én ugy vagyok vele ha majd valamikor lesz esteleg rsem majd én megnézem mennyit megy , mondjuk nem a végsebbeségre utazok, egyszerüen csak szeretek menni és sebességet váltani de hát ezt gondolom nem kell magyarázni , persze a teljesítmény is számít, a lényeg hogy jól gyorsuljon és azért egy 100as utazó meglegyen ha ne adj isten távolabbi helyekre mennék, ezt ugye egy 50estől nem kell elvárni annyira... nem vagyok terhetetlen de ha már megvan adva a lehetőság 125re...
Hali mélyen tisztelt rs 25 ösök
Éppen kategoria váltásba leszek tavaszal derbi drd rol rs 25 re és lécci tudnátok irni pár dolgot amire kiváncsi vagyok: fogyasztás mi a vége ? gyorsulásra miket tud kb? És ha ül valaki utassal menyivel lessz lassab? Ja és olyan 500 ezer ft körülből milyen évjárat a reális?
, minden forumba bele szoktam olvasni és kb. tudom hogy mire harapnak , köszönöm az infot, az biztos hogy 125ccmbe aprillia, ha lesz pénz akkor tuti rs, a yamahának nem tetszenek nagyon a 125ös gépei.az aprilliának meg nagyon jó motorjai vannak, persze izlések és pofonok
20 ezrenként motorfelujitás van elöirva 10 ezrenként dugocsere vagy hogy utobbiba nemv agoyk biztos...utazo sebesség power alatt ojan 110 nálam de ez áttétel függö is...a boltban az ujat 21 kw-os papirral kapod meg....
vehehehehe ö már nem merte megkérdezni elsőre h mennyi a vége xD xD
sziasztok!
lenne pár egyszerű kérdésem
mennyi a 125 rs-nek az utazó sebessége?
mennyire megbizható?
mennyit mennek el nagyobb teljesítmény veszteség nélkül? persze tudom hogy ez erősen használat függő de ha normálisan megyek és nem hajtom állandóan mint az örült.
alapból 15le-vel kapod meg ha ujonnan veszed? ha igen akkor mit szoktak benne cserélni hogy azért 30körül legyen?
köszi előre is!
Nos, ha jó a műszered, akkor itt az ideje utánanlézni, hogy miért melegszik ennyire! Nekem (igaz AF-1, de a trapézlámpás RS műszakilag tök ugyanaz!) ilyenkor el se éri az üzemi hőfokot! A hűtőt le kell takarni! És nyáron, 35 fokba, emelkedőn araszolva megy fel 80 fokra! Amúgy 60-65 fok a normál hőfoka!
az igaz hogy huztam neki mint állat csak meglepődtem a 2liter/100as robeszolás után.
De megéri mert nagyon nagy élmény és hát ugye nem 60nal mentem vele
A vizet meg én is kicsit furának talátam mer akko mi lenne nyáron ha má most 100közelében jár...
De most jön a téli nagy szezonrafelkészités és akko majd megnézem mi lehet
Amugy kössz a tippet Zotya megnézem azt a lehetőséget is
Éppen kategoria váltásba leszek tavaszal derbi drd rol rs 25 re és lécci tudnátok irni pár dolgot amire kiváncsi vagyok: fogyasztás mi a vége ? gyorsulásra miket tud kb? És ha ül valaki utassal menyivel lessz lassab? Ja és olyan 500 ezer ft körülből milyen évjárat a reális?
Elöre is köszi a válaszokat
vehehehehe ö már nem merte megkérdezni elsőre h mennyi a vége xD xD
lenne pár egyszerű kérdésem
mennyi a 125 rs-nek az utazó sebessége?
mennyire megbizható?
mennyit mennek el nagyobb teljesítmény veszteség nélkül? persze tudom hogy ez erősen használat függő de ha normálisan megyek és nem hajtom állandóan mint az örült.
alapból 15le-vel kapod meg ha ujonnan veszed? ha igen akkor mit szoktak benne cserélni hogy azért 30körül legyen?
köszi előre is!
Nos, ha jó a műszered, akkor itt az ideje utánanlézni, hogy miért melegszik ennyire! Nekem (igaz AF-1, de a trapézlámpás RS műszakilag tök ugyanaz!) ilyenkor el se éri az üzemi hőfokot! A hűtőt le kell takarni! És nyáron, 35 fokba, emelkedőn araszolva megy fel 80 fokra! Amúgy 60-65 fok a normál hőfoka!
De megéri mert nagyon nagy élmény és hát ugye nem 60nal mentem vele
A vizet meg én is kicsit furának talátam mer akko mi lenne nyáron ha má most 100közelében jár...
De most jön a téli nagy szezonrafelkészités és akko majd megnézem mi lehet
Amugy kössz a tippet Zotya megnézem azt a lehetőséget is