Ész kell hozzá és egy nagy rakás önkontroll! Ismerek egy srácok aki TLL1000S-en tanult meg motorozni (nem tudott még normálisan váltani sem ) most már 2 éve nyomja és még nem fogott talajt!
Mondjuk szerintem ezek az emberek már rég eldöntötték, hogy nagymotort vesznek maguknak. Aztán annyin múlik az egész, hogy amikor elesnek akkor szerencséjük van-e vagy sem? Ha szerencséje van akkor ott áll a rommá töt motor felett és azon gondolkozik, hogy mit rontott el. Ha meg nincs akkor a kórházban vagy a túlvilágon teszi ugyan ezt.
amúgy az előző hozzászólásodban totál igazad van.. elég elkeserítő, hogy ezen múlik valakinek az élete, hogy mit mondanak neki.. ha aztmondanánk, "neeem, a 600as még kicsi is lesz, vegyél nyugodtan 1000est", akkor megtenné és 3km helyett 500m után döglene meg vele...
Hehe, MSNen vagyok mindíg, csak láthatatlan üzzemódban. Sajnos az a nagy helyzet ha netán fennvagyok, akkor is csak egyvalaki miatt
emailben a tyt@vnet.hu ra bárki írhat kérdést, vagy bármit, általában még aznap válaszolok ha van időm!
Az a vicc, hogy vannak akik járják a fórumokat és arra várnak, hogy végre valaki azt mondja nekik, hogy ha óvatos akkor nem lesz baj. Ami persze hülyeség. Volt aki megkérdezte a GSX-R 600 topicban, majd amikor onnan kiutálták átment az R6-ba.
Amelyik RS le van fojtva 15Le-re,abban a fojtás hogy nyilvánul meg?Nem pörög fel rendesen?
És ezek egyáltalán hogy vannak fojtva,és hogy lehet ezt kiiktatni?
faszkivan, most emaileztem a natix ügyvezető igazgatójával, az meg azmondja hogy ha ők rakják fel és ottveszem meg akkor SINCS gari.
vicces, telefonba az ellenkezőjét mondták.
kezd elegem lenni abból a bagázsból...
én bazmeg attól rettegek ha mondjuk eladom ezt a motort és valaki alatt ugy megszorul majd h kezét lábá kitöri, akkor én leszek hibás, pedig nagyon rendben tartom. nem értem h a faszba lehet valakinek bátorsága széttört felniről gumit eladni. undorító
amúgy az előző hozzászólásodban totál igazad van.. elég elkeserítő, hogy ezen múlik valakinek az élete, hogy mit mondanak neki.. ha aztmondanánk, "neeem, a 600as még kicsi is lesz, vegyél nyugodtan 1000est", akkor megtenné és 3km helyett 500m után döglene meg vele...
emailben a tyt@vnet.hu ra bárki írhat kérdést, vagy bármit, általában még aznap válaszolok ha van időm!
Motorszereléssel is telt ...
Políroztam a gépet mint állat
Csak szép legyen tavaszra
Amúgy egy érdekes dolgot láttam
A Nippondenso-s doboz (motorelektronika) hátulja ki van vágva, és másfajta szilikonnal van betömve ...
De ugyanúgy ott a lyuk 5 és 6"000 között
Lehet hogy szétszedték csak nemjutottak semmire
Na majd legközelebb én is kivágom, hátha benthagyták azt a szart
De én ezt most nemnagyon vágom
Amúgy erre a Misoc-os dologra csak annyit hogy a Derbi-t 23 óra alatt vitték el !
Nem árultam zsákbamacskát, megmondtam mi a baja, és aki megvette az se csalódott mikor meglátta !
Szerintem ez így működik !
"hy
szerintetek ha 50es speed motor után k1es gsx-r600 18évesen nagy lenne ? vagy inkább 125öst érdemes venni több évre ?"
És ezek egyáltalán hogy vannak fojtva,és hogy lehet ezt kiiktatni?
Csak Rs érdekel vagy más aprilia is?
Aprilia mocit keresek jó állapotban megvételre. Ha lenne véletlenül valakinek egy 125/50-es eladó az dobjon egy mailt.
Thanks
vicces, telefonba az ellenkezőjét mondták.
kezd elegem lenni abból a bagázsból...
Trakee, miért? bár még nem jött össze erre a pénz, de én nagyon szeretnék már másik kiput.. Ki a fojtással, ki a katalizátorral!
ez a misocos story elég húzós, lehet a helyetekben nem tudtam volna nyugodtan higgadtan kezelni a dolgot...