Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, lehet hogy én értettem félre, de RG kérdése sztem pont a szervízelhetőségre vonatkozott. Az biztos, hogy én SOHA SOHA SOHA SOHA SOHA SOHA nem fogom másra bízni a motorjaim szervizelését. Ezért tudom, hogy mit jelent pl. szelephézagot állítani a TL/SV esetén és mit az Apriliánál.
Ellenben ha kuplungolajat akarsz cserélni egy suzukin az legalább 20 rugó. míg egy aprilián 2ezer...
MÁsrészt, én ha már a szelepekhez kell nyúlni inkább szervízbe viszem. Azt onnantól kezdve nekem tök8 hány ember kell hogy megcsinálják. a végeredmény a lényeg
ÉS akkor még nem esett szó olyan apróságokról, hogy az sv és az rsv futóműve, és féke,váza fényévekre van egymástól!
Nekem volt mindkettő
VTR-rel nincs tapasztalatom, de a TL/SV blokk igenis jobban szerelhető a 90 fokos hengerszög miatt. Pl. szelephézagolásnál az Aprilia első hengerének szelepfedelét levenni vagy akár a gyertyákat kivenni elég körülményes. A TL/SV blokk szelepvezérlése zseniálisan van kialakítva, mert a vezérműtengelyeket nem közvetlenül lánc, hanem fogaskerék hajtja. Sokkal könnyebb összerakni a vezérlését mint az Apriliának. Ráadásul az Aprilia nem is használ főtengelyen jelöléseket amivel meg lehet keresni a felsőholtpontokat, tolómérővel kell meghatározni a holtpontot, közben meg a vezérműláncot csesztetni, hogy ne gyűrődjön be a blokkba. Minimum kétemberes meló. Viszont az biztos, hogy a blokk megbízható. Nem valószínű, hogy széthullás amiatt kell belenyúlni. De már eleve egy olajcserét egyszerűbb a Suzukin megcsinálni, mert nem patronos szűrője van, és nincs külön olajtartály.

Ezt biztos az mondta, akinek életben nem volt literes rotax blokkkos apriliája
Szerintem semmi.
De az biztos, hogy a Rotax nem egy meghibásodós fajta!
Szép estét!

Egy szaKMAI KÉLRDÉSEM LENNE. Van bármi jelentős különbség az Aprilia Rotax V2-esei és pl. Honda VTR vagy SV 1000 blokkjai között? Olyasmire gondolok, ami körülményessé teszi a szerelhetőségüket a japókhoz képest. MErt sok helyről hallottam,hogy áá ne vegyél Apriliát mer nem lehet megjavítani, bármi van vele...
Kár, vittelek volna magunkkal, az asszonyka meg majd hazahozott volna minket féloffon.
De legalább a jégmotoron bandázunk!
Nem vagyok én olyan sértődős !Holnap megyek a radarba dógozni,este meg a gyerekkori komámhoz kell menni egy emelt szintű berugásra!Házavatónak nevezték ki az esemény !28.án viszont megyek-megyünk a jégmotorra ott majd dumálunk egy sort!
Ma nem jött össze, bár jó idő volt, de a napokban még csak összehozom!
Beleraktad az a 94 km-et?
Jólvan , meg ne sértődj már!
Csak azért vettem párszor uj motort, mert korábban belenyúltam már egykét olyan szarba, amivel alig értem haza. Minden járgányom öreg szar , csak a millém volt uj 1éve
Holnapra mit terveztél ?
Hi!
Köszi értettem a célzást ,de azért tegyük hozzá,van még egy tipusú motoros!...Aki vesz egy új motort két év alatt szétbassza aztán meg lecseréli megint egy újra,minden más meg levan szarva !Különben én is nagyon szeretlek !Remélem még sokat motorozunk eggyütt !
Ugyan már!
A gokarthoz úgyis kell a sisak.
ÁÁÁÁ.. nincs olyan tökös legény, ki motoral érkezne messzi tájról
Egyébként motorral kell érkezni?
Lehetne tenni egy utolsó nagy karikát idén.
(A parkolóban!)
KÖnnyebb nyerni úgy
Csak piszkálódtam
Mikor tovább?
Miután már mindenki element haza?
Mi nemigen érünk oda délre, de majd tovább maradunk egy kicsit a végén
De, teljesen egyértelmű, csak átsiklottam felette, és gyorsan kérdeztem.
Bocsika, 12 óra az időpont, nem 11
Zrider! Szerinted nem volt elég eggyértelmű a link?
Vagy Zsoolti jobban szereti ,ha mindent a szájábarágnak?
Itten

Évzáró buli a Silverkartban!
December 27.-e szombat!
Találkozó a helyszín parkolójában de.11 órakkor!
Feltétlen számítok mindekire! ;)
További feliratkozás az évzáró buli topikban!
Üdv:Kenyér
Háj!
3697hsz.
Gyere!