Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.
Ha kifúj a kipuff néha, és magas fordulatról visszaesve is furcsa hangot ad a kipuff ( mintha egy pillanatra kifújna szintén), az mitől lehet, és mivel lehet orvosolni?
Nem hisztizem csak nemszeretem ha oltogatnak. A pontjaim miatt meg nem jarok fel. Reszemrol a vita lezarva.
Amiről irsz, az a sűrítési végnyomás, ezt lehet mérni, ezt szokták pongyolán "kompressziónak " hívni. A másik, az a kompresszió VISZONY az lehet geometriai(itt a henger köbtartalma aránylik a hengerfej köbtartalmához) vagy valós, akkor a becsukott szelepek után ténylegesen mérhető henger köbtartalom számít.(jelen esetben, mint írod is, a kipurés lezáródás utáni köbtartalom) és van a harmadik, ez a kettőnek a hányadosa. Európai márkák inkább a geometriai sőrítési viszonyt használják, a japánok főleg a valósat.(bocs hogy beleugattam)
Ugyanmár! Most meg miért hisztizel!?Máris elhagytad a pontjaidat
Jahh,és a játékból meg már kinőttem!
de azt tudjátok h melegen kell nyitott gázzal ugye? mármint a mérést...
Az aprilia Rotax blokkjának az elméleti kompresszióviszonya 14,5:1 de ez nem bar, hanem térfogatarány! A (lökettérfogat+kompressziótérfogat)/lökettérfogat! Ellenben a motor kétütemű, méghozzá kb a löket felénél zárja csak el a kipufogócsatornát, és kezd sűríteni a motor. Továbbá még mindíg kompresszióviszonyról, és nem kompresszió végnyomásról beszélünk, mert az egészen más! Erről nincs adat tudomásom szerint, de! Az általatok említett 11-12 bar-os nyomást már nem bírná el a sima 95-ös okltánszámú benzin, és talán a 99-es se..
Szóval szeriintem tökéletes az a 9,5 bar!
10-12
Mennyinek kell kb lennie a kompressziónak?
nekem az rxbe 3-4ezer km után 7,2 volt
holnap szeged kamionparkoló jejejeje, viszünk söprűt hogy letakarítsuk, aztán mérek köridőt, úgysem használtam még soha
szerinted egy frissen összerakott motor épp hogy bejáratva, csak 9nek kéne lennie? a gyári adat 11 v 12 és azért 2-2,5 bar kurva sok:S
ja, amit méársz az sürítés..
hophop nekem is pakisztáni a csizmim, és félárér oylan fullos.. 20ér vettem, és 40-50 körül van egy hasonló akárhol. erre lépjé: http://www.belpak.com.pk/ és mondd h nem faszák..
egy mérnök haverom szerint a kompressziót nem lehet így mérni,azt számítani kell. Amit mérsz az a végsűrítés, és az kevesebb.

ha kurvanagy baromságot írtam, ne nézzetek nagyot, nem értek hozzá, ezt hallottam.
Mert szerinted a 9,5 bar kevés? Hümm érdekes... Szerintem tökjó!
Megnéztem tegnap jobban, és kis is van szakadva a szívócsonk fala a bilincses résznél, nem küldöm el inkább, neked sem ér meg 2000-et. vagy így is kell?
ma mértem kompressziót, 9,5 bar új henger, új dugó... mi a kurva anyjáért csak ennyi?:S:S
ha jobban belefgondolsz ma a származási ország nem mindíg ekvivalens a minőséggel.
Attól hogy valamit kínában vagy pakisztánban gyártanak, nem feltétlen szar. Gyártásoptimalizálás a lényeg, olcsó munkaerő, olcsóbb vámok, olcsóbb minden. Ott is tudnak igen jó minőséget előállítani, ráadásul jóval olcsóbb pézér mint bárhol máshol. Az meg másik tészta, hogy a te ruhád hol gyártották? nézd már meg ugyan :) mert nem hiszem hogy amcsiban. Da ha mégis akkor bocsi. Viszont akkor meg kiröhöglek hogy ugyanazért a minőségért mennyivel többet kiadtál :D
Én vettem... És ha nem lenne ráírva, hogy miféle, te sem mondanád meg! Persze, tudom megy ittt az okítás.. De tegyétek...
nálatok a gazdasági fősulin nem tanítják az outsourcing-ot?
Pakisztáni bőrruha
Gondolom milyen komoly minőség lehet
...a képed elnézve szerintem is Te voltál. Ha minden igaz Te villantottál, én meg intettem.
...még eszembe is jutott, hogy tegnap olvastam itt valami fikázást, hogy milyen lassan ment egy kék RS. Mivel ez is lassan jött szembe, így rögtön eszembe jutott a sztori és gondoltam, ha így van, akkor ez mókás, mert én is 50-el szuttyogtam, mivel az enyém is bejáratós. (180 km van benne) Két bejáratós gép, ha találkozik. :)

M.
szerintem ja
én lehet hogy megyek a Tf-es bulira
összehúzza a felni a gumit?