AM6-os blokkal szerelt kismotorom most elkezdett rakoncátlakodni:
Nagyobb terhelésnél (emelkedőkön felfelé pl.) egy bizonyos fordulatszám felett (nincs benne mérő, de kb. ott, ahol elkezdene menni) elkezd fulladozni a motor - nem az hogy nem pörög tovább, hanem vissza is kell váltanom, mert annyira lehörög. Ezt sík úton, vagy lejtőn lefelé nem csinálja, akkor kipörög rendesen. Egyébként a hangja nem változott.
Tuningmentes gyári a motor, és nem volt semmi változás jó ideje.
Légszűrő rendben. Nem kapna elég benzint? Vagy mechanikus probléma lesz?
Aprilia RS-em eladóvá vált. Profilomnál láthatóak képek. A piros.
94-es Extrema.
Jelenlegi felépítése:
Kapott új zárszettet Németből rendelve.
Most két eredeti kulcsa van ami mindent nyit.
Polini EVO alu henger 70 ccm. Sha 1412 karbi hozzáhangolva.
Denso Iw27 iridium gyertya.
Arrow rezonátor.
Gianelli hangtompító tavaly évvégi gyapotozással.
420 DID lánc.
Elől 12 hátul 43 fogaskerekek. De van egy 13-es előre ha kevés lenne:)
Yuasa akksi, ezt is előző szezonban kapta.
És egy Új Contigo gumi hátul. Ami valamiért már szerelés óta leereszt. Ezt el kell vinni gumishoz. Talán szelepcsere megoldja.
De van másik felnin a régi Pirelli gumi ami most is alatta van.
Jelenlegi rendszerrel 12 ezret kipörgi és a végsebesség is kiakassza az órát.
Jelenleg 12 Volt egyenáramra van kötve a rendszer, de igény esetén visszakötöm váltóáramra gyári állapotba.
Csak Repsol olajjal ment nálam 3 évig.
Van még pár flakon amit adnék hozzá. Adalékolaj, hajtóműolaj, teleszkópolaj, fékolaj...
Hibái:
Váltó átnézésre szorul. Mert csak kuplungal váltható. Ebben a formában viszont most is megy ahogy kell.
Benzincsap odalett mert előző gazdik megszakították a menetet és gyakorlatilag leesik.
Szélvédőt itthon sikerült összetörni. Szóval az kelleni fog egy másik.
Csomagtartó doboz már nincs rajta de adom hozzá. Bár annak rossz a zárja.
Lényegében ha valakit érdekel egy benzincsapot kell hozni és lábán elmegy. De a plusz kerék és egyebek miatt érdemes autót is hozni.
Irányára 130ezer. De ez irányár!
Ha nem megy el elég hamar akkor vaterán lesz 1 forintos aukción...
Érdeklődni itt vagy geoffrey78hun@gmail.com
Szuper képek lettek, meg is néztem az enyémen.. :)
Lehet bennem van a hiba de..látsz valami jelölést az én pumpámon? :D
Lehet végül a nyélgázas módszer marad.. :/
Szia! Nem lettek valami jók a képek, de a lényeg remélem látszik. Az első képen a bowden beakasztó mellett kell lennie egy gravírozott pöttynek. Piros filccel jelöltem a pozíciókat. Sok sikert. Légteleníteni ne felejts el.
A tieden a karbi vízhűtéses?