Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Adhatnál valami jól jövedelmezőt.
Köszi! Szóval ezt vegyem figyelmeztetésnek.
Én életemben nem csalódtam ekkorát pozitívan, mint ebben a motorban
Ritka jó praipa!
Pont annyi hibával, amennyivel tökéletes lessz
Amúgy tényleg nagyon szép! Megnéztem volna ha meghívsz engem is a múltkor.
Adjak fusimelót?
De sajna eladom! Még lehet megtartom egy ideig, mert iszonyat jó motor és soha nem volt ehhez fogható gépem.
Autót szeretnék venni és benne van a pénzem. Mellette sok lenne még egy autó is.

Gambesz! Nem kötekszik. A H meg az N betű közel van egymáshoz.
Ne add el
Nagyon szép! Megvenném másodiknak, ha lenne rá lém

www.rsvforum.com
Van benne K&H légszűrő! Beszarás!
Ha valakit érdekelne egy kiváló RSV...........................

RSV Mille R
Hali Vkarolyi!

Én is azon vacilláltam egy csomó ideig, hogy gsxr1000, Hayabusa, vagy RSV1000. A véletlen és az anyagi helyzetem úgy hozta, hogy RSV1000. Kurva jól össze van rakva, és kurva jól néz ki. Az érzésről nem is beszélve mikor beindítod. Még most is remegek, ha belegondolok (titánium rendszer, sportlégszűrő). Egyfolytában vigyorogtam, amíg hazahoztam! Csak az alktrészellátással kell vigyázni, nem nagyon célszerű törni, az alkatrész kb. 30-40%-al drágább, mint a suzukihoz. Legalábbis az én tapasztalatom alapján.
Mindenesetre, ha 300-al akarsz száguldozni, akkor gsxr1000, ha az érzésre és a középtartományú motorozásra törsz, akkor RSV.
Hali mindenkinek!
Rövid leszek. Kétrészes DAINESE cordura ruhámat eladom jelentős méretváltozásom okából kifolyólag.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Természetesen az ár alkuképes!

Köszi, hogy elolvastatok.
Adatlapomon klikk a weboldalra... oanna mehet, mert itt nincs privi
Szeva kenyer!
Nem felejtettem el az msnt, csak nem értem rá és most meg nemtom hogyan tudnám privátban elküldeni a címem, de ha te nekem igen, akkor várom!
A részletek magasak
Kora délután talizunk 1-2 óra körül. addigra felszárad a takony mindenhonnan
többet az rsvforumon...
esetleg. részletek?
Ha holnap nem esik, tervezünk egy rövid gurulást...
Ki tart valünk?
Dobj egy mesi címet, és megbeszéljük....
Van szerelési útmutatóm meg minden...
Pont ezt mesélte az előző tulaj, hogy ezen nem jött elő még ez a hátsófékes típushiba és a váltója is rendben van, mondjuk ezt én is tapasztaltam már. Szóval remélem legalább annyira megbízható lesz mint a japánok! De már kicsit szétszedtem megnézegetni és tapasztaltam h dupla gyetya van hengerenként és olvastam, hogy 15.000ként írják elő a cserét. Ez mennyire valós, tényleg ilyen gyakran kell?
Ugyan azzal járok én is.
Olajfogyást nem tapasztaltam. Ami tré az a háccsó fék, meg hidegen nagyon nehéz üresbe rakni.
Irigylem az "r" betűdet
Viszont hamar melegszik. Viszoont baromira ki kell ismerni.
Garantálom, az első ezer km haláltusa lessz
De amit utánna cserébe kapsz
Köszi az infót! Egyébként milyen olaj jó bele? Én eddig castrol power1-et v korábbi nevén r4-et használtam a gépeimbe, ebbe is jó ez a típus?
De vigyázz, mert ííírgalmatlanul kanyarodik
Én teljesen belebuzultam a dőlésszögébe
Erre meg kell érni!
Itt többen is japórol ültünk át.
Én csak személyes tapasztalatokról tudnék mesélni....
Jól döntöttél
www.rsvforum.com
Szárazkarteres, az olajszintet a következő képpen ellenőrizheted: járatni kell üzemmeleg állapotig, 1-2 percet hagyni hogy az olaj lefolyhasson majd oldalt az idomon kiképzett kémlelőnyíláson leolvasható az olajszint (az olajtartály oldalán).
A vezérlése pedig láncos.
Sziasztok!
Sikerült beújítanom egy 02-es mille R-t és lenne pár technikai jellegű kérdésem a mocival kapcsolatban. Hol lehet megnézni az olajszintet a blokkban, vagy ez száraz karteres? Ha jól tudom van elől a két hűtő között egy tartály, az lenne az olajtartálya? A másik pedig, hogy vezérműláncos a gép vagy pedig fogaskerékvezérléses? Bocs ha butának tűnnek a kérdéseim, de eddig csak sor4es gépeim voltak. Egyébként nagyon szuper kis gép, nem is értem, hogy tetszhettek eddig a japán motorok!
A dio topikban