Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg abban bizom, h szombaton jössz velünk Mezöberénybe az idei streetfighter-napra!
Az előbb beszéltem Hidi Mikivel, Téged is szeretettel vár!
Tavaj sem okoztak csalódást.....
Csupán az adatok alapján a zx-10 idén verhetetlen,azt sehol sincs,van egyenlőre még négy gyártó,nagy tapasztalattal,nembiztos,hogy bármelyiket is simán át lehet lépni számadatokkal.Ahhoz idő kell!
Majd meglátjuk. Ez már nem a V2-es gép, amihez külön szemléletmód kellett: adatai alapján ez egy kőkemény supersport motor. A külföldi híradásokban 30-40e USD árat emlegetnek, ez árfolyamtól függően 5-7 misi.
Ezt tényleg csak úgy lehet megcsinálni, ha limitálják az eladást, ennyit még vastagabb arcok is csak akkor fizetnek ki, ha van valami plussz a dologban: az exkluzivitás pont erre jó.
Az új Beamert is csak 1000 db-os szériában akarják gyártani. Kb. VMax szindróma: nincs tesztmotor, csak neten lehet rendelni, etc.
Más kategória, de érdekes analógia.
Majd kiderűl.Bár szerintem több verzió is lesz belőle(pl. Factory,Nera)
Nem valószínű ez a forgatókönyv, mivel ezt a típust a most futó RSV széria leváltására tervezték. Ebből következően valószínűleg minimum tartani szeretnék a jelenlegi piaci részesedésüket, vagyis nemigen kerülhet sokkal többe mint a most futó factoryk.
szerintem 4 milka körül lesz
Én azért bízom abban,hogy a gazdag olaszok egy két v2 factorit ledobnak jövőre,amit reális áron meg lehet venni !
Pontosan ezért lesz olcsóbb, mint a 1098. Első évben kicsivel, később többel - ahogy ezt az importőrtől megszoktuk.
Nem biztos,valószínűleg csak a homologizációhoz szükséges darabszámot gyártják le.
Az pedig a gyűjtők és az ínyencek el fogják vinni.
Ha 5-6 misi köré pozícionálják az árat, úgy járnak majd mint a VW a Phaetonnal. Senki sem vesz 5-6 milláért apriliát, akkor már inkább ducatira ül, még akkor is ha ez az aprilia elpicsázza azt mint a huzat.
A lényeg, hogy hasonlóan a kéthengereshez, a futóművét hozzáigazítsák a motor erejéhez. Szerintem az Aprilia ebben eddig nagyon a topon volt.
Csak az a baj, hogy kicsit japánosra sikeredett, igaz, abból aztán messze a legszebb lenne. Főként így, hogy az R1-ből békát csináltak.
Olcsóbb lesz, mint az alap 1098 (5,1).
A legnagyobb gondom: Akkor most jövőre kinek szurkoljak a WSB futamokon?
hát egyrészről legyen igazad, ne legyen értékcsökkentő hatással, dehát 5-6millióba se kerüljön, mert akkor egy darabig még nem cseréljük le a régit Komolyra fordítva, az ára szerintem is kb. ott lesz az 5 környékén.
Brutál gép!
Szerintem semmiféle hatással nem lesz. Teljesen más motor és az adatait elnézve 5-6 milla körül lesz. Nem ugyan az a kategória.
ez a motor beszarás! ez még a 1098-nak is feladja a leckét...

Azon gondolkodom milyen hatással lesz a "régi" gépeinkre (árban), hogyan alakul át a használtmotorpiacon a Ft.
Szerintetek milyen árban lehet ilyen V4-et venni utcára (amikor lehet majd)? Jó kérdés mi?

Ha magyarországi bemutatóról tudtok, ahol meg lehet nézni ezt a V4-et írjatok...
nekem 150 km-nél már kellett tankolni akra rendszer és k&n légszűrő volt benne!
Balusk8 neked mennyire volt megpiszkálva a sárga RSV-d? És mennyit evett kb.?
Ott számolták be a gixxeremet!
Na ez nagyot fog durranni!
http://www.hasznaltauto.hu/2386977_suzuki_gsx-r_1998
http://www.rsvforum.com/aprili...
rsv4 hivatalos bemutató
Üdv mindenki!
Esetleg valaki nem ismeri ezt a gépsárkányt?!http://www.hasznaltauto.hu/2391621_april
ia_rsv_2005
Elsőre nem rossz !