Az az igazság meg ertenem ha lehetne! Mivel nem átmenő furat igy ha rodivd csavart raksz meg szorul a rugó miatt is.ha pl olyan hosszu mint ami kell akkor fel feneklik es a rugót is meg felelo erovel feszíti,, de ha pl nem rövidebb es nem pont jo hosszúságot rakok pl 1 centivel hossza az akkor is meg fog szorulni csak le feneklik a csavar es a rudo nem olyan feszesen nyomja a nyomo lapot igy lehet hogy konnyu be huzni a kuplungot de lehet csúszni fog mert nem kellő erovel nyomja a rugó. Igy józan paraszti ésszel ha rovid a rugó jobban ossze van huzatva ha sokkal hosszabb a csavar nincs agyon feszítve es egyik se jo. Azert lenne jo ha valaki tudna vagy valakinek szet van szedve a kuplung resze es meg merne milyen hosszu is a rendes csavar.
A kuplung konyen mukodik de ha be akasztom a bowdent nagyon szorosnak érzem. Gyari minden cuc. Szerintem ki emel teljesen ! Olyan mintha a rugó nagyon eross vagy nagyon ossze van nyomva es azert nehez.
Sziasztok lenne egy kérdésem régen könnyen mozgott a kuplung most hogy össze raktam és nem találtam meg az eredeti csavargát a kuplunghoz amelyik a rugót feszíti 4 db. lehet hogy rövid és jobban össze húzza és azért mozog nehezen a kupálunk ?
előre is köszönöm hogy meg mondanátok mi lehet a bibi
Tudom hogy 4-5-öt mindegyik eszik haveromé is annyit eszik de 12-es karbival kicsit sokallom meg nem is megy annyira fölül olyan most mint egy sima 50-es ami nyomatékosabb az átlagnál kb.
Hát igen azért nem forgatom 8 fölé mert ott nem megy érezhetően elfogy.Amúgy szerinted is kevesebbet enne nagyobb karbival meg ugye jobban menne sokkal gondolom
Értem, hát lehet hogy jobb lenne nagyobb karbival, 12 az nagyon kicsi keresztmetszet ezért nagyon megszívja, ezáltal fogyaszthat többet is, felső fordulaton biztos nem megy valami jól ekkora karbival. Ez esetleg még 50-es gyári hengerhez jó de arra is nagyobbat szoktak rakni.
Tanulmányozd, hátha. Esetleg próbáld meg a sajátodat is megnézegetni. Tegyél bele M5x20-ast, elég lesz hidd el.