egyáltalán áttátok ti a vázat?
úgy mondjátok mintha darabokban lenne
egyébként meg én SOSE árulok zsábkamacskát, pedig már jópár motort eladtam.Én még garanciát is adok rájuk.
de most inkább jó idő kell , a vázat meg megmutatom aki nem látta :P de nem mondom meg hol pontosan keresse ki, ha meglátja...
Nézegettem sokat a grandemoto kínált vasait és le voltam döbbenve minden alkalommal hogy hogy tudja ilyen olcsón adni. Nyilván ahoz hogy neki megérje, legalább 100 rongyot keresnie kell egy gépen, de tuti többet is. A legtöbb motor árából ha levonod ezt a 100 rongyot és átszámolod euróba, akkor meglátod hogy annyiért kint sem kapod meg ezt a motort! Csak a roncsokat. Nyilvánvalóan a totálkáros ócskavasakat veszi meg aztán összelegózza hogy keressen rajta szépen.
Csakhogy ez adott esetben a nyomorult átbaszott vevő életébe kerülhet
ÁÁÁ toca szar ügy ez én mondom!Keress hozzá egy vázat majd és csak utána papiroztasd le!Mert ha eltitkolod és továbbadsz rajta téged fognak meghurcolni mert a grandés lazán elintézi,hogy ő nem tudott róla!Tapasztalatból mondom én több ponton próbáltam kikezdeni a gyerek várát! De a feljelentéssel csak kiröhögött!Aztán a sb cikk már nem volt neki olyan vicces no meg az sem ,hogy mitszólnának a pesti díller kolegái ha pont ő miatta nem tudnák eladni az olaszból behozott gépeket!Az meg ,hogy a nem éppen kicsiny testméretekkel rendelkező komáim vitték vissza neki a vasat szintén megerősítették abban,hogy bizony ezt a pénzt most jobb vissza adni!
Ne bántsátok már ezt a srácot!Biztos jó áron vette ,meg hát fiatalság ! Csak mellékesen írom le neked tocka,hogy senki nem akar téged megbántani,faszolni ez a csapat szerintem nem erről híres!Nekem is sokat segítettek annak idején a választásban/igaz akkor még a tuono topik aktivabb volt/!
Még annyit szeretnék elmesélni,ha megengeded!Nekem az első nyugati motorom egy 600cbr-f volt/1993 körül/!Gyönyörűen lefestve stb!Tudtam,hogy törött volt,de úgy szartam le mint ahogy te is leszarod!Aztán amikor egy busz alól kászálódtam ki,a motorral eggyütt,nagyon gyorsan túl adtam rajta/nem valami erkölcsös módon!/Azóta motorvásárlásnál már akkor is görcsbe rándul a gyomrom,ha a kipufogón karcolásokat látok !
Kurva egyszerű, ha hézagolni kell a csapágyat, akkor már rég el van baszva. Nagy valószínűséggel maga a csapágyfészek nem kör már, mert elnyíródott és basztak legalább megperselyezni.
Itt neked segíteni próbáltunk, hogy jól jöhess ki a történetből, erre te meg itt vagdalkozol. A suzukis példa meglehetősen rossz volt, mert a legjobb ár-érték arányú gépek, és a legolcsóbb hozzá minden.
Ezek mellett pedig megkockáztatom hogy valószínűleg többet tudok anyagtudományból és fémekről mint te
nem tudom kinek írtad,nem is érdekel. nincs már suzukim,petinek sincs.
amúgy meg pont leszarom a törött vázadat. lehet több hegesztett alut láttam ,mint te.akárhol is van eltörve a váz...megb..hatod
üdv.
Ha már kedvességnél járunk, a Suzukinak van mit javítani a gyártástechnológián, híres a meghibásodásokról.
Főleg a Gsxr vagy (gigxar) sorozat....de az SV se jobb.
Én elboldogulok egy csapágy hézagolással, de szerintem neked mélyebben a zsebedbe kell nyúlnod ha ilyen paripán ülsz.
én is ennek tudatában vettem meg.Mellette van az alvázszám
de biztos ti nagy anyagismerettel és hegesztés technikával rendelkeztek, hogy neten keresztül látjátok hogy BIZTOS csak rossz lehet.
Jobb volna ha a magatok motorjával törődnétek,vagy az annyira nem fontos?
A gond többek között az, hogy ha eladásra kerül a sor:
1, bevallod hogy törött és a kutya nem fogja megvenni
2, eltitkolod és te sem leszel különb mit aki téged átbaszott.
A váz hegesztése pedig nagyon kényes dolog. Az hogy szép a varrat szerinted az semmit nem jelent. Hivatalosan tilos alu vázat hegeszteni, a minimum amit megtennék a helyedben hogy egy vázszakértővel megnézetném a motort. Van ilyen célra megfelelő pad pl a redbaronnál.
most mit zavarna a váztörés? mikor tökéletes munkát végeztek a váz javításával.Nem hátsó kis műhelyben végezhették el....
a varratra értem.
Amúgy meg elég jutányos áron kaptam meg a motort,(92"es tűzpiros Xj600at beszámolt)ha elmondanám ezen mérgelődnétek egyébként eddig soha semmilyen baja nem volt csak a gyári levegős hátsófék , pedig ha az úton van akkor úgy bánok vele mint ahogy egy sportgéppel.
értelek :) jó ezt hallani nyíltan a motorról.
Bár én is így jártam Aprilia Scarabeo 150 ROTAX gyújtással... elszabadult és mondani sem kell tovább.
Azóta már a 3. Scarabeom van és mindegyiket szétszedtem és csavarrögzítővel visszatettem a csavarokat.Gyárilag....
A Falco akkor nagyon kényeztetve van :D irígy rá barátnőm.
Ja oszt a kölök csak röhögött rajta mikor mondtam neki!Ezen húzott fel!Azt mondta már eltelt 1 év a vásárlása óta! Azt mondja nekem szerintem én csináltam a motornak azt ami baja van!Na itt volt az a pont amikor tulzásba vitte! Én 180-nál majdnem behullottam vele mikor széttört a kormánycsapágy...Ő ezen jót röhögött!Ezen végképp berágtam! Másnap már egy oldalas cikk elvolt intézve a superbike magazinba a grandemotorról,hogy milyen motorokat is adnak el valójában!Végül ezen nagyon elgondolkozott a koma hogy vagy vissza adja a lóvém vagy ő lesz az év kereskedője!
Azután pedig scootersuw-ról gerandemotora változtata a nevét!
úgy mondjátok mintha darabokban lenne
egyébként meg én SOSE árulok zsábkamacskát, pedig már jópár motort eladtam.Én még garanciát is adok rájuk.
de most inkább jó idő kell , a vázat meg megmutatom aki nem látta :P de nem mondom meg hol pontosan keresse ki, ha meglátja...