Íme, 15 mp guglizás után, bár nem értem miért akarod szét metélni szegény motort, egy csatlakozó széthúzása, és wd-vel való fújása után. Tudsz erre értelmes magyarázatot? Szerintem nem. Meg kell nézni az összes csatlakozót, különös figyelmet fordítva a fejidom tartó konzol alattira (mint már azelőtt írtam), testeléseket sem ártana átnézni, oxid nyomokat keresni. Nem kell egy sikertelen kisérlet után egyből szétvágni mindent. Először a lehetőségeken kell végig menni szerintem.
Óh köszönöm, ha jól látom, akkor 4 vezetékes. Ha ez a rossz, akkor talán jó lesz hozzá az univerzális, mert a gyári újonnan 17 ezer ... az univerzális pedig 1700 ...
Körbenézek, mert valahol a van RS kapcsolási rajzom. Ha megtalálom akkor az alapján megtudod csinálni. Sajnos fejből már nem tudom, hogy melyik vezeték hova meg.
Én a helyedben nem vágnám el, hanem a csatlakozónál húznám szét, és max. ott hidalnám át (kötném össze) a vezetékeket. Az univerzális kapcsoló az attól függ, hogy a vezetékek száma ha megegyezik akkor jó lehet, de a méreteinek is egyezni kell. De ha N3M3ZIS kolléga is fent lesz a fórumon, akkor ő is fog tudni neked adni pár jó tanácsot. Vagy van még egy megoldás ha valamelyik ismerősödnek van RS-e akkor tőle egy próba erejéig kölcsönkérni a kapcsolót.
Sajnos nem jött be a WD40, kontakt spray változat a gyújtáskapcsolónál. Viszont annyira nem mertem szétszedni. Azt szeretném megkérdezni (lehet, hogy halott ötlet), hogy ha a gyújtáskapcsolóba menő kábeleket egy kicsit lejjebb elcsípem és összekötöm, úgy megtudom e nézni, hogy tényleg a gyújtáskapcsoló e a gond. És ha igen, akkor a motorosboltban kapható univerzális gyújtáskapcsoló jó e rá?
N3M3ZIS kollégának igaza van. Olyat vagy hasonlót próbálj venni, és azt be tudod tenni a villahíd közepébe, és akkor még hajolgatni sem kell a szívatóhoz.
Eredetileg egy 14 dellorto karbi volt/van rajta. A szívatója úgy volt megoldva , hogy a karbi oldalában volt egy 5 centis pöcök , amit lenyomtam , majd egy teljes gázadással visszaugrott. A burkolat és a váz közötti résen benyúltam , ez könnyen megoldható volt.
A 21 dellortonál pedig a szívató a karbi tetején van , amihez sehogy se tudnék benyúlni , mert burkolt a motor.
Íme, 15 mp guglizás után, bár nem értem miért akarod szét metélni szegény motort, egy csatlakozó széthúzása, és wd-vel való fújása után. Tudsz erre értelmes magyarázatot? Szerintem nem. Meg kell nézni az összes csatlakozót, különös figyelmet fordítva a fejidom tartó konzol alattira (mint már azelőtt írtam), testeléseket sem ártana átnézni, oxid nyomokat keresni. Nem kell egy sikertelen kisérlet után egyből szétvágni mindent. Először a lehetőségeken kell végig menni szerintem.
A 15-ös a gyújtáskapcsoló.
Külön is eladó. Küldj e-mailt.
sz.schliemann@indamail.hu
Üdv
A relé külön nem eladó?
Itt meg tudod nézni.
http://olx.hu/hirdetes/am3-6-aprilia-derbi-gyujtas-tekercs-alaplap-teljesen-uj-ID2WuGj.html
van valakinek am6 alloresz (tekercs) elado?
4db index - 6000 Ft
relé - 1500 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
Hasonló dologban gondolkodj szerintem. Nekem Polini van, olyat épp nem találtam, de ezen már el tudsz indulni
A 21 dellortonál pedig a szívató a karbi tetején van , amihez sehogy se tudnék benyúlni , mert burkolt a motor.