Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi!
Milyen olajat raksz bele?
spirál hozzá és kész kb 1500ft üdv
Sziasztok

nemsokára én is RS 50 es gazdája leszek ha minden igaz, és segítségeteket kérném, amit vennék mocit 2005 ös évjáratú de a km mérője álítólag nem müködik, nem tudtok egy web site-t ahol tudnék egy 2005 ös évjáratúhoz rendelni egy műszerfalat?
a válaszokat előre is köszönöm
Hát elég soxor kipucoltam már a karbit, de most meg is nézem mégegyszer. hátha... Kössz!
alapjárati fúvóka nincs eldugulva? vagy tegyél oda kicsit nagyobbat
hááát nem tom mert azt is cserélgettem... most 75-ös van benne asszem, 65-ös helyett...
Jó fúvóka van a karburátorodban? Mikor beszereltük az új hengerszettet az enyémba akkor a futóka miatt nem volt alapjárata az nyémnak, utánna meg 6000 fölé nem pörgött... de ez csak egy hülye ötlet.
Sziasztok! Nekem egy olyan gondom lenne, hogy az Apriliámon nincs alapjárat már mióta megvan
Azzal kezdtük hogy totál szétszedtük, új dugó, gyűrűk, tűgörgő, csapágyak, szimeringek, tömítések, szal minden ami kell.. A henger is olyan volt mint az új csak a dugóba a sok állás miatt belerohadtak a gyűrűk és az egyik ahogy szedtük le elpattant, de csak dugót tudtak bele hozni márkásat.. Szépen bejárattam, megy is mint a barom, de alapjárat mégsincs... hiába állogatok akármit, gyári karbim van, gyári légszűrő, csak a végdobom Leovince.. Nem tudom mit csináljak, ajánlották hogy variáljak a légszűrőszivaccsal, de ha teszek vastagabbat akkor 8000-nél nem pörög tovább, viszont alapjárat van. A másik amit tanácsoltak hogy cseréljek karbit mert kikophatott a Schiber, vagy a vályata... nem tudom mi legyen. Valaki tud erre valami okosat mondani? Előre is kössz!
Nincs csak tükör!
Hát igen! De szét volt szedve az egész, és minden gyönyörű szép volt a blokkban... NEm találok rámagyarázatot.
3500km mentem veel olajcsre ota. Az egyik legjobb olaj van benne, de ez már olajcsre után is 100 km-rel már gond volt.
tán egy olaj csere segítene?vagy azt már próbáltad?l
Valaki megtudja nekem magyarázni azt a jelenséget, hogy berakom a motort sebességbe elindulok, megyek vele és néha megteszi azt, hogy hozzá sem érek a váltohoz és 1-esből átugrik üresbe, de akár 6-osból is kiugrik és elpörög a motor. Félre ne értsétek, nem félre teszem, szimplán felváltok 6.-ba, megyek vele foylamatosan, már vagy 10 perce és egyszer csak kiugrik az 5. és a 6. közé. Abba már beletörödtem, hoyg ha sokáig megyek vele akkor nem tudom kitenni üresbe, de ez egy RS 50-nél normális jelenség? Vagy ha nem valaki elmesélné mi van ilyenkor? Nemérzem magam hülyének a motorkhoz, de ez számomra felfoghatatlan probléma.
Ütasnak láptartod rudazattal esetleg nincs? Vagy egy láncvédőd?
Van egy aprillia RS 50 hez, bal oldali tükör,ha valakit érdekel erre a e-mail ra irjon.
motor56@freemail.hu
Szia!
Sajnos még nem érkezett meg, d később még hátha. Köszönöm!
Szia!
Elküldtem az e-mailedre, remélem erre gondoltál.
Sziasztok!
Nem tud valaki egy olyan oldalt, ahonnan le lehet tölteni a 2002-es Aprilia RS50 használati útmutatóját, meg hasonlókat?
Esetleg ha van valaki, aki Nyíregyháza, vagy Mátészalka közelében lakik, és megengedné, hogy az övét lefénymásoljam, az szóljon légyszi. Köszönöm!
Mail címemre is írhat akinek van, vagy tud segíteni: teszla@gmail.com
amúgy az a legjobb hogy mindneki ilyen kis hasitasiba hordja a jogsit meg ilyeneket.csabi, zolika a verhovinával meg robi is.oszt még kérdi hogy hova tegyem mondom én berakom a robesz csomagtartójába de nyugodtan be lehet benne pl. kabátzsebbe de mivel mindneki pólóba motorozik így nincs kabátzseb.akkor berakom az ülés alá onnan csak nem esik ki.vagy igen?
első
ya
hat rövid is volt a parkolo, de ink nagyon egyenetlen meg poros durva aszfalt volt:S
hát igen elég kicsi parkoló volt.de hidi miki jól kente.miközbe hihdi miki nyomta a show-t közba a robogósok egykrekeztek az úton.volt aki 2 személlyel is kikapta
Na de mind1 nem érdekes ezen nem fogunk összeveszni