Az olaj szint ellenőrző csavar az eredetin a kuplung dekni közepén van, még a másikon el van tolva valamelyik irányba, pontosan nem tudom melyikbe, talán a kuplung kiemelőnél is van valami. Próbálj meg rá guglizni.
Mindkét motor AM6-os, az állapotuk dönt. Leutazom hétfőn megnézem a régebbit is, 2x200km nem sok egy jó motorért.
Az Arrow rendszer és a formája sokat jelent nekem.
A 98-as 28000km, a 2003-as 44000, de utóbbiban már sok mindent cseréltek. A régebbi elvileg nem volt szétszedve, bár ezt nehezen hiszem.
Szia! Mindkettő jó motor lehet, ha volt gazdájuk és törődtek velük. Lényeg, hogy a blokk eredeti am minarelli legyen, és ne valami kínai szemét másolat. Ennyi idős motornál ugye már cserélhették is. A 18k-s hengerben nem nagyon bíznék. A régebbiekben volt 3-4-5-6 sebességes, még az újak szerintem mind 6-os váltóval jöttek ki. A kuplung kicsit hangos. Nekem 96- os extremam van, jó a fél lengőkar, nincs vele gond, benne az anyag. Az első telók szoktak folyni, de kicsi pénzből javítható. Futóműve szerintem jó, az üléspozíció magasság függő, hogy kényelmes-e. A hátsó teleszkóp hajlamos meg dögleni. Véleményem szerint egy 70-es hengert minimum érdemes feltenni, hogy dinamikus, ügyes legyen a paripa. A gyári hengerrel nagyon kell forgatni, és egy kisebb emelkedő mar fogja. Hirtelen ennyi jut eszembe, bármi kérdésed van, nyugodtan.
Elnézéseteket kérem a sok kommentért. Telefonról néha kidob ezért gyorsan el kell küldjem.
Első hozzászólásban Airall kipuff helyett Arrow.
A 2003-as motor új 18 rugós hengerében ( a srác szerint nem gagyi) 1000km már van, amúgy megbízható szerinte. A megragadás azért volt mert lelakva vette kicsit, de azóta költött rá.
A 98-as dögös, szerelmes lettem, de az egyboldali hátsó villa nem veszélyes? Bírja a terhelést majdnem 20 évesen?
A motort 1-2 szezonra veszem.
Legyetek kedvesek pro/kontra leírni mit gondoltok! Előre is köszönöm!
A kerek formájúhoz volt szerencsém, kollégámnak olyan van. A régi jobban bejön és vágyam volt egy Arrow rendszer... Abban is AM6 van? Nem akarok tuningolni csak kipuff/karbi szinten.
Mindkét tulaj értelmes, a 2003-as gépen egy megragadás miatt lett henger és pár dolog cserélve. A 98-as gépen is látszik hogy foglalkoztak vele, plusz egy Arrow rendszer nem olcsó. Nem lenne rá külön keretem a motor és egy nagyobb karbi árán túl.
Nekem a megbízhatóság a lényeg, havi 250-400 km kerülne bele.
Szeretnék venni egy Rs 50-et. Állapot az első de azért nézzen ki valahogy. Egy 2003-as és egy 98-as amit megnéznék. Az elsőn valami utángyártott (nem airsal stb) 50-es henger van és nem messze tőlem. A másik 200km Airsal kipuff rendszer és sokkal jobban tetszik a régi forma.
A belső bordás tárcsa átmenő furatos, menet nincs benne végig, de a magasságával megegyező csavar hossza fér bele (1 kep 1- és alkatrész)
Aztán én ezzel befejeztem.
a bovdenel nincs semmi gond !
még mi elött valaki írná be van rakva a hosszú rúd a golyó és a másik hosszú tüske
úgy hogy tuti a csavarral van valami holnap majd ki derül.
de ha már sokan hülyének néznek akkor valaki miért nem méri meg nekem milyen hosszú a csavarja mert az lesz a ludas !
De a csavart megkell teljesen húzni, a nagy alátét amit a videóban is látsz az szorúl neki a kuplungkosárnak... ha rövidebb a csavar akkor is nekiszorúl ha meg túl hosszú akkor nemtudod meghúzni mert eléri a menet végét...
Hat meg probalom majd van 20,25,30 meg merem az enyémet es attol nagyobbat mert tuti azert nehez be huzzni mert nagyi rovid a csavar es a rugót túlzottan ossze nyomja
https://www.facebook.com/zsolt...
A 2003-as nehezen találta az ürest és néha a hatodikat kidobja.
Nekem használható megbízható kell.
Holnap megnézem a 98-ast, azt mondta a gazdája hogy erős de néha 6-nél van egy kis megtorpanás, aztán megint húz.
Haverom 99-es gépe gyári de nagyon húz, alacsony fordulaton is van ereje. Valami Ninja feliratú kipuff van rajta, de nem tűnik komolynak hangra sem.
AM6-os Rieju RS2 nagyon gáz lehet? Jókat hallottam róla.
Az Arrow rendszer és a formája sokat jelent nekem.
A 98-as 28000km, a 2003-as 44000, de utóbbiban már sok mindent cseréltek. A régebbi elvileg nem volt szétszedve, bár ezt nehezen hiszem.
rs 50 06-09 közti évjárat fejidom megegyezik a 125 06-09 évjáratéval?
Első hozzászólásban Airall kipuff helyett Arrow.
A 2003-as motor új 18 rugós hengerében ( a srác szerint nem gagyi) 1000km már van, amúgy megbízható szerinte. A megragadás azért volt mert lelakva vette kicsit, de azóta költött rá.
A 98-as dögös, szerelmes lettem, de az egyboldali hátsó villa nem veszélyes? Bírja a terhelést majdnem 20 évesen?
A motort 1-2 szezonra veszem.
Legyetek kedvesek pro/kontra leírni mit gondoltok! Előre is köszönöm!
Mindkét tulaj értelmes, a 2003-as gépen egy megragadás miatt lett henger és pár dolog cserélve. A 98-as gépen is látszik hogy foglalkoztak vele, plusz egy Arrow rendszer nem olcsó. Nem lenne rá külön keretem a motor és egy nagyobb karbi árán túl.
Nekem a megbízhatóság a lényeg, havi 250-400 km kerülne bele.
Fail
Aztán én ezzel befejeztem.
még mi elött valaki írná be van rakva a hosszú rúd a golyó és a másik hosszú tüske
úgy hogy tuti a csavarral van valami holnap majd ki derül.
de ha már sokan hülyének néznek akkor valaki miért nem méri meg nekem milyen hosszú a csavarja mert az lesz a ludas !