Hali! Közületek jár valaki Kecskemétre pályázni? Tudtok valami infót mondani a pályáról akár linket vagy valamit? És az árak is érdekelnének! Most készülök előszőr pályára és hozzám ez van legközelebb (80km)! Eléőre is köszi! Széles utat!
engem már nem szórakoztat a túrázgatás. Az ember lemotorozik 500 km-et amiből jó ha 20 km kanyargós és élvezhető. A többi csak benzinpocsékolás. Természetesen van egy pozitív oldala is a történetnek, gondolok ezalatt arra hogy szép helyekre juthatsz el és jó program a haverokkal együtt pizzázni. Ezt a felét énis szeretem, de mostanában olyan kevés a szabadidőm hogy nem érek rá az ilyen dolgokra, a pályázás viszont kell! legalább hetente egyszer, különben fejreállok! egész héten a melóhelyen a hétvégi pályázásokat várom
Hogyha ez bigFace dolog akkor sincs semmi, de szerintem nem az
De érted technikai sportról beszélsz és akkor tovább akarsz lépni nulla forintból....szal ez hosszutávfutásnál megy de motorozásnál nemnagyon.....
Lehet elvagytok tévedve hogy külföldön ha mondjuk kimész egy versenyre azt felfigyelnek rád mint a mesékben...és adnak motort meg kaát csak menjél....nemegésszen igy müködik!
elöször is nem egy akkora költségvetésü egy 125ös szezon hogy azt nelehetne kibírni ha valaki komolyan elhatározza , és tud áldozatokat hozni érte!
másrészt meg elöbb lekell vmit tenni az asztalra aztán lehet mondjuk követelőzni...gondolok itt szponzorokra
szal ez a hozzáállás hogy 5-6 helyért szarok menni versenyre... pedig beszarsz olyan érzés beállni a rajtkockához és csapatni 9körön keresztül egy gecinagyot de tényleg verseny után 1óráig remeg a kezem
versenyre edzésnél olyan plussz motivációk vannak hogy próbálsz jobb és jobb köröket menni....és nem a 600as CBR mögött hanem az ugyanolyan RS mögött aki elötted letette 20km/h val gyorsabban a kanyarba
és nem egyszinten van a társaság! az elején a Galbács Máté megy 2:17körül Ringen...iszonyat kanyartempói vannak hátul a sikán után...aztán kb 6an vagyunk a 2:20és 2:24között aztán meg fokozatosan 2mp -ként emberkék akikkel lehet fejlődni, egymást húzni a pályán!
Dunlop Trophy: elöször is bárki mehet elvileg!
befizetsz kb 15rongyot és leadod a sportorvosit és ezzel kiváltod az éves C liszenszet!
aztán 18rongy/verseny a nevezési díj! ebbe bennevan szabadedzés (1,5-2óra), 1vagy 2 időmérő edzés (30-2x30perc) illetve warm up(10perc) majd a verseny...
a versenyzésre csak megy a pénz, itt nincs pénznyeremény!
ha ügyesvagy és van szponzorod akkor tudsz kicsit költségeket kimélni....
Magyarországon jelenleg a szerintem legnagyobb nevü verseny 125ben az a Dunlop Trophy....
sajnos csak a Hungaroringen van megrendezve pár dologból kifolyólag amibe most nemmennék bele, de ígyis sokan nemjönnek el mert messzevan....ha szétszorva lennének a versenyek az országban akkor meg azlenne a baj...mondjuk lehetne még egy pálya ahol lenne verseny a szezonban...
meg lehetne az 5 verseny helyett 6-7 legalább... így egy technikai kiállás az a bajnokságba kerül...
nah Srácok meg van a motor. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani David46-nak, mert türelmesen megvárta a szerdát és megkaphattam a lehetőséget, hogy én legyek az első. Éltem a lehetőséggel. Mostmár ha gondoljátok tudok csatlakozni hozzátok túrázni, remélem igényt tartotok rám :)
Szombaton délelött még szabad a pálya, szóval egy koránkelést be kell majd játszani. Ja és mivel csak 1-ig szabad a pálya ezért most 5000 helyett 3000 a délelötti beugró is. Délután meg megkukkantjuk a farolgató BMW-ket. (csak ne essen az eső!)
Részben igazad van, hogy gyakorolni kell. De lejársz eringre meg kakucsra, ugyanúgy fejlődsz mint versenyen. Azt meg tudjuk h továbblépésre magyarországon szinte 0 az esély, kivéve ha nagyon-nagyon sok pénzed van.
Én csak oda járok legalább is most még.
Pálya az jó most lett újra aszfaltozva és nagyon jól tapad!
1000FT 20perc
3000Ft Délelőtt
5000Ft Egésznap
Szolj ha kiakarsz menni és ha tudok én is kimegyek!
Hogyha ez bigFace dolog akkor sincs semmi, de szerintem nem az
Lehet elvagytok tévedve hogy külföldön ha mondjuk kimész egy versenyre azt felfigyelnek rád mint a mesékben...és adnak motort meg kaát csak menjél....nemegésszen igy müködik!
elöször is nem egy akkora költségvetésü egy 125ös szezon hogy azt nelehetne kibírni ha valaki komolyan elhatározza , és tud áldozatokat hozni érte!
másrészt meg elöbb lekell vmit tenni az asztalra aztán lehet mondjuk követelőzni...gondolok itt szponzorokra
szal ez a hozzáállás hogy 5-6 helyért szarok menni versenyre... pedig beszarsz olyan érzés beállni a rajtkockához és csapatni 9körön keresztül egy gecinagyot de tényleg verseny után 1óráig remeg a kezem
versenyre edzésnél olyan plussz motivációk vannak hogy próbálsz jobb és jobb köröket menni....és nem a 600as CBR mögött hanem az ugyanolyan RS mögött aki elötted letette 20km/h val gyorsabban a kanyarba
és nem egyszinten van a társaság! az elején a Galbács Máté megy 2:17körül Ringen...iszonyat kanyartempói vannak hátul a sikán után...aztán kb 6an vagyunk a 2:20és 2:24között aztán meg fokozatosan 2mp -ként emberkék akikkel lehet fejlődni, egymást húzni a pályán!
befizetsz kb 15rongyot és leadod a sportorvosit és ezzel kiváltod az éves C liszenszet!
aztán 18rongy/verseny a nevezési díj! ebbe bennevan szabadedzés (1,5-2óra), 1vagy 2 időmérő edzés (30-2x30perc) illetve warm up(10perc) majd a verseny...
a versenyzésre csak megy a pénz, itt nincs pénznyeremény!
ha ügyesvagy és van szponzorod akkor tudsz kicsit költségeket kimélni....
Magyarországon jelenleg a szerintem legnagyobb nevü verseny 125ben az a Dunlop Trophy....
sajnos csak a Hungaroringen van megrendezve pár dologból kifolyólag amibe most nemmennék bele, de ígyis sokan nemjönnek el mert messzevan....ha szétszorva lennének a versenyek az országban akkor meg azlenne a baj...mondjuk lehetne még egy pálya ahol lenne verseny a szezonban...
meg lehetne az 5 verseny helyett 6-7 legalább... így egy technikai kiállás az a bajnokságba kerül...
(nem beduzzogni, Öcsipók, ezt nem tudtam megállni... )