Értem. Csak ami volt a 21 dellorto karbihoz szívócsonk arra nem ment rá a gyári szűrő , ezért gondoltuk , hogy akkor majd sportlégszűrővel , hát akkor hiba volt.
Valamint a levegőn is állítottunk , hát igazából mindenre gondoltunk de a sportlégszűrőre pont nem.
Így is "csak" dugattyút kell venni hozzá , arra is gondoltunk , hogy valami erősebb kellene , de akkor az jó volt amit adtak hozzá.
Köszönöm szépen a segítséget!
Maximálisan egyet értek Sharkoon77 kollégával, karburálás hiánya, plussz az a kib@szott direkt szűrő. Gyári doboznál jobb nincs. Jó kis tanulópénz volt.
Milyen tippre gondolsz? Szarul volt bekarburálva... Eleve ott a hiba hogy sport szűrőt raktatok rá, szart se ér és valószinű attól szorult meg mert túl sok levegőt kapott... Legjobb a gyári airbox kicsit módosítva.
Közben lenne még pár kérdésem.
70-es DR öntöttvashengerszett lett véve a motorba. 2000 km-t futott , tök jól működött nem volt semmi probléma , kivéve a 14 es dellorto karbi. Vettünk 21-es dellortot , beraktuk sportlégszűrővel. 10 km-t elég ment utána , aztán megszorult a dugó. :S
Aso Werke olasz dugó volt benne abban a hengerszettben , valszeg azzal probléma nem volt (legalábbis szerintem).
Valakinek valami tippje ?
Érdekelne komplett fejidom! Ha lehet legyen igényes , nem mondom , hogy full hibátlan , 1-2 karc belefér , de ilyen igénytelen szanaszét karcolt ne legyen.
Lámpabura legyen hozzá , plexit , és hatalmas plusz lenne ha lenne hozzá 1-2 tükör , ha 1 azse baj. Az egyik még megmenthető. Sajnos történt egy kis baleset , és a fejidom nem megmenthető :S
Ha valakinek lenne esetleg képekkel várom , köszönöm. üdv
Érdeklődnék hogy 2007-es RS 50-re felmegy e a 140/70R17-es gumi hátra. Gyárilag 130/70R17-es van rajta, nem cseréltem még és szeretnék egy kicsit vaskosabbat alá, csak nem tudom hogy elférne e.
Köszi a segítséget előre is!
Nézd meg, ha kiveszed az órából a bovden végét, és megforgatod a kereket, hogy pörög-e, illetve a km csigánál is tekerd ki, ( értelem szerűen az órába tekerd vissza) és mondjuk egy akkus csavarbehajtóval forgasd meg. Ebből kiderül hol a hiba.
Kilóméter csiga, illetve maga az óra. Konkrétan mi a hiba?
Örülök, hogy rendbe teszed az elektromos részét, és nem vagdosod, civcálod szét. Meg kell lennie azoknak a hibáknak. Sok sikert és kitartást hozzá
Megfogadtam a tanácsod, igaz még a felénél sem járok. De kezd életre kelni az elektronika. Viszont most más kérdésem lenne... szétszedtem ma a km/h óra spirálját és semmilyen sérülés/szakadás nincs rajta. Milyen hibalehetőségei lehetnek még?
Lehet majd megpróbálom hogy milyen lesz de félek hogy ha nagyobb karbit is teszek rá el fogom veszíteni a gyorsulásomat elég lenne 110-120 körül de úgy hogy gyorsuljon is szépen !
Hát igazából egy 70-es henger van rajta a karbi az még a gyári meg a membrán stb.Amikor am5 volt benne akkor 43/14-el ment 95-öt egyszer ! De általába 90 volt a full.Amúgy az am6-os blokk valahogy sokkal erősebb mint a régi am 5 vagy csak én szerintem ? Apám rx-e úgy megy hogy élmény vele menni haverom sima 50-es rs-e 110-et megy szóval én is ezért vettem másik blokkot :D
Rendben, bár akkor ez egy minimum fél napos munka. Akkor még pár hétig áll a garázsban, jelenleg épp darabokban, minden idom fóliázva lesz. Remélem, hogy egyszer sikerül befejezni :)
Az oxid "csodákra" képes. Ne csak oxidált vezetéket keress, hanem esetlege törés nyomokat is. Az is lehet, hogy valamelyik vezetéked megvan törve, és néha érintkezik, néha nem. Tudom, hogy türelemjáték, meg pepecs munka, de sok pénzt megtudsz vele spórolni. Én is vettem feleslegesen egy gyújtásalaplapot , akkor megtanultam a leckét. Mozgass meg minden csatlakozót is.
Valamint a levegőn is állítottunk , hát igazából mindenre gondoltunk de a sportlégszűrőre pont nem.
Így is "csak" dugattyút kell venni hozzá , arra is gondoltunk , hogy valami erősebb kellene , de akkor az jó volt amit adtak hozzá.
Köszönöm szépen a segítséget!