Az érdekes. Nekem is pont nem rég volt ilyen, megálltam leraktam a motort, a csapot nem zártam el, pár óra után indítanám és semmit nem csinált. Nagynehezen tök gázt huzva beindult és folyt a kipufogoból a benzin. Valószinű beragadhatott valami piszok a tűszelephez és telefolyt.
Üdv.
Gondoltam írok ebbe a forumba, mivel a tzr-es kivan halva..elvégre az enyémben is am6-os blokk van..van egy 2008-as TZR 50-esem, olyan gondja van, hogy valamikor nem indul el, megszivja magát, valamikor pl egy hétig semmi gondja, utána pedig igen, ilyenkor gyertya ki, szépen gazegovel kiegetem es utána poccre indul, menet közben mar semmilyen problémája nincs..karbipucolas megvolt, tökéletesen belett állítva, tűszelep cserélve lett..valakinek valami ötlete?
Nálam 8.2 deci az előírt de ennél a mennyiségnél nekem is kinyomja mikor kedve van.
Most kb 7-7.5 deci van benne. Meg ami benne maradt az előzőből.
Azóta száraz a blokk.
Bizonyára vannak kis lyukak vagy rések ahol megreked a régi olajból kevés és nem jön ki.
Legutóbb visszatöltöttem egy kiürült flakonba és nem lett annyi mint aminek lennie kell.
Feltételezem fél deci legalább marad a blokkban.
Most csináltam meg a motorját.
Főtngely felújítás, henger-dugattyú-gyűrű csere, csapágyak-szimmeringek csere,lehetőleg minél jobbak, kupplung csere.
A motort most járatom, könnyen indul, nagyon szépen jár, jól veszi a fordulatot.Nem csinálja mindig, eddig 60 km mentem vele, és kétszer tapasztaltam.
Egyszer mikor nagyon sokat járt egyhelyben kisgázon, másodjára meg ma, mikor munkából jöttem haza. Hazafele ráértem és lassú 30-as tempóban jöttem nagyon kicsi forsulaton, majd mikor hazaértem, látom megint kinyomott egy kis olajat.
Ahogy meglesz a kép felteszem.
Haveromén is ki volt kötve a szivattyú.
Sokáig úgy használták de sikerült működésre bírni.
Azóta is jól adagol.
Darabjaira szedtem és nem bonyolult maga a szivattyú.
Nincs benne sokminden ami elromolhat. Max eldugul.
De azt meg kifőztem belőle:)
Köszi szépen, ha van rá mód, akkor nagyon megköszönném. Még sajna nem volt időm foglalkozni a dologgal, csak a szándék van meg, mert sajna az előző tulaj alaposan kiberhelte, ezért meg kell vennem a z összes cuccot hozzá (tartály, szűrők, stb.). Azért voltam ennyire értetlen, mert nekem csak simán a gázkartól jött egy bowden, bele a karbiba
Legutóbb itt vettem bowdent haver RS-ére. Tökéletes.
Ha még a héten akarsz vele foglalkozni csinálhatok képeket az olajszivattyúról.
Úgy is hűtővizet kell cseréljek. Ahoz pont a jobb oldalt bontom le.
Gondoltam írok ebbe a forumba, mivel a tzr-es kivan halva..elvégre az enyémben is am6-os blokk van..van egy 2008-as TZR 50-esem, olyan gondja van, hogy valamikor nem indul el, megszivja magát, valamikor pl egy hétig semmi gondja, utána pedig igen, ilyenkor gyertya ki, szépen gazegovel kiegetem es utána poccre indul, menet közben mar semmilyen problémája nincs..karbipucolas megvolt, tökéletesen belett állítva, tűszelep cserélve lett..valakinek valami ötlete?
6000 Ft / 4db helyett, most 5000 Ft / 4db, a készlet erejéig!
- karbon mintás
- fekete
sz.schliemann@indamail.hu
Nálam 8.2 deci az előírt de ennél a mennyiségnél nekem is kinyomja mikor kedve van.
Most kb 7-7.5 deci van benne. Meg ami benne maradt az előzőből.
Azóta száraz a blokk.
Bizonyára vannak kis lyukak vagy rések ahol megreked a régi olajból kevés és nem jön ki.
Legutóbb visszatöltöttem egy kiürült flakonba és nem lett annyi mint aminek lennie kell.
Feltételezem fél deci legalább marad a blokkban.
Főtngely felújítás, henger-dugattyú-gyűrű csere, csapágyak-szimmeringek csere,lehetőleg minél jobbak, kupplung csere.
A motort most járatom, könnyen indul, nagyon szépen jár, jól veszi a fordulatot.Nem csinálja mindig, eddig 60 km mentem vele, és kétszer tapasztaltam.
Egyszer mikor nagyon sokat járt egyhelyben kisgázon, másodjára meg ma, mikor munkából jöttem haza. Hazafele ráértem és lassú 30-as tempóban jöttem nagyon kicsi forsulaton, majd mikor hazaértem, látom megint kinyomott egy kis olajat.
Találkozott már valaki olyannal, hogy a hajtóműolajat kinyomja a motor a túlfolyónál?
Haveromén is ki volt kötve a szivattyú.
Sokáig úgy használták de sikerült működésre bírni.
Azóta is jól adagol.
Darabjaira szedtem és nem bonyolult maga a szivattyú.
Nincs benne sokminden ami elromolhat. Max eldugul.
De azt meg kifőztem belőle:)
http://www.motoralkatresz24.hu...
Legutóbb itt vettem bowdent haver RS-ére. Tökéletes.
Ha még a héten akarsz vele foglalkozni csinálhatok képeket az olajszivattyúról.
Úgy is hűtővizet kell cseréljek. Ahoz pont a jobb oldalt bontom le.
Pontos lista. (A 2006 utánihoz való cuccok jelölve vannak a hirdetések címeiben..)
Érd.: 0620/482-2625 - honda4022@gmail.com