Rotax 122eshez van eladó hengerem nicasilos nem 100%-os de bőven használható még, igény esetén használt egy vagy 2 gyűrűs dugóval (vertex / asso w.)eladó/elcserélhető polini hengerre ami 123-as rotaxra való(csak nicasilos és dugó hengerfej legyen)...
jah apropó, tegnap mi történt velem... történt ugyanis, hogy elmentem motorozni (huhh! ).
NOde a lényeg, az algyői körforgalom után a molos körforgalomnál balra menet (Tápé fele) a molnak vannak lerakatai a pusztában.. Tök sok út megy a kutakhoz meg telepekhez egy rohadtnagy pusztában, atom keskenyek, de jó minőségűek! Ja és olyan király kanyarok vannak, hogy beszarás!! Igaz nem versenypálya, de kezdem érteni mit szerettek a pályázásban :)) Volt egy két hosszabb kanyar, amibe belerongyoltam 100körül, aztán 130al jöttem ki a kanyarból.. tök keskeny út, jobrról balról susnyó, és az volt a dúrva hogy a kanyar meg csak folytatódik, folytatódik.. állat volt! mondjuk ha ott jön szembe egy teherautó, akkor kanyec :(
Meg volt ilyen jobbosból balosba átdobós, lehetett gyakorolgatni a kanyarodást! A keskeny egyenesekbe meg 140felett ,olyan volt mintha repültem volna!
Életem egyik legjobb mocis élménye volt, de este megfogadtam, soha többet nem megyek vissza oda, mert kibaszott veszélyes!
Viszont egyre jobban akarok pályázni!!!!
http://www.easyparts.nl/choose...
minden megoldás érdekelne
Már nincs Apriliás ruha sajnos. Nem is lesz
NOde a lényeg, az algyői körforgalom után a molos körforgalomnál balra menet (Tápé fele) a molnak vannak lerakatai a pusztában.. Tök sok út megy a kutakhoz meg telepekhez egy rohadtnagy pusztában, atom keskenyek, de jó minőségűek! Ja és olyan király kanyarok vannak, hogy beszarás!! Igaz nem versenypálya, de kezdem érteni mit szerettek a pályázásban :)) Volt egy két hosszabb kanyar, amibe belerongyoltam 100körül, aztán 130al jöttem ki a kanyarból.. tök keskeny út, jobrról balról susnyó, és az volt a dúrva hogy a kanyar meg csak folytatódik, folytatódik.. állat volt! mondjuk ha ott jön szembe egy teherautó, akkor kanyec :(
Meg volt ilyen jobbosból balosba átdobós, lehetett gyakorolgatni a kanyarodást! A keskeny egyenesekbe meg 140felett ,olyan volt mintha repültem volna!
Életem egyik legjobb mocis élménye volt, de este megfogadtam, soha többet nem megyek vissza oda, mert kibaszott veszélyes!
Viszont egyre jobban akarok pályázni!!!!
Valaki innen a Fórumról jön még ???
nem egy Bithumen színvonal
2 zene meg 3 játék van fent
ennél bazz Comodor 64-röl többet összehozok
Tuning oldalának szabályzata: I. TILYOS HEJESEN IRNÍÍ !!
II. AKK I HEJJJESEN ÍRR ÁZT KI RÚÚ G OM!
III. TILOS A MÁS IK ÍRÁSJÁNAK VÉLEMÉNY EZÉSE!!!
Tuning oldlán verseny felhívás: Ki az aki Simson után nagymotorra ült??
Nyertes: aki minél kisseb motorról ült ál a legnagyobbra, esetleg legfiatalabban kezdte a nagymotorozást úgy, hogy elötte semmi tapasztalata nem volt
Ő ki?Nemtod h lehet hozzászolást kitörölni innen?