Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos én ezt nem tudom megnézni
Ez az említett 98-as. Nekem nem tűnt fel a 6000 körüli dadogás túlzottan.

https://www.facebook.com/zsolt...
Szóltam a 98-as tulajának hogy vegye videóra a motort mert nem akarok 400 kilométert menni üresre.

A 2003-as nehezen találta az ürest és néha a hatodikat kidobja.

Nekem használható megbízható kell.
Megnéztem a 2003-ast, nagyon forgatni kellett, elvetettem.

Holnap megnézem a 98-ast, azt mondta a gazdája hogy erős de néha 6-nél van egy kis megtorpanás, aztán megint húz.

Haverom 99-es gépe gyári de nagyon húz, alacsony fordulaton is van ereje. Valami Ninja feliratú kipuff van rajta, de nem tűnik komolynak hangra sem.

AM6-os Rieju RS2 nagyon gáz lehet? Jókat hallottam róla.
Az olaj szint ellenőrző csavar az eredetin a kuplung dekni közepén van, még a másikon el van tolva valamelyik irányba, pontosan nem tudom melyikbe, talán a kuplung kiemelőnél is van valami. Próbálj meg rá guglizni.
Amúgy honnan tudhatom hogy eredeti AM6 és henger?
Mindkét motor AM6-os, az állapotuk dönt. Leutazom hétfőn megnézem a régebbit is, 2x200km nem sok egy jó motorért.
Az Arrow rendszer és a formája sokat jelent nekem.

A 98-as 28000km, a 2003-as 44000, de utóbbiban már sok mindent cseréltek. A régebbi elvileg nem volt szétszedve, bár ezt nehezen hiszem.
-ez helyette ezt akartam
Szia! Mindkettő jó motor lehet, ha volt gazdájuk és törődtek velük. Lényeg, hogy a blokk eredeti am minarelli legyen, és ne valami kínai szemét másolat. Ennyi idős motornál ugye már cserélhették is. A 18k-s hengerben nem nagyon bíznék. A régebbiekben volt 3-4-5-6 sebességes, még az újak szerintem mind 6-os váltóval jöttek ki. A kuplung kicsit hangos. Nekem 96- os extremam van, jó a fél lengőkar, nincs vele gond, benne az anyag. Az első telók szoktak folyni, de kicsi pénzből javítható. Futóműve szerintem jó, az üléspozíció magasság függő, hogy kényelmes-e. A hátsó teleszkóp hajlamos meg dögleni. Véleményem szerint egy 70-es hengert minimum érdemes feltenni, hogy dinamikus, ügyes legyen a paripa. A gyári hengerrel nagyon kell forgatni, és egy kisebb emelkedő mar fogja. Hirtelen ennyi jut eszembe, bármi kérdésed van, nyugodtan.
hello.
rs 50 06-09 közti évjárat fejidom megegyezik a 125 06-09 évjáratéval?
Ok köszönöm!
Elnézéseteket kérem a sok kommentért. Telefonról néha kidob ezért gyorsan el kell küldjem.

Első hozzászólásban Airall kipuff helyett Arrow.

A 2003-as motor új 18 rugós hengerében ( a srác szerint nem gagyi) 1000km már van, amúgy megbízható szerinte. A megragadás azért volt mert lelakva vette kicsit, de azóta költött rá.

A 98-as dögös, szerelmes lettem, de az egyboldali hátsó villa nem veszélyes? Bírja a terhelést majdnem 20 évesen?

A motort 1-2 szezonra veszem.

Legyetek kedvesek pro/kontra leírni mit gondoltok! Előre is köszönöm!
A kerek formájúhoz volt szerencsém, kollégámnak olyan van. A régi jobban bejön és vágyam volt egy Arrow rendszer... Abban is AM6 van? Nem akarok tuningolni csak kipuff/karbi szinten.

Mindkét tulaj értelmes, a 2003-as gépen egy megragadás miatt lett henger és pár dolog cserélve. A 98-as gépen is látszik hogy foglalkoztak vele, plusz egy Arrow rendszer nem olcsó. Nem lenne rá külön keretem a motor és egy nagyobb karbi árán túl.

Nekem a megbízhatóság a lényeg, havi 250-400 km kerülne bele.
Szeretnék venni egy Rs 50-et. Állapot az első de azért nézzen ki valahogy. Egy 2003-as és egy 98-as amit megnéznék. Az elsőn valami utángyártott (nem airsal stb) 50-es henger van és nem messze tőlem. A másik 200km Airsal kipuff rendszer és sokkal jobban tetszik a régi forma.
Elsőre is megmondtam.
Fail
Vagy még az lehet, hogy elállítottad a kuplung fedélen középen a csavart és rossz helyről kezdi húzni a bowden a kinyomó kart.
Nem érti meg.
A kipufogóba szokott lenni
A belső bordás tárcsa átmenő furatos, menet nincs benne végig, de a magasságával megegyező csavar hossza fér bele (1 kep 1- és alkatrész)
Aztán én ezzel befejeztem.
Igen én úgy tudom teljesen gyári 50 es. Hol vannak benne a fojtások?
a bovdenel nincs semmi gond !
még mi elött valaki írná be van rakva a hosszú rúd a golyó és a másik hosszú tüske
úgy hogy tuti a csavarral van valami holnap majd ki derül.
de ha már sokan hülyének néznek akkor valaki miért nem méri meg nekem milyen hosszú a csavarja mert az lesz a ludas !
Talán a bowdent nézd meg nincs-e megtörve vagy nem-e szorul nekem a gyárinál sokkal erősebb rugók vannak és még így se nehéz a kuplungot behúzni.
De a csavart megkell teljesen húzni, a nagy alátét amit a videóban is látsz az szorúl neki a kuplungkosárnak... ha rövidebb a csavar akkor is nekiszorúl ha meg túl hosszú akkor nemtudod meghúzni mert eléri a menet végét...
Helyes. Tegyél bele hosszabbat
Hat meg probalom majd van 20,25,30 meg merem az enyémet es attol nagyobbat mert tuti azert nehez be huzzni mert nagyi rovid a csavar es a rugót túlzottan ossze nyomja