hát egyszer elesett egyszer meg lerúgta az a gyökér.... többször nem dőlt. most indulok csak tankoltam... félek mire április lesz, a benzon megint 300 körül mozog majd... vagy jó nem áprilisban de nyárig. oyan jól esett meg csak 1600-ért tankolni
én ha rajtakapom akkor azt mondom h:
-mi folyik itt? ..... emberek! ...... odafigyeljetek mán...... nincsen kereke az rs-emnek, ide szerelői papír nem kell, a tények magukért beszélnek...
na jó nem tom szerintem az első szerszámot ami ott van beleállítottam volna. vagy a flexet...
nnna. kész a gép. mindjárt megyünk is dolgozni! reggel 7kor feszítettem a láncon, mindenki örült h felébreszthettem az utcában mert ki is kellett próbálni:)
cső!
csak jövő héten tudok menni mert még telóolajcsere meg iyenek:S meg egy buzi felrúgta a garázsban és kicsit lötyög a kormány meg iyen apróságok...
Csak az ilyen sorszámúakkal műxik: 071000-XXXX-XXXXX
With a sharp knife, dig out a rectangular hole in the BACK of the CDI (where the silicone is) about 30mm by 10mm in size and about 5-10mm deep. It may take some time to dig the hole out completely because the silicone that"s used in the CDI is very strong. Once you"ve dug out the hole, you"ll notice a bit of circuit board, this is commonly known as "the bridge". Using a screwdriver or a pair of pliers, break the bridge. After you"ve done this, fill the hole you"ve dug with Silicone, make sure you do it properly so that it"s waterproof and no water gets in!. After you"ve done this, there should be no more environment dip between 5-6,000rpm!
Egy éles késsel vájj ki téglalap alakú lyukat a CDI hátulján (ahol a szilikon van) körülbelül 30mm x 10mm es mértben és kb. 5-10 mm mélyen. A lyuk teljes kivájása eltarthat egy ideig, mivel a cdi-ben használt szilikon nagyon erős. Ha kivájtad észre fogsz venni egy darabot az „áramkörös panelből”, ez általában „híd”-ként ismert. Csavarhúzó és csipesz segítségével törd el a hidat. Miután megcsináltad ezt, töltsd ki a lyukat szilikonnal, győződj meg róla, hogy megfelelően csináltad és nem juthat be víz. Miután megcsináltad , nem szabad „lyuknak” lennie 5-6000-es fordulat közt!
-mi folyik itt? ..... emberek! ...... odafigyeljetek mán...... nincsen kereke az rs-emnek, ide szerelői papír nem kell, a tények magukért beszélnek...
na jó nem tom szerintem az első szerszámot ami ott van beleállítottam volna. vagy a flexet...
csak jövő héten tudok menni mert még telóolajcsere meg iyenek:S meg egy buzi felrúgta a garázsban és kicsit lötyög a kormány meg iyen apróságok...
még annyi h mennyire szervízigényes?
olaj csere/km, dugócsere/km? és ez mennyivel könnyíti meg a pénztárcám?
Van vmi tipusbetegség, wagy gyakori hiba?
na joéjt mindenkinek!
Sztem h megéri-e inkább linkeld be a hirdetést ha neten nézted. Én nem tudnám eldönteni ennyi adatból, de majd biztos mond rá valaki más is vmit.
Csak az ilyen sorszámúakkal műxik: 071000-XXXX-XXXXX
With a sharp knife, dig out a rectangular hole in the BACK of the CDI (where the silicone is) about 30mm by 10mm in size and about 5-10mm deep. It may take some time to dig the hole out completely because the silicone that"s used in the CDI is very strong. Once you"ve dug out the hole, you"ll notice a bit of circuit board, this is commonly known as "the bridge". Using a screwdriver or a pair of pliers, break the bridge. After you"ve done this, fill the hole you"ve dug with Silicone, make sure you do it properly so that it"s waterproof and no water gets in!. After you"ve done this, there should be no more environment dip between 5-6,000rpm!
Egy éles késsel vájj ki téglalap alakú lyukat a CDI hátulján (ahol a szilikon van) körülbelül 30mm x 10mm es mértben és kb. 5-10 mm mélyen. A lyuk teljes kivájása eltarthat egy ideig, mivel a cdi-ben használt szilikon nagyon erős. Ha kivájtad észre fogsz venni egy darabot az „áramkörös panelből”, ez általában „híd”-ként ismert. Csavarhúzó és csipesz segítségével törd el a hidat. Miután megcsináltad ezt, töltsd ki a lyukat szilikonnal, győződj meg róla, hogy megfelelően csináltad és nem juthat be víz. Miután megcsináltad , nem szabad „lyuknak” lennie 5-6000-es fordulat közt!
Kéne pár info a 95 ös, első szériás rs röl:
végsebesség, gyorsulás, LE, fogyasztás, kell indulás elött melegíteni?
ja és 250 ezerért megéri, 95ös, felujított, új festés, 1,5 év forgalmi?!
köxy! remélem még a héten apriliás lexek!