Köszi szépen! De, rohadt hideg van sajna! Beteg is vagyok, nem is mentem isibe! Lassan kezd kitisztúlni az idő, aztán öltözök is fel, csak száradjon fel az út! Jaja, vigyázok! Tegnap haver ment a géppel, neki ZX12-je van és azt mondta, hogy rohadtúl megy! Tervezem a sportdob vételezését! üdv, és jó munkát :)
Dave! Nálad nincs tél, mert felénk olyan hideg van, hogy az RSV már be sem indul Helyesebben nincs kedvem kimenni sem, 8 fok van és még mindig esik , meg dolgozom... Ja, lassan majd minden beállítást megtanulsz (műszerfalon), még a köridőmérést is el kell sajátítanod, ha pályára mész. A hangos dobot én is javaslom, az RSV nem igazi RSV gyári dobbal!
Ugye Balusk jól szól a Bestiám? Emlékszel a hungaroringen...!
Na mindenkinek üdv. Dave neked óvatos "kóstolgatást" az RSV-vel kapcsolatban, mert egy bivalyon ülsz!
Nem tudom mert így vettem, meg van benne egy PowerCommander is. Haveromnak van egy ilyene gyári rendszerrel és Akrapovic végdobbal és SBK chip-pel, rövidebb áttétellel. Azzal össze tudom hasonlítani. Középtartományban az enyém egyértelműen jobban tol (~6000-8000 között), felül viszont egy kicsit az övé jobb, de alig lehet különbséget tenni. Ugyan ez a helyzet a mostani RSV-vel. A Hungaroringen próbáltam és összehasonlítva az enyémmel: középtartományba az újat is elpicsázza, igaz felül (~9000-10000) az is erősebbnek tűnt. Kicsit arcozósnak tűnhet ez a pár sor, de higgyétek el, a DynoJet-Akrapovic rendszer kombináció sokat dob. Bár nekem így is-úgy is elég a teljesítmény. Számszerű értékeket nem tudok mondani a teljesítményről sajna. Viszont valamivel többet fogyaszt, 8l alatt nem nagyon sikerül kijönni.W
Ohh! Köszi szépen! Úgy néz ki az olasz és japán motorok közt van egy kis különbség! Neked az akra mennyit dobott a gépeden?! Hangra és teljesítményre egyaránt?
Azért mert az állítható! Ebben a helyzetben neked 6000-nél fog villogni a fordulatszámvillantó piros kis led viszont leszabályozni nem fog! Beállítás (elvileg ) álló motornál!: A "C" gombot kevesebb mint egy másodpercig megnyomva a fordulatszámmérő mutatója az előre beállított fordulathoz megy. A "C" gombot újra megnyomva 3 másodpercen belül, folyamatosan nyomva tartva a mutató folyamatosan megy addig míg el nem engeded a "C"-t. Ahol megállt a mutató az lesz az új beállítás. Ha nem folyamatosan nyomod a"C"-t hanem szakaszosan akkor 100-asával lehet a fordulatszám villantót állítani.
W.
a fénykürtöt nyomd 5mp-ig és aztán nyomd meg az R gombot !
fordulatot a C -vel tudod állítani, nyomvatartod és felugrik a mutató abba az állapotba ahol volt, és ugyanúgy a C -t nyomkodva tudod állítani a mutatót, ha kicsit nyomod kicsit ugrik, ha sokáig nyomod akkor nagyot ugrik !
nekem 8ezerre volt mindig állítva!
Jah és az miért van, hogy amikor gyújtásra teszem a motort, a furdulatszámmérő csak 6 ezerig megy fel? Nem 12-ig kellene mint más motoroknál is? Köszi a válaszokat
Fénykürt + D 5 másodpercig. De tényleg, nem vicc. Ha ez sem jön be, van egy kezelésim, hétvégén megnézem és akkor felteszem ide. Párszor már csináltam, de még sem emlékszem biztosan. W.
Nah itthon van a vadállat! Eddig csak pozitív a motor! Nagyon nagyon tetszik, 1 percig em hiányzik a gsx-r! Kiírja nekem is a SERVICE feliratot! Mit csináljak vele?
Hali Mindenkinek!
Köszi a pár segítséget gumiválasztáshoz. Conti RaceAttack Comp. Med. lett a kiválasztott. Első benyomásaim nagyon pozitívak, nem bántam meg:-))
Egyébként tudja valaki, hogy a boncterembe feltett "okosságok" mennyi idő múlva jelennek meg?
Írtam a volt és a mostani gumiról is pár sort, de sehol nem látom. Tapasztalat van valakinek ilyen téren?
Dave! Nálad nincs tél, mert felénk olyan hideg van, hogy az RSV már be sem indul Helyesebben nincs kedvem kimenni sem, 8 fok van és még mindig esik , meg dolgozom... Ja, lassan majd minden beállítást megtanulsz (műszerfalon), még a köridőmérést is el kell sajátítanod, ha pályára mész. A hangos dobot én is javaslom, az RSV nem igazi RSV gyári dobbal!
Ugye Balusk jól szól a Bestiám? Emlékszel a hungaroringen...!
Na mindenkinek üdv. Dave neked óvatos "kóstolgatást" az RSV-vel kapcsolatban, mert egy bivalyon ülsz!
imik74
W.
fordulatot a C -vel tudod állítani, nyomvatartod és felugrik a mutató abba az állapotba ahol volt, és ugyanúgy a C -t nyomkodva tudod állítani a mutatót, ha kicsit nyomod kicsit ugrik, ha sokáig nyomod akkor nagyot ugrik !
nekem 8ezerre volt mindig állítva!
Köszi a pár segítséget gumiválasztáshoz. Conti RaceAttack Comp. Med. lett a kiválasztott. Első benyomásaim nagyon pozitívak, nem bántam meg:-))
Egyébként tudja valaki, hogy a boncterembe feltett "okosságok" mennyi idő múlva jelennek meg?
Írtam a volt és a mostani gumiról is pár sort, de sehol nem látom. Tapasztalat van valakinek ilyen téren?
Remélem idén lesz még nyár!