Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zöld a vákuumos benzincsap, piros az olajzó. A melegedést pedig azért kérdeztem, mert, ha kevés üzemanyagot kap is melegszik, mivel az is ad neki hűtést
megvan a karbim,leírás nincs hozzá,az az olaj csati amit pirossal bekarikáztam? ha igen akkor én jól bekötöttem:-) mert én arra kötöttem amit zöldre karikáztam

jó nagy marha vok mi? de olajhiány nem volt:-) füstölt rendesen:-)
Mondjuk akkor 38 fok volt. A felénél egy kicsit tovább volt a hőmérséklet mutató. De ha a hűtéssel lenne problémája, akkor hamar felkúszott volna maxig.
Gyertyát néztük, elég olajos volt. Szerintem még egy kicsit sok is volt neki. A karbiban pedig 82 es fuvóka van. Tettünk bele 86 osat már sok volt neki, nem forgott ki rendesen. Kisebbel is rossz volt.
Nem értem. De most nagyon nem szeretnék még egy dugót venni bele, azért , hogy utána még megszoruljon egy párszor. Remélem nem csinált kárt.
Mit néznétek meg, vagy mit csinálnátok? Köszi.
köszönöm a tanácsokat,ezt sem tudtam,jaa az nem az én motoromról van,fingom sincs mekkora lánc van rajta,de hogy laza mint a fos az biztos
Amúgy is szettben kell cserélni, de arra készülj fel, hogy a hátsó lánckerék 9-10 k körül van. Ajánlom, hogy 420-ast vegyél, erősitett lánccal, mert ahogy a képen láttam (ha ez a te motorodról készült), hogy gyári 415-ös van rajta
Amennyiben a hátsó lánckerék közepén meghúzod a láncot és látod a lánckerék fogának 50-60 % át, akkor az a lánc bizony kuka
Ez lánc csere lesz,fullra feszítve lötyög mint a tököm forró fürdő után.de legaláb megtudtam,hogy kell feszíteni :-) Köszönöm! Még 1x
Szerintem kevés az olaj, vagy az üzemanyag. Nem melegszik túlságosan?
Szivesen. Okozzon sok örömteli kilómétert
Hálás köszönet! Még a nevét sem tudtam,1 hónapja van meg a gép :-)
üdv. Hát ismét bekövetkezett, amit nagyon nem vártam.
Ugye múltkoriban írtam, hogy megszorult a dugó, valószínűleg a sportlégszűrő miatt. Na azóta új dugó ment bele, henger meg lett honolva. A gyári szűrő vissza lett téve, maszek megoldással. A dugó be lett járatva, 500 km (normálisan). Most van benne 800 km, jöttem hazafele egyenes út következett, mondom kicsit meghuzatom 90 el mentem (előtte mentem már vele gyorsabban is), és egyszer csak pufff.
Egyből kuplung, megálltam, megvártam míg kihült , indítottam és szép lassan hazajöttem vele. Azóta nem néztem meg.
Nem értem mi lehet a probléma.
Az olajállító csavaron állítottunk egy keveset, hogy több olajat kapjon, karbin a levegőcsavaron állítottunk, alapjáratot is belőttük.
Mondjuk szerintem levegőt még lehetett volna állítani, mert nem forgott ki rendesen a motor 11.ig ment kb. Meg a motor hörgött.
De ezt akkor sem értem.

Így oldottuk meg a levegőszűrőt.

http://kepfeltoltes.hu/view/150901/DSC_0814_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150901/DSC_0815_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Keresőbe beírod, hogy excenter és szemezgetsz
a 15-ös alkatrész körül keresgéljek?
van még 1 hülye kérdésem,hogy tudok a láncon feszíteni? vagy lazítani,erre nem jöttem még rá.

köszii
köszönöm!

vagy egy link esetleg ahol tudok venni,nem vok biztos a méretekben és nehogy AM6 ot vegyek véletlenül.

Köszönöm!
Sziasztok!

Nincs véletlenül valakinek eladó AM5! re való első lánckereke? 13-as,vagy 14-es

köszönöm!
Megszorult a dugó a hengerben! Gondolom megállás után vártál egy kicsit, és tudtad indítani. Csak nagyon óvatosan közlekedj a motorral, nehogy ez még egyszer előforduljon, mert tönkre megy a henger, és fúrathatod megint.
az enyém kezd bejáródni 600km nél járok,még mindig a 14-es karbival,de úton van az új,de lehet nem cserélem le mert már szépen kezd húzni ötödikben is,nem áll meg 8.000 nél 1-2-3 ban 13.000 ig forog,jó lesz a gép ha bejáródik
inkább ne menj vele,szét kell kapni a blokkot és akkor kiderül minden,de így ne használd mert szétbasz mindent,nem bejáratós?
Sziasztok!
úgy megállt ma alattam a motor,hogy 6.ban mentem, a motor leállt és a hátsókerék pedig befogott. Azóta ezt csinálja.
Miért csinálja ezt?
Bár csak "kézzel" tisztítottam (nem volt kéznél kompresszor), nem is látszott piszkosnak, azóta mégis jó!

Kösz még egyszer.