06-os ZX-10R-ről tudok amiben 2000km után elhajlott a kihajtótengely. Aztán a következő is. Másodszorra nem akarták gariban cserélni. Per lett belőle. Az emberke közben vett egy másikat (az alvázszámuk szerint egynapon készültek) és vígan használta minden gond nélkül. A perből nem tudom mi lett.
Szerintem manapság már mindent globálisan kell nézni! A japán verdák már kínaiak,olaszok,spanyolok,mexikóiak!Az olasz motorokat sem csak olasz mérnökök tervezik,nem olasz alkatrészekből rakják össze. Mindettől függetlenül,vagy pont ezért a hagyományos olasz-japán márkák nem engedhetnek meg nagy malőröket,de egyéni hibák mingig becsúszhatnak !
Na megint sokat pofázok ! Megyek inkáb aludni! Jóéccakát mindenkinek!
hozzánemértés miatt megy szét egy motor...
A környezetemben van vagy 10 gixxer(ebből 2-3 stunt motor) és egyiknek se volt még soha semmi baja...
Mellesleg a gyorsulós emberek, meg a stuntriderek 90%-a suzukit hajt, szal nem lehet annyira szar...
Na bocs az OFF miatt!
Ja amúgy szeressük az Aprilia-t!
Ebben egyet értünk, többnyire ostoba elvakult emberektől látni a szutyuki, horda, zongora, olasz fos stb. fikázást, akiknek csak a Honda a motor vagy csak a yamaha meg mittomén. Persze a legtöbbnek soha nem is volt más
A megbízhatóság mindenkinek mást jelent... Nekem idén a harmadik blokk fog kerülni a TL-embe, az elsőben két főtengelyt írtam le, mégis azt mondom, hogy megbízható motor. Ugyanis tudom, hogy bármi baja volt eddig, az mind az én hibám volt. Én szimplán széthajtottam a motort, de az esetek nagy részében a hanyagság-nemtörődömség-tudatlanság-hozzánemért
erről beszélek!pedig már biztos te is hallottál olyan kawárol ami behalt 5ezr után,én meg mv ről halottam ami széthullik,oszt lucky meg nyüstőli és semmi baja,a céges apriliám meg szétesett,a másik meg makulátlan,na ...akkor h is van ez!az mind ostoba és huje aki kicsinyes,és kispolgári modon szid egy mérnökcsapat álltal fejlesztett műremeket,mindegy mi van a tankra írva!
Hali!
2700 Cegléd, Kender u. 19.
metal.muslincakukacfrímélponthu
Fekete Béla alias Cölöp.
azt nem mondanám hogy a legolcsóbb az országban, de a legtöbb versenyző ruháját ő javítja-feliratozza. Bármilyen logót-feliratot megcsinál minta után is. Az én feliratom betűnként egy ezres volt, de nagyon igényesen van megcsinálva, 3 réteg bőrből van kihozva.
Mellesleg a ruhát is javítani kellett, a 60%-át komplett kicserélte. Most teljesen náájsz!
sztem ez így teljes hujeség!(j)ilyen nincs basszus h mi a megbízhato,mert azonnal van vki aki megcáfolja ezt v azt!méghogy a suzuki nem megbízhato,ugyan az mint bármelyik más mmárka.fölösleges ,mert innentől kezdve ez már csak ízlések és pofonok beszélgetés lenne!
A K4-el sose volt gondom. Egyszer behalt az aksi. Amúgy akármekkorát esem vele mindig hazavitt. Valóban a másodlagos pillangószelep típushibás a 600-on. De attól még megy a moci. Nekem tök mindegy milyen baja van a motornak vagy hibája csak ne hagyjon ott az út szélén. Egyébként meg ugye a Honda az amit úgy emlegetnek mint a megbízhatóság szobra de csak én vagy fél tucat gariban blokkcserés Fireblade-ről tudok. A blokkcsere oka konkrétan kettérepedt blokköntvény. Vegyesen 954 és 1000RR.
A mostani olajfaló 1000RR-ről meg már ne is beszéljünk.
Bár nekem Suzukim van, ami most éppen szorosan kapcsolódik a témához, Ha nem bánnátok én is csatlakoznék majd a csapathoz. Megigérem, hogy ámulni-bámulni fogok az RSV4 előtt!
Szép ki beszélgetés bontakozott ki Én sem bántam, hogy Suzukim volt, pedig volt egy-két típus a repertoárban. Soha semmi komoly baj nem volt velük, de még apró sem nagyon. Aztán lehet, hogy csak a Aprilia fórumosok ilyen szerencsések... (Bocs, hazudtam. Az RGV kidobálta a kettest - kellett bele fogaskerék meg egy léptetővilla, slussz)
nekem nem volt Suzukim
nem fikázni akarom, csak ha már a jó indulat feltört benned...
egyébként szerelő műhelyben gyönyörködök a szétszedett Suzukikban,
a 2.lagos pillangószelep szeret behalni mivel műanyag fogaskerekes... azt kell legtöbbször cserélni aztán van amikor csak úgy nem indul és máris futóra kell tenni
hamar rácsúszik 100-150ezer kisebb javításokra ami gyártási hiba.
bár mentem 600al, de nincs annyi pénzem hogy fent tartsam.
Na megint sokat pofázok ! Megyek inkáb aludni! Jóéccakát mindenkinek!
A környezetemben van vagy 10 gixxer(ebből 2-3 stunt motor) és egyiknek se volt még soha semmi baja...
Mellesleg a gyorsulós emberek, meg a stuntriderek 90%-a suzukit hajt, szal nem lehet annyira szar...
Na bocs az OFF miatt!
Ja amúgy szeressük az Aprilia-t!
2700 Cegléd, Kender u. 19.
metal.muslincakukacfrímélponthu
Fekete Béla alias Cölöp.
azt nem mondanám hogy a legolcsóbb az országban, de a legtöbb versenyző ruháját ő javítja-feliratozza. Bármilyen logót-feliratot megcsinál minta után is. Az én feliratom betűnként egy ezres volt, de nagyon igényesen van megcsinálva, 3 réteg bőrből van kihozva.
Mellesleg a ruhát is javítani kellett, a 60%-át komplett kicserélte. Most teljesen náájsz!
A mostani olajfaló 1000RR-ről meg már ne is beszéljünk.
Olvass vissza és szólj hozzá a suzuki megbízhatóságához
Ez a történet abszolult a te ügyed !
nem fikázni akarom, csak ha már a jó indulat feltört benned...
egyébként szerelő műhelyben gyönyörködök a szétszedett Suzukikban,
a 2.lagos pillangószelep szeret behalni mivel műanyag fogaskerekes... azt kell legtöbbször cserélni aztán van amikor csak úgy nem indul és máris futóra kell tenni
hamar rácsúszik 100-150ezer kisebb javításokra ami gyártási hiba.
bár mentem 600al, de nincs annyi pénzem hogy fent tartsam.