Bocs, lehet hogy én értettem félre, de RG kérdése sztem pont a szervízelhetőségre vonatkozott. Az biztos, hogy én SOHA SOHA SOHA SOHA SOHA SOHA nem fogom másra bízni a motorjaim szervizelését. Ezért tudom, hogy mit jelent pl. szelephézagot állítani a TL/SV esetén és mit az Apriliánál.
Ellenben ha kuplungolajat akarsz cserélni egy suzukin az legalább 20 rugó. míg egy aprilián 2ezer...
MÁsrészt, én ha már a szelepekhez kell nyúlni inkább szervízbe viszem. Azt onnantól kezdve nekem tök8 hány ember kell hogy megcsinálják. a végeredmény a lényeg
ÉS akkor még nem esett szó olyan apróságokról, hogy az sv és az rsv futóműve, és féke,váza fényévekre van egymástól!
Nekem volt mindkettő
VTR-rel nincs tapasztalatom, de a TL/SV blokk igenis jobban szerelhető a 90 fokos hengerszög miatt. Pl. szelephézagolásnál az Aprilia első hengerének szelepfedelét levenni vagy akár a gyertyákat kivenni elég körülményes. A TL/SV blokk szelepvezérlése zseniálisan van kialakítva, mert a vezérműtengelyeket nem közvetlenül lánc, hanem fogaskerék hajtja. Sokkal könnyebb összerakni a vezérlését mint az Apriliának. Ráadásul az Aprilia nem is használ főtengelyen jelöléseket amivel meg lehet keresni a felsőholtpontokat, tolómérővel kell meghatározni a holtpontot, közben meg a vezérműláncot csesztetni, hogy ne gyűrődjön be a blokkba. Minimum kétemberes meló. Viszont az biztos, hogy a blokk megbízható. Nem valószínű, hogy széthullás amiatt kell belenyúlni. De már eleve egy olajcserét egyszerűbb a Suzukin megcsinálni, mert nem patronos szűrője van, és nincs külön olajtartály.
Egy szaKMAI KÉLRDÉSEM LENNE. Van bármi jelentős különbség az Aprilia Rotax V2-esei és pl. Honda VTR vagy SV 1000 blokkjai között? Olyasmire gondolok, ami körülményessé teszi a szerelhetőségüket a japókhoz képest. MErt sok helyről hallottam,hogy áá ne vegyél Apriliát mer nem lehet megjavítani, bármi van vele...
Nem vagyok én olyan sértődős !Holnap megyek a radarba dógozni,este meg a gyerekkori komámhoz kell menni egy emelt szintű berugásra!Házavatónak nevezték ki az esemény !28.án viszont megyek-megyünk a jégmotorra ott majd dumálunk egy sort!
Jólvan , meg ne sértődj már!
Csak azért vettem párszor uj motort, mert korábban belenyúltam már egykét olyan szarba, amivel alig értem haza. Minden járgányom öreg szar , csak a millém volt uj 1éve
Holnapra mit terveztél ?
Hi!
Köszi értettem a célzást ,de azért tegyük hozzá,van még egy tipusú motoros!...Aki vesz egy új motort két év alatt szétbassza aztán meg lecseréli megint egy újra,minden más meg levan szarva !Különben én is nagyon szeretlek !Remélem még sokat motorozunk eggyütt !
Évzáró buli a Silverkartban!
December 27.-e szombat!
Találkozó a helyszín parkolójában de.11 órakkor!
Feltétlen számítok mindekire! ;)
További feliratkozás az évzáró buli topikban!
Üdv:Kenyér
MÁsrészt, én ha már a szelepekhez kell nyúlni inkább szervízbe viszem. Azt onnantól kezdve nekem tök8 hány ember kell hogy megcsinálják. a végeredmény a lényeg
ÉS akkor még nem esett szó olyan apróságokról, hogy az sv és az rsv futóműve, és féke,váza fényévekre van egymástól!
Nekem volt mindkettő
Ezt biztos az mondta, akinek életben nem volt literes rotax blokkkos apriliája
De az biztos, hogy a Rotax nem egy meghibásodós fajta!
Egy szaKMAI KÉLRDÉSEM LENNE. Van bármi jelentős különbség az Aprilia Rotax V2-esei és pl. Honda VTR vagy SV 1000 blokkjai között? Olyasmire gondolok, ami körülményessé teszi a szerelhetőségüket a japókhoz képest. MErt sok helyről hallottam,hogy áá ne vegyél Apriliát mer nem lehet megjavítani, bármi van vele...
De legalább a jégmotoron bandázunk!
Csak azért vettem párszor uj motort, mert korábban belenyúltam már egykét olyan szarba, amivel alig értem haza. Minden járgányom öreg szar , csak a millém volt uj 1éve
Holnapra mit terveztél ?
Köszi értettem a célzást ,de azért tegyük hozzá,van még egy tipusú motoros!...Aki vesz egy új motort két év alatt szétbassza aztán meg lecseréli megint egy újra,minden más meg levan szarva !Különben én is nagyon szeretlek !Remélem még sokat motorozunk eggyütt !
A gokarthoz úgyis kell a sisak.
Lehetne tenni egy utolsó nagy karikát idén.
(A parkolóban!)
Miután már mindenki element haza?
Vagy Zsoolti jobban szereti ,ha mindent a szájábarágnak?
Évzáró buli a Silverkartban!
December 27.-e szombat!
Találkozó a helyszín parkolójában de.11 órakkor!
Feltétlen számítok mindekire! ;)
További feliratkozás az évzáró buli topikban!
Üdv:Kenyér
3697hsz.
Gyere!