Lehet hogy a VTR műszerfala kevesebbet tud, de nekem jobban tetszik. Bár abból is az újabb, a fekete számlapos fordulatmérős jön be jobban. Az újabb Mille műszerfala viszont kifogástalan!
Az én műszerfalam kicsit különbözik ettől (jobb oldali)! Piros a háttérvilágítás és a ford.számmérő mutatója is. Lehet nem egy szépségdíjas, de még mindig többet tud mint a legtöbb motoré. Be lehet állítani hány foktól mutassa a vízhőfokot, az alatt "COLD" jelzés, akkumlátor töltetséget lehet ellenőrizni, max sebesség, átlag seb, programozható ford.szám villantó, köridőmérő, szervizintervallumra figyelmeztetés, csak egy pár az extrákból... Ja, és van diagnosztikai csatlakozója a régi milléknek, azt összedugva ellenőrizhető az összes szenzor hibakódok segítségével otthon szerszámok nélkül! A műszerfal védelmére még egy dolgot tudnék megemlíteni: az enyémnek karbon a teteje és baromi jól mutat. Ami kell: középen egy nagy jól látható fodulatszámmérő piros tartomány nélkül, a többi csak ráadás.
Jaja, ismerem a Falco-t, még azt is számításba vettem, de azt nehezebb eladni (nagyon kevesen ismerik, nem egy elterjedt típus) ha hirtelen kellene lóvé és meg kellene válni a motortól. Ismerek olyat akinek volt Firestorm és Falco is, ő is azt mondta a Falco egy picivel jobb, bár a VTR finomabb, kultúrátabb járású, a Falco meg elég nyers hozzá képest, de a futómű a Falco-nak jobb.
Hűűű, a tiéd volt az a gép a hirdetésben? Hát a következő tulaj elég hamar ráunt akkor... Sokat nem mehetett vele, azt írja hogy 22500km van a gépben. Közben utánanéztem, a fickó Harkányban lakik, az tőlünk 275km... Na lehet majd holnap felhívom mi a dörgés.
Hát igen, nem említhető egy lapon a Firestorm-mal, sokkal fejlettebb technika, ez anno az SP2 vetélytársa volt, csak sajna az SP2-t sem fejlesztették tovább, és a gyártását is abbahagyták. Na közben letöltődött a régi Milléhez szervízkönyv, az újhoz meg használati utasítás, gyorsan átnyálazom!
Szerintem ha ilyenben gondolkozol akkor az újabbat érdemesebb.
Amit belinkeltél ott a '04-es egy tényleg jó vétel!
Végbéla motorja volt, láttam élöben is, hibátlan állapot, és egyáltalán nincs lelakva.
Az ára meg szerintem igen jó!
Köszönöm mindenkinek a gyors választ! Ha minden igaz akkor kedden jönnek megnézni a Vifferemet, és utána szabad az út az új motor előtt. Közben gyűjtögettem infót a netről, általában jókat írnak az RSV-kről, leszámítva 1-2 apróbb hibát. Szóval ez a fék- és kuplunglevegősödés orvosolható... Mondjuk olvastam olyat, hogy valakinek leégett egy hibás vezeték miatt a generátora, hát ez kissé bosszantó azért. Eredetileg VTR Firestormban gondolkodtam, azt otthon is könnyen lehet szervízelni, nem kell hozzá computer meg egyéb csiribiri, megbízható masina, és az ára is kedvező. Az VTR SP is nagyon tetszik, a fogaskerekes vezérlése miatt megölhetetlen, és mégiscsak egy legenda, az RC51 superbike utcai változata. Csak marhára kényelmetlen, utcára -főleg a hazai utakra- csak megszállottaknak ajánlott, mondjuk a gyárban is úgy gondolták szerintem hogy inkább pályára való, mert elég spártai az egész motor. Azért ezen az újabb Mille-n látszik hogy jobban utcára tervezték, szép dizájn, visszapillantóban az indexek, a hátulja az gyönyörű, meg állítólag 100x kényelmesebb is mint az SP. Na erre kíváncsi vagyok, de ez max a próbakörnél derül majd ki. A régebbi Mille-vel és SL Falco-val csak egy bajom van, az a műszerfal... hát az borzalmas látvány az én szememnek, ilyen jóvágású gépeket így elrontani... Ez az újabb Mille ez nagyon tetszene, a régebbi a műszerfala miatt kevésbé. Ja, még valami: az újabb Mille is 2 gyújtógyertyás hengerenként?
van egy gyári kormánytelóm 2006- Tuonoról, ha jól tudom RSV-n (2004- ) csak a Factory változatokon volt gyárilag, hasznos kis életmentő darab, ugyanúgy felmegy az RSV-re!
Ha kell valakinek akkor egy húszasért viheti! A szokásos dolgok magától értetődőek: szép állapot, pár ezer km-t volt a motoromon, nem folyik, tökéletesen működik!
Vaterán endriju név alatt találtok még egy-két alkatrészt!
Esetleg ha valaki tud egy balos Öhlins villaszárat azt nagyon megköszönném .........
Hali csizi!
Nekem nem rsv-m van,hanem falco,ezért nem is akarok ebben a témában okoskodni!De a 2001 es millét már kiprószíltam Mert én is ilyen gépet szeretnék következőnek!Nagy baja neki sincs,de ahogy mondani szokták elég komoly múltja van,bár szerintem az ára alkuképes!Még csak annyit,én sv-ről űltem át az olaszra,de nem bántam meg!A firestrom különben a falcoval van egy kategóriában/Sport-túra/ csak a falcó sokkal jobb !
A 2004-es az enyém volt. Augusztusban cseréltem be a Ducatira, mindjárt el is vitték, a km-em 22000 felett volt vmivel.
Előtte VTR 1000 F-em volt. Ne gondolkozz haver, a két motor ég és föld! És kb. ugyanannyit voltam szervízbe mindkettővel: olajcserék alkalmával. A Hondával is 22000-et mentem. Bocs, a millével eggyel többször. Egyszer elcsúsztam vele, a jobb oldala horzsolódott, újra lett fényezve, más gond nem volt - kb. 20-szal estem el, az első kerék kicsúszott a kavicson.
A millénél a kuplung és a hátsó fék levegősödése valós probléma, jó minőségü olajjal orvosolható. De az is megoldás, ha indítás előtt meghúzogatod a kuplungkart 5-6-szor, ezzel kidolgozza a levegőt.
Ettől eltekintve kapsz egy olyan motort, ami mind futómüre, mind motorerőre fényévekkel van a Hondától! A futómü qrva nagy vezetési hibát is kisimít!
Szervízbe Dunakeszi, Aszalósék (nem Mille Motor!), nem drágák és a kisujjukban van minden!
Még valami: amikor a Hondát elvitték, különös lelki problémám nem volt. Augusztusban indultam Pécsre a Ducatiért, felültem a Millére, s amikor a párom meglátta a szememben a könnycseppet, azzal vígasztalt, hogy a Dukit is ennyire fogom majd szeretni!
Javaslom a Millét, 1,3-ért a Factory ingyen van, nagyon jó motor!
Mindkettő jó vétel ezért a pénzért.
Alapvetően nagyon kiforrott és megbízható típusok ezek, otthon is orvosolható apróságok lehetnek, de az minden más típusnál is előjöhet.
A firestorm körülbelül egy évtizeddel korszerűtlenebb technika, ég és föld a két motor, a műszaki tartalom nem összehasonlítható.
RSV 1000 Mille és Mille R (az első és második szériás) témában szeretnék segítséget kérni, ugyanis VTR Firestorm mellett még ezekben a típusokban gondolkodom. Azt tudom hogy szépek és jók ezek a gépek (leszámítva a régi Mille műszerfalát, az a 3db négyzetből álló egység elég snassz ), de szervíztapasztalatokra lennék kíváncsi, van e valami extra nyűgjük vagy típushibájuk ezeknek a gépeknek, mennyire körülményes szervízelni őket, meg ilyesmi. Valamelyik népítéletben olvastam hogy az újabb Mille R kuplungja hajlamos volt lelevegősödni, illetve esőben be-beázogatott az első henger gyertyapipája és kihagyogatott a gyújtás. Így első hallásra nem hangzik túl jól, bár nem tűnnek fatális hibáknak. A Firestorm mindenféleképpen szimpatikusabb ezügyben, azzal nem sok nyűg van, csak abban nincs annyi temperamentum mint egy RSV-ben. Amúgy ezeket a gépeket nézegetem egy ideje:
Nem találkoztunk, mert a megfázás bedarált családostól !
Nekem több siker most nem kell, de minden fórumozónak kivánok karcmentes, gumifüstös, benzingőzös, trafimentes Boldog Újévet!
Zé
már postázhatod is nekem! írok emailt!
Hát igen, nem említhető egy lapon a Firestorm-mal, sokkal fejlettebb technika, ez anno az SP2 vetélytársa volt, csak sajna az SP2-t sem fejlesztették tovább, és a gyártását is abbahagyták. Na közben letöltődött a régi Milléhez szervízkönyv, az újhoz meg használati utasítás, gyorsan átnyálazom!
Tuti jó vétel a gépe!
Esetleg ITT is körbeérdeklődhetsz....
Tuti lessz aki ellát jótaáccsal
Amit belinkeltél ott a '04-es egy tényleg jó vétel!
Végbéla motorja volt, láttam élöben is, hibátlan állapot, és egyáltalán nincs lelakva.
Az ára meg szerintem igen jó!
A Tuonos fórumból picit átruccanva egy ajánlat:
van egy gyári kormánytelóm 2006- Tuonoról, ha jól tudom RSV-n (2004- ) csak a Factory változatokon volt gyárilag, hasznos kis életmentő darab, ugyanúgy felmegy az RSV-re!
Ha kell valakinek akkor egy húszasért viheti! A szokásos dolgok magától értetődőek: szép állapot, pár ezer km-t volt a motoromon, nem folyik, tökéletesen működik!
Vaterán endriju név alatt találtok még egy-két alkatrészt!
Esetleg ha valaki tud egy balos Öhlins villaszárat azt nagyon megköszönném .........
Nem találsz még egy ilyen f@sza brigádot, mint az Apriliás
Olyan elfogultak vagytok
Nekem nem rsv-m van,hanem falco,ezért nem is akarok ebben a témában okoskodni!De a 2001 es millét már kiprószíltam Mert én is ilyen gépet szeretnék következőnek!Nagy baja neki sincs,de ahogy mondani szokták elég komoly múltja van,bár szerintem az ára alkuképes!Még csak annyit,én sv-ről űltem át az olaszra,de nem bántam meg!A firestrom különben a falcoval van egy kategóriában/Sport-túra/ csak a falcó sokkal jobb !
A 2004-es az enyém volt. Augusztusban cseréltem be a Ducatira, mindjárt el is vitték, a km-em 22000 felett volt vmivel.
Előtte VTR 1000 F-em volt. Ne gondolkozz haver, a két motor ég és föld! És kb. ugyanannyit voltam szervízbe mindkettővel: olajcserék alkalmával. A Hondával is 22000-et mentem. Bocs, a millével eggyel többször. Egyszer elcsúsztam vele, a jobb oldala horzsolódott, újra lett fényezve, más gond nem volt - kb. 20-szal estem el, az első kerék kicsúszott a kavicson.
A millénél a kuplung és a hátsó fék levegősödése valós probléma, jó minőségü olajjal orvosolható. De az is megoldás, ha indítás előtt meghúzogatod a kuplungkart 5-6-szor, ezzel kidolgozza a levegőt.
Ettől eltekintve kapsz egy olyan motort, ami mind futómüre, mind motorerőre fényévekkel van a Hondától! A futómü qrva nagy vezetési hibát is kisimít!
Szervízbe Dunakeszi, Aszalósék (nem Mille Motor!), nem drágák és a kisujjukban van minden!
Még valami: amikor a Hondát elvitték, különös lelki problémám nem volt. Augusztusban indultam Pécsre a Ducatiért, felültem a Millére, s amikor a párom meglátta a szememben a könnycseppet, azzal vígasztalt, hogy a Dukit is ennyire fogom majd szeretni!
Javaslom a Millét, 1,3-ért a Factory ingyen van, nagyon jó motor!
Üdv.
Zsolt
Alapvetően nagyon kiforrott és megbízható típusok ezek, otthon is orvosolható apróságok lehetnek, de az minden más típusnál is előjöhet.
A firestorm körülbelül egy évtizeddel korszerűtlenebb technika, ég és föld a két motor, a műszaki tartalom nem összehasonlítható.
RSV 1000 Mille és Mille R (az első és második szériás) témában szeretnék segítséget kérni, ugyanis VTR Firestorm mellett még ezekben a típusokban gondolkodom. Azt tudom hogy szépek és jók ezek a gépek (leszámítva a régi Mille műszerfalát, az a 3db négyzetből álló egység elég snassz ), de szervíztapasztalatokra lennék kíváncsi, van e valami extra nyűgjük vagy típushibájuk ezeknek a gépeknek, mennyire körülményes szervízelni őket, meg ilyesmi. Valamelyik népítéletben olvastam hogy az újabb Mille R kuplungja hajlamos volt lelevegősödni, illetve esőben be-beázogatott az első henger gyertyapipája és kihagyogatott a gyújtás. Így első hallásra nem hangzik túl jól, bár nem tűnnek fatális hibáknak. A Firestorm mindenféleképpen szimpatikusabb ezügyben, azzal nem sok nyűg van, csak abban nincs annyi temperamentum mint egy RSV-ben. Amúgy ezeket a gépeket nézegetem egy ideje:
http://www.hasznaltauto.hu/2496227_aprilia_rsv
_2004
http://www.hasznaltauto.hu/2509358_aprilia_rsv_
2001
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Üdv, Csizi
Aki volt évadfzárón az rsvfórummal:
A többi kép megtekinthető ITT
Zoli remélem jövöre is tudjuk eggyütt húzni a gázt és jókat bandázunk !
Nekem több siker most nem kell, de minden fórumozónak kivánok karcmentes, gumifüstös, benzingőzös, trafimentes Boldog Újévet!
Zé