Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia köszi szépen:) én is gondoltam rá hogy a mérőcsavarig öntöm de gondoltam jobb ha tudom decire is:) köszi
Szia!

Egész pontosan 8.2 deciliter...
De ha az ellenörzőcsavarig töltöd akkor nem kell méricskélni. De ezt álló helyzetben, úgy értem nem megdöntve stenderen.
SZIASZTOK .....AM6 BLOKK olaj mennyisége érdekelne..valaki tud benne segítteni....?köszi
Szia! megtennéd , hogy felveszed velem emailen a kapcsolatot?
szaffi91@gmail.com

Sziasztok! Egy ideje kanyarodás előtt, azt érzem nehéz elfordítani közép állásból a kormányt. Aztán ha elfordul újra lazán jár egy darabig. Nem hallok súrlódó hangot vagy kopogást a kormánycsapágy felől. Ez mindenképpen kormány csapágy hiba? Tudtok egy jó szervizt Pest megyében ahol megnézik és precízen cserélik a csapágyakat ha kell? Ehhez nem merek hozzá nyúlni.
SCHLIEMANN!
Írtam emailt! :)
Remélem tudsz segíteni segíteni.
szia nekem van hozzá idomom mire volna szükséged vagy egyben az egész 15000.-
Sziasztok! Erdeklodnek, hogy milyen izzo kell gyarilag az elso lampaba?
Sziasztok!
Keresnék bal oldali lábtartót 99-05 ös RS -hez. Valakinek itt esetleg?
Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvőben egy fölösleges idomja?
93-as évjárathoz
Esetleg egy plexi?
Én most vettem ezeket. Italmondonál és citybikenál, kis lánckereket este megírom. Gyertya 1, kis lk 2,5, lánc kb 6, nagy lk 10,5 rugó. Plusz szállítás. JT és DiD cuccok 420-as lánc NGK gyertya.

1998-as RS 50 Extremához keresek jó állapotú hátsó excentert. Aki tud írjon ide és kontaktot cserélünk.
hello tudnátok segíteni hogy az 1998-as évjáratú rs-emhez hol találok alkatrészeket ? és h milyet kéne venni ? hátsó lánckerék ( 43fogas,27bordás) kell 1 lánc, 1 akku, 1 gyertya, ezeket szeretném beszerezni hozzá, előre is köszi a válaszokat !
70 es hengernél és 21 dellortonál , az olajzást hogyan oldottátok meg ?
Az olaj állító csavaron esetleg kell állítani , és a tankba mennyi olajat kell önteni ?
Kedves Mindenki!
A hétvégén láncot és lánckerekeket cseréltem. A munka után próbakörre indultam és búgó hangra lettem figyelmes. Felgyorsítok kb 40-re, leállítom a motort és üresben gurulva a búgás a sebesség csökkenésével elhalkul. Nekem kifejezetten csapágy hangnak tűnik az első kerék felől de ez persze csak feltételezés. Elképzelhető hogy pont a lánccsere alkalmával adta meg magát az első csapágy? Vagy a hátsó kerékagyat szereltem rosszul össze? Ha valaki szerelt már szét hátsó kerékagyat, kérem írja le van-e buktatója a dolognak. Esetleg a hátsó csapágy ment tönkre? Mennyire veszélyes rossz csapággyal járni? Tudja valaki hogy milyen típusú csapágy való előre és hátra? Szeretnék csapágy boltban ismert, jó minőségű csapágyakat venni de nem tudom pontosan mi való előre és hátra.
Amikor az első lánckereket cseréltem azt vettem észre, hogy a kihajtó tengely ki-be lötyög kb 3mm-t. Ezen felül az új első lánckerék sem illeszkedik szorosan a bordás tengelyvégre, minden irányban lötyög és a két Z gyűrű közötti távolság is jóval nagyobb mint a lánckerék vastagsága. Ez így normális? Mennyire kell ennek szorosnak lennie?
A hátsó lánckerék kicsit nehezen jött le, a csavarfejek picit el voltak nyalva és be is voltak rohadva, ezeket cserélni szeretném. Tudja valaki ide pontosan milyen anyagminőségű csavar kell? Mert ugyebár a felni alumíniumból van és ebbe simán acélcsavart nem szívesen tennék.
Blokkfelújítást tervezek a nyárra de nem tudom milyen hibákkal találom magam szemben ha szétborítom a blokkfeleket. A motoromban 30 ezer kilométer van és úgy tűnik minden gyári állapotban van, vagyis ezt a blokkot még nem szedték szét. A hengerfej el rohadva, a kipufogónál, illetve a henger is erősen rozsdás belülről. A felújítás idejére szeretnék minden alkatrészt beszerezni (utángyártott új cuccokat), próbálnék előre felkészülni a lehetséges hibákra hogy ne keljen szétszedett motorral várni az új alkatrészekre. Sokat olvasok blokkfelújítás témában és a következő alkatrészek cseréjét tervezem. Kérem azt akinek van tapasztalata hasonló korú (RS 50 2002), egyébként működőképes motorblokk felújításában, kommentálja és egészítse ki a listámat.
- tömítések cseréje
- hengerfej csere
- henger szett csere
- csapágyak cseréje
- szimeringek cseréje
- hajtókar szett csere (tűgörgősorok miatt)
- kuplung lamellák cseréje
A fő kérdés az, hogy vajon milyen állapotban van a főtengely. Tegyük fel hogy elég leharcolt állapotban van. Ilyenkor mi kopik el? Elég csak hajtókar szettet cserélni? Sok videót láttam blokk felújításról de alsó tűgörgő sor cseréről szinte semmit sem találni. Lehet ezt egyáltalán házilag cserélni, vagy vegyek inkább komplett főtengelyt?
A motorom másik hibája az, hogy 4.-ből 5.-be kicsit nehezen lehet felváltani. Ilyenkor néha „üresbe megy” és újabb kuplungozás után reccsenve veszi az 5.-et. Ez mitől lehet? Készüljek esetleg váltó felújításra is? Lehet hogy az egész motor egy romhalmaz annak ellenére, hogy jól megy?
Minden értékes hozzászólást előre is nagyon köszönök!
Gergő
Kérdezni szeretnék az AM5 és az AM6 között a blokkban van különbség tudom hogy a sebesség 5 a másiknál 6.
De van egy AM5 öm és egy AM6 Blokk része passzolna vagy esélytelen és így szereznem kell egy am5 blokk részt az enyémhez
Sziasztok
99-es rs-hez keresek idomokat, plexit, blokk alkatrészeket.
Sziasztok keresnék egy ilyen blokk részt AM5
Eladó LED-es indexek, hozzá való relével!
-karbon mintás
-fekete

4db index - 6000 Ft
relé - 1500 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
Rendben várom a videót, úgy talán egy kicsit többet tudok segíteni. Ha akarod akkor össze is futhatunk valamikor.
Hello! Sajnos nem tudom milyen állásban van, elvileg ugyan oda tettem vissza ahol volt. Egyébként tisztításnál nem vetem ki az alapjárati és a levegő csavart mert féltem, hogy be se indul ha össze rakom. Üzem meleg és hideg állapotban is viszonylag könnyen indul. Ha hidegen húzok oda, ledadog de melegen veszi a fordulatot és kb vissza is áll 1500 köré. Talán egy kicsit füstöl de nem tudom mi a normális. A karbin az alapjárati csavar van közelebb a légszűrőhöz (akkor ez milyen karbi)?
Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy fogalmam sem volt arról hogy lehet állítani az úszóházban a benzin szintet. Egyébként az úszóház kissé el van deformálódva, bár nem tűnt úgy hogy nem lenne jó a szigetelés össze rakott állapotban. Egyébként az új NGK gyertyával csak néhány kilométert tudok megtenni, aztán leáll a moci és be sem indul amíg ki nem veszem azt a bizonyos új gyertyát. Ilyenkor ez az új gyertya határozottan taknyos és fekete, bár ez lehetett a kétségbeesett hasztalan indítózástól is. A régi gyertyával (ugyan az a márka és típus) nincs gond.
Kedves Sharkoon77!
Ma készítettem pár videót, ahol jól látni hogyan pörög fel melegen egy nagy gázfröccsre, illetve azt is látni hogyan gyorsul felengedett kuplungnál alacsony fordulatról különböző sebességi fokozatokban csutak gázzal. El küldhetem ezeket neked a freemail-es címedre?
Látom te is BP-n motorozol. Ha nem vagyok túl tolakodó, esetleg össze futhatnánk egy rövid eszmecserére valamikor.
El sem hoztam volna a szerelőtől, még nincs rendesen megcsinálva. Egyáltalán milyen szaki az aki ilyen munkát ki ad a kezéből?
Előtte jó volt a motor? Ha igen, akkor tessék szépen visszavinni neki, dolgozzon meg a pénzért amit kifizettél neki. Szerintem legalábbis
A súbertű milyen állásban van?
Ha alapjáraton jár a motor és odahúzol neki 1 nagy gázt akkor mit csinàl? Leakar fulladni? Nem tudod hogy kevesel -e vagy sokall? Milyen karbi van rajta melyik részén van a levegő csavar a légszűrőhöz közelebb, vagy a szívótorokhoz?
Sziasztok!
Pár hete vettem egy 2002-es RS 50-et 29 ezer kilométerrel, hogy megtanuljak motorozni. Első körben elvittem egy szerelőhöz aki azt mondta korának megfelelő állapotban van a gép. Átnézte és beállította a karbn az alapjáratot és az alapjárati levegőt. Ennek hatására 6000 1/min fordulat fölé csak 1-esben lehetett pörgetni, alul nagyon erőtlen lett a motor. Otthon próbáltam beállítani és valamivel jobb is lett a helyzet, de még mindig nagyon gyengének találom alsó tartományban, illetve nem tudom hogyan kellene viselkednie a gépnek. Ha zöldre vált a lámpa minden pizza futár legyorsul a leharcolt 50-es robogójával, egy örökké valóság mire eléri a 6-7000 –ret ahol meg hirtelen megugrik. Egyébként ha felpörög nincs gond 90 km/h felett van a vége (100 kg vagyok).
Az alapjárat egyébként most 1500 felett van, ha alá tekerem instabil és le is fullad ha sebességbe teszem (behúzott kuplungnál természetesen). A gyári 1000 – 1200 –as alapjáratot képtelenség beállítani.
A kérdés, hogy normális az, hogy az alapjárati keverék 5-6 ezer 1/min fordulatig ilyen hatással van a gyorsulásra? Hogyan kell ezt beállítani normálisan? Dúsításra és hígításra pontosan hogyan reagál a motor?
Kicseréltem a membránt, bár ami benne volt teljesen jónak tűnt. Kapott új légszűrőt és fullra kitakarítottam a karbit. Vettem bele gyertyát bár a régi is rendben van.
Cserélni kellett a termosztátot, így a hengerről is kiderült nincs nagyon széthajtva, ráadásul a szerelő azt mondta „bika” kompresszió van benne.

Előre is köszi az értékes hozzászólásokért!
rs 50-ben am5-am6 blokk van a 98-asban meg tuti am6 olyan nincs hogy am6 derbi blokk....a derbi gpr-ben meg derbi blokk ebe-ebs