sziasztok tudja valaki 94-es évjárat rs 50,de uj am6-os blokk van most benne ,a karburátorban a főfúvó mérete? ami most benne van 090 vagy ha fordítva nézem 060, szerintem ez tul nagy egy 50 ccm es motornak.
Köszi a tippet! A kuplungkosár jó állapotban van (szemre)! Esetleg lehet a kuplung tengely hibás hézagolása miatt? Úgy lett összepakolva, ahogy volt... Minden hézagoló a régi helyére került .. De mivel már korábban is csinálta, lehet, hogy ott kellene keresgélnem? Szerintem már előző gazdák is széthúzták. Esetleg valami normális robbantott ábra volna a kuplung részről valakinek, nagy felbontásban? :)
Ha behúzott kuplungnál csendesedik, esetleg elhallgat, akkor a így elsőre a kuplungkosár körül kell keresgélni a hibát. Mikor szétszedted milyen volt a fala? Nem voltak beverődés nyomok rajta? Ha volt és ezek nagyon mélyek voltak, és ki lett reszelve akkor lehet, hogy már túl nagy a hézag a kosár és a lamella füle között és azért zörög. De ha behúzott kuplunggal csendesebb akkor az általában kuplungkosár hiba. Ha túl van már reszelve, vagy nagyon be van az oldala verődve akkor azon csak a csere segít.
Sziasztok! Hozzátok fordulnék segítségért, tanácsért. Most lett összerakva a blokkom, mert kalamolt a kuplungnál valami. Új csapágyakat kapott, bíztam benne, hogy csak ennyi a problémája. Összerakás utáni első indításnál : Hidegen nagyon egészséges, tiszta motorhangja van, viszont melegen elkezd kopogni (ugyanúgy, mint csapágycsere után) a kuplung oldalon valami... Behúzott kuplungnál ez a hang mérséklődik! Segítsetek, hátha volt már valakinek hasonló problémája! Előre is köszönöm válaszotok!
Na azért egy dugónak, csak elég 500 km. Ne vicceljünk már. :D
A 70 es hengerszettemet járattam 1000km-t.
Közben kiderült. Gyári levegőszűrő doboz volt itt a hunyó. Lófütty levegőt sem kapott a motor. 21-es dellortohoz ez kevés. Ráraktunk egy sportlevegőszűrőt, mindjárt elkezdett harapni a gép. Mondjuk ami most rajta van ez ilyen hagyományos 2000Ft-os valami, majd veszek valami jobbat. Malossit vagy Polinit. De így is érezni, meg hallani a különbséget.
Nem is füstöl már annyira. Az olajat kérdezném meg, mennyit állítsak a csavaron? Több olaj kell neki az nyilvánvaló, de a gyári értéktől mennyivel több ?
Szerintem még nem kopott össze,nekem us ezt csinálja,csak nem ragad meg hanem elkezd visszaesni a fordulat,ekkor kuplung be. De én még csak 900 km-t tettem bele,bőven járatós még
Ma behangoltuk a levegőt, nem tudom a múltkor megint mitől szorult meg, de ahhoz képest ma elég jól ment a motor, meg nem is vagyok benne biztos hogy "olyan" megszorulás volt.
Fuvóka belőve a karbiban, azzal biztos nem lehet hiba, viszont mi a schubertű-n nem állítottunk. Mind a kétszer mikor megszorult magas fordulaton ment a motor(6.ba) , és nem lehet, hogy itt már nem volt elég utánpótlás üzemanyag ?
Mert most már csak erre gyanakszunk más tényleg nem lehet.
Na ezt most nem értem:-| Nem csináltam vele semmit! Lemostam,és elvittem egy körre,hidegen füstölt dadogott nem vészesen csal picit,és mintha kicserélték volna,nem fullad mély lett a léfszűrőnél a hangja,húz és megy mint a barom,megjavult! Érdekes,csak remélem így is marad!
köszönöm!ja a megszorulást nem én kérdeztem. De vannak bajok még egyszerűen nem tudom belőni a karbit,a főfúvóka 100-as a tű a lehető legtöbb anyagot engedi át amit lehet,negyed gáz után már nics baj,csak ha alapjáratról odahúzom neki akkor fullad gondolkozik mire megindul aztán megy mint a meszes 9000-13000-is szinte kicsapja a fordulatszámmérőt a gyertya amit betettem képet ott a 18-as számúnak felel meg,vagy a 16-os nak.de barna,nem fehér,és már az jutott eszembe nem lehet hogy az alapjárati fúvóka a kicsi? mert csak alacson fordulaton fulladozik 1000-3000 ig aztán már reagál rendesen.
Gianelli rendszer esetleg érdekel valakit?
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Szeretném eladni aprilia rs 50-em 2006os (uj kasznis)
250000 huf
Esetleg ha valakit érdekel a doradrum@freemail.hu címen elér.
Egy 47,50es henger menthető még ha nagyobbra kell fúrni ?
Ha érdekel valami írj!
sz.schliemann@indamail.hu
A 70 es hengerszettemet járattam 1000km-t.
Közben kiderült. Gyári levegőszűrő doboz volt itt a hunyó. Lófütty levegőt sem kapott a motor. 21-es dellortohoz ez kevés. Ráraktunk egy sportlevegőszűrőt, mindjárt elkezdett harapni a gép. Mondjuk ami most rajta van ez ilyen hagyományos 2000Ft-os valami, majd veszek valami jobbat. Malossit vagy Polinit. De így is érezni, meg hallani a különbséget.
Nem is füstöl már annyira. Az olajat kérdezném meg, mennyit állítsak a csavaron? Több olaj kell neki az nyilvánvaló, de a gyári értéktől mennyivel több ?
Fuvóka belőve a karbiban, azzal biztos nem lehet hiba, viszont mi a schubertű-n nem állítottunk. Mind a kétszer mikor megszorult magas fordulaton ment a motor(6.ba) , és nem lehet, hogy itt már nem volt elég utánpótlás üzemanyag ?
Mert most már csak erre gyanakszunk más tényleg nem lehet.
köszi!