Vagy elment a gyújtáselektronikád vagy a jeladó mászott el...
Van olyan h ha felmelegszik a motor akkor egyszerűen leáll az egész mert a kihagy a gyújtás..
Elég tré a dolog az tuti nekem is ugyanezek voltak a "tünetek" nem forog csak dadog és beledurrog a kipuffba....
Szóval vagy a gyújtáselektronikád szar vagy jeladó elmozdult és hol van szikra hol nincs... (a kurva nagy rezonancia miatt fellazul és azért nem ad mindig jelet)
Nekem is 125-ös RS-em van. És mivel 2T, természetesen vannak vele gondok . Már régebben is elkezdett kicsit rángatni, de nemvolt vészes, egy idő után abba is hagyta, úgyhogy motoroztam tovább. Aztán egy idő után megint előjött ez a "rángatás dolog", ugyhogy kezdtem gyanakodni. Először kicsréltem a gyertyát, hátha az a baja. Nem. Egyre jobban csinálta. Mostmár annyira hogy nem is tudok vele motorozni. Mivel sajnos én nem igazán értek a motorok legbelsőbb ügyeihez, szégyellem is magam emiatt, csak felületes dolgokat tudok megcsinálni rajta.
A motor olyat csinál, hogymikor húzom neki a gázt, egyszer csak hirtelen elfogy a fordulat. A fordulatszámmérő lemegy a nullára, héha még visszajön és lehet vele tovább menni, de néha meg megáll és kész.
Aztán ha üresben járatom, néha a kipuffogóból is egy durranás hallatszik. Olyan mintha egy darabon kimaradna a gyújtás, és utána hirtelen berobbantaná a benzingőzt. Durran egyet.
Legutóbb is ez volt, üresben elkezdtem járatni, és mikor sebességbe tettem, egyszerűen leállt a motor.
Nem tudom mi lehet a pontos baja....
Nektek mi a véleményetek erről???
Előre is köszi a véleményeket
vagyhát rosszabb esetben van aki 1200assal kezdte.ismerek olyat .másoddszorra amikor átment a rutinon (ott 400as hondával vizsgázott).akkor egyből ment azt vett 1 1200ast!
így is lehet csinálni.
nekem jó volt babettával és simoval kezdeni.
Azért mert azalatt a 2-3 év alatt elege lesz a 2T-ből meg hát azért a buxák sem szeretik igazán ha "büdös" lesz a ruhájuk!!
Meg ha végülis arról az oldalról nézzük h 250-es 2T mocit nem kapsz már szalonban akkor ez természetes is h kimarad ez a kategória (250 4T az elég harmatos még) ugyhogy egyből 400 vagy 600 lesz...
mert a mostani motorostarsadalom nem motorosokbol all, hanem nagyon meno arcokbol akik egyenesben 240el is tudnak menni. maskerdes h kanyarban 125os _motor_ kikeruli oket ..
És ha azt nézzük h elvileg 16 évesen már 125-ssel nyomod akkor illik azt 20 év környékén lecserélni egy 400 esetleg 600-as motorra.. Én ezt igy látom jónak..
nagyon sokan vannak így h divat , nagyzolás meg ilyenek nekem pl van egy nagyon jo haverom aki most vett egy 2003-as R6-ot aztán nem bír elindulni az utpadkáról mert még életében nem ült motoron csak az enyémen tanulgatott elindulni De ne tuddjátok meg mit szerencsétlenkedik de amikor egyenes van akkor nyél gáz
Egyébként én ugy érzem ahogy tellnek a motoros évek ugy kell egyre feljebb és feljebb lépni.....
Az az igazság h nagyon tetszik a V2 ,hanngja meg ugy amblock az egész...Olyan brutális az egész nekem. Igazából menni ez is nagyon bír ha arról az oldalról nézzük másrészt most bevásároltak ismerősök is ugyhogy megyünk majd túrázgatni!!!
Megpróbálom milyen lesz aztán majd meglátjuk elvégre bármikor el lehet adni nem??
Nekem tetszik sportos, jol megy , brutál hanng , én ugy gondolom h egy pályanapon sem fogok szégyenkezni vele.. Igazi "nagymotor" feelingje van sztem...
Meddig lehet használni a féktárcsát?? Mert én most tartok 4,1 mm vastagságnál és 3,5 -ig lehet használni ha jól tudom .... Gondolom kb 3,8-nál már illő lecserélni betétekkel együtt nem??? yah és milyen árban vannak és milyen márka ami jó és megbízható??
Vagy elment a gyújtáselektronikád vagy a jeladó mászott el...
Van olyan h ha felmelegszik a motor akkor egyszerűen leáll az egész mert a kihagy a gyújtás..
Elég tré a dolog az tuti nekem is ugyanezek voltak a "tünetek" nem forog csak dadog és beledurrog a kipuffba....
Szóval vagy a gyújtáselektronikád szar vagy jeladó elmozdult és hol van szikra hol nincs... (a kurva nagy rezonancia miatt fellazul és azért nem ad mindig jelet)