felépiteni a kecót! ha eladod megbánod, hálistennek nekem sikerült megtartani az épitkezés mellett a gépet, jo hogy nem adtam el, utána még arra sem emlékeztem volna mi lett véve az árából
Szeva!
Bocs,hogy belevaúúú a merkantil.hu oldalon lehet kifogni olcsó banki lefoglalt kocsikat..Némelyik egész jó vételnek tűnik.Nézz szét hátha nem kell megválni a motortól.Szép masina
Lepukkant kinézetú, de használható, azaz műszakilag jó nem is rossz vétel.
Talán még én is beleülnék valamibe.
Anno a posta gépeit nézegettem, de valahogy nem akart összejönni semmi.
Talán majd 1x....
Építkezés meg kifogás vagy nem, sajna ez (is) van. Maholnap a k@rva gumira nem marad pénzem, pedig első és hátsó is kellene. Nyomor van (ideiglenesen), de túl fogom élni.
Végbéla az rsv-n dobott infót a P-ringi buliról. Mintha meghallotta volna
Hali az enyém is csinálta néha mikor megvettem csak kattant kisebb aksifeszültségnél, feltöltöttem azóta hála bírja.
már nézem az akksi árakat
Ha tényleg leesik terheléskor 9-10 voltra az már régen rossz!