sajnálom én is ...fura ficko vagy te eddig igy a motorom ugy a motorom,ez a jó olaj,te hülye vagy,olasz a király...stb .Már ne haragudj+de te tipikusan az vagy akinek mindig igazának kell lennie, és az a tutti ami neked éppen van.De remélem nincs harag (bocs,csak ugy kikivánkozott belölem )
Most néztem meg a videót! Hát a csávónak még biciklit sem adnék, azok a váltások....... Meg motorféket 2T-nél??? Elég gyengén adta elő, és ez 1 tesztelő?????
ha 15 lovas lenne nem menne 140et az tuti...
Bár nekem is furcsák, mert az enyém ennél azért sokkal jobban gyorsul... De szvsz ez akkorsem 15 lovas, csak egyszerűen idejekorán széthajtották, ill nem megfelelően használták...
Norbimotard, miből gondolod h ez 15 lovas? amúgy nem, ez kérlekszépen a 30 lovas verzió, csak szerintem nem volt rendesen bejáratva, na meg amúgyis ezek a gyökér tesztelők nem éppen motorbarát üzemmódban mennek... Elég szépeket motorfékezett, meg úgy visszapakolt h kiakadt a fordszámmérő.. belefájdult a szivem!!
szegény kicsi drága RSt így megkínozni :S
Yah 2T motor bármikor megszorulhat, DE CSAK AKKOR AMIKOR KB TILTÁS KÖZELÉBEN PÖRGETITEK.. Én tegnap jöttem haza 6.-ban 9000-es fordulattal, és abszolút nem is gondoltam rá hogy most fog megragadni.... de ha 11000-el jöttem volna akkor azér gondolkodok rajta hogy lehet hogy most fog lebaszni magáról a mocc.... A motorféket meg felejtsétek el mert ahogy Dadis is mondta, ha lerakom a lábbam azzal jöobban lassulok mint a motorfékkel tehát értelme nincs, főleg hogy akor bizony megragadhat..... De a lényeg hogy jóó olaj és kössétek ki a gecibe a különolajzást... én 1:30-ba tolom jóó kisebb gyorsításoknál power után kicsit füstöl de leszarom, 2T ez a dolga kicsit biztiben érzem magam, de nekem is bármikor beállhat
Norbimotard!
A fojtott szó elég bonyolult ennél a típusnál! Van ugyebár a 15 és a 30le-s verzió.. Az enyém a "fojtatlan" 30lóerős, de az elektronika fojtott, és ezt ki sem szedik belőle /5 és 6 ezer között nagy lyuk van/... Ezt a témát már kiveséztük itt a topicban régebben, szal nem is ragozom :)
Amúgy ma lett benne 1500km, szal vége a bejáratásnak!!! :)
bár 1000től már kapott a szájának :))
amúgy überalles a gép, nagyon szeretem! Ha elkerülné a vihar kicsiny városunkat akkor este is mennék motorozni :)
én jópárszor húztam neki 6osban csutkát a ringen és nem szorult szerencsére. de rs-ekkel is előfordult pl az enyém is már 2X eljátszotta csak nem velem. bár akkor el lett baszva a perselyezés és nagyon szük lett a dugónak és megállt... most meg kicsit nagy a hézag és kotyog is, de azt mondták még pár ezret elmegy... aztán ősszel nagyfelújítás ugyis, h ne az idény előtt kelljen majd. megcsinálom, kap két emelőt és betolom a garázsba és tavasszal csak hip hop ki kell tolni
Amikro az én motorom megszorult, szerencsére már nem 170-el mentem.
De én sajna nem húztam be a kuplungot .
Nem blokkolt olyan hatalmasat a motor. Simán meg tartottam.
DE, mikor 180-al mentem, visszaengedtem a gázt, motorféken gurultam, közben döntöttem, aztán aztvettem észre, hogy fekszem az árokban :D bazzeg megragadt, :DDD
Bár nekem is furcsák, mert az enyém ennél azért sokkal jobban gyorsul... De szvsz ez akkorsem 15 lovas, csak egyszerűen idejekorán széthajtották, ill nem megfelelően használták...
szegény kicsi drága RSt így megkínozni :S
A Futurám 7500 körül szorult meg... tiltás körül miiii? :D
www.motorfreaks.nl/index.php/dl/3477...
Én is akarok jövőre 1 rs-t de szerintem a régebbi lesz belőle,98-előtti.
A fojtott szó elég bonyolult ennél a típusnál! Van ugyebár a 15 és a 30le-s verzió.. Az enyém a "fojtatlan" 30lóerős, de az elektronika fojtott, és ezt ki sem szedik belőle /5 és 6 ezer között nagy lyuk van/... Ezt a témát már kiveséztük itt a topicban régebben, szal nem is ragozom :)
Amúgy ma lett benne 1500km, szal vége a bejáratásnak!!! :)
bár 1000től már kapott a szájának :))
amúgy überalles a gép, nagyon szeretem! Ha elkerülné a vihar kicsiny városunkat akkor este is mennék motorozni :)
De én sajna nem húztam be a kuplungot .
Nem blokkolt olyan hatalmasat a motor. Simán meg tartottam.