Hát akkoris gáz tolni a motort nekem gáz volt amikor tolni kellett a Gilerát egyből leugattak h na az Olasz szar Sok buzi a Japán szarjával bár az Sv aki betolja annak gratulálok De ezt nem kell remélem soha sem...
Jéh hát öcsém te mekkora agy vagy!!!! Nekem beszélsz piaci versenyről?? Gazdasági suliba járok sztem nem kell megmagyarázni. Tisztában vagyok h mit művelnek lásd 1000-es kategória. De most figyelj ide ha én már kiadok 3+milliót egy kurva motorért akkor amelett h elvárom azt gyors legyen kezelhető jó design stb stb elvárom h nyújtson bizonyos kényelmi szolgáltatásokat mint pl a kényelmes üléspozíció, jó szélvédelem, jól olvasható gazdag információ mennyiséget közvetítő műszerfala, ne kelljen betologatni stb stb. NA én így látom meg rajtam kívül még sokmillió motoros... Ha meg már pályára mész és számít a súly akkor úgyis kiszeded a lámpát , tükröket ha van pénzed veszel egy szénszálas idomszettet, magnézium kereket stb....
Csak tudod a motorgyártók nem azon gondolkodnak,hogy vajon dzsó mennyit hízik telente.hanem nagy a verseny a súlyharcban.Én csak azért szóltam ebbe bele,mert megint az a fő lényeg meg a kérdés,hogy mi néz ki jól a motoron,meg mi ciki,stb, és egyesek nem látnak a dolgok miértje mögé.
zsóóóti vagy geri nem tudjátok hol lehet ne venni nagyobb karbit ??? (újat)
meg most ha minden igaz még 1 évet lehúzzok ebben az 50es kategóriában és henger csere nélkül akkarom picit megtuningolni. kipufogó az már kész szóval már csak vmi egyéb kéne.
várom a véleményeket
Én csinálok felnimatricát, 1500 ft a garnitúra, ami a 2 kerék mindkét oldalára elég. Csináltam már sok embernek, negatív visszajelzést nem kaptam...
Ha érdekel írj mailt, vagy msn...
hát utcára nem árt az önindító. mondjuk volt h én a buszmegállban mindenki szeme láttára futottm a motor mellett mint egy hüye és közben indítottam mert valamiért rajta volt a lámpa és addig álltam a qrva dugóban és semmerre nem tudtam menni h lekapscoltam. ami jó volt csak közben a lámpa leszivott mindent ezért vissza már nem ment:) akkor már minkább a berúgókar
Mivel engem nem érint a versenyzés igen csak nem érdekel az h most 3-6 kg-mal könnyebb vagy nehezebb-e a gépem. Ha meg hízok telenként 3-4 kilót mint azt teszem már 3 éve akkor meg pláne nincs értelme Egy direkt, versenyzésre épített pályaidomos gépnél megértem h számít az a pár kg a köridők leszorításában evvel tisztában is vagyok. De mondjuk nem is erről volt szó hanem normál utcán használt motorokról.
eszébe jutott már valakinek miért van berugókar pár sportgépen?SÚLY ,ami egy komoylabb,igazi verenyparipa,arra nemraknak felesleges salangokat,rs125ből,és mitobol is volt berugós.Azok az sp verziók,rgv-re se állt volna sokból feltenni egy indítót,de minek,,,marhanehéz berugni...
De azér az bebaszna. Nagy jó faszául leburkolt gyorsasági oszt ott világítana az oldalán egy berugókar oszt vagy berúgod vagy betolod mint ahogy a simson tulajok csinálják.
Hát baszki én még soha nem láttam sportmotoron berúgókart.... talán kis 50-es gépeken. Lámpánál nem szokás de le lehet fulladni.... De lefulladni is sznobság meg unikum is.
Derbin is az volt
Bezzeg ezeken az RS50 meg RS 125-ösökön ....
Haveromnak NS1-ese volt és hát mindíg mondta hogy a jó motorokat be kell rúgni ...
Mióta 400-as chopperrel mászkál és csak önindító van rajta, azóta leszokott erről a dumájáról
Persze szívesen megnézném Live!-ba hogy rúg be valaki pl egy 1000-es millét vagy akár egy 600-as endúrót... Természetesen dekompresszor nélkül ...
Volt Apának 750-es DR BIG-je... Zsír új akksi is köszködött dekompresszorral mire átfordította ...
Hallod nézd már meg az éleket azon a kurva motoron ...
nagyanyám szemüveg nélkül látja hogy csupa apró pixelhiba!!! ami a kijelöléses vágásnak köszönhető!!!! meg az elején az a sok fehérbevágás.... hallod én nem vagyok nagy PhotoShop művész de még az én szememnek is feltűnnek a hibák!!!!
Ha te úgyvéled ez valódi kép akkor javasolnám a szemorvost, esetleg próbáld ki a PhotoShopot ...
Amúgy tök irreális hogy egy 1000-es V4-esen annyi szabad hely legyen az idom alatt mint az a 2 nagy fehér bevágás a motorelején!!!!!
egy 1000-es gépnél bazz át se látsz a blokknál mert semmi hely nincs, mert nem a szellőzésre építik a motort ... ezen meg elöl 2 nagy lyuk, ahol nincs semmi ...
meg pl az Aprilia felirat a motor hasánál ...
láccik benne a törés, csak épp nem olyan fokú, és láccik a betűkbe a hiba ...
Én nem azt mondom hogy nem fog az Aprilia V4-es 1000-est piacradobni, csak azt hogy ez 1 full kamu kép, és annyi köze van a valósághoz, mint a VAS-ba a Y2K-nek ...
Nemigaz neked meg nincs szemed gyerek??? idehozom a 14 éves hugom és megmondja h ez egy photoshoppolt kép baszki....... Ezen a weboldalon pedig csak ilyet találsz. De már százszor el lett mondva erre jön h geci V4-es Aprilia Jáááááááááááááááájjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Jééé baszki én is toltam a Gilerát anno.... De most egy olyan ökörségről beszélünk aminek semmi értelme nincsen. Ennyi erővel kiszereltetem holnap a kocsimból a klímát mert minek az meg az elektromos ablakemelőt mert sznob meg paraszt vagyok mert nem kézzel terem az ablakot meg be merem kapcsolni a klímát ..... ne legyél már ennyire pöcs baszki. Ha egyszer belerakták abba a kibaszott motorba gyárilag térítésmentesen azt a szar fos önindítót akkor miért tologassam a motort??? Ha meg elbaszódik akkor megcsináltatom. Most pl lefulladok a városban lámpánál ott fogom tologatni az út közepén miközben kerülgetnek az autók??? Ezt te sem gondoltad komolyan..... Ja de gondolom ha olyan kemély vagy akkor az RR-en sem volt önindító mert az sznob dolog. Sőt írjunk emailt a Hondának h rakjon rá berúgókart mert az nem sznob
meg most ha minden igaz még 1 évet lehúzzok ebben az 50es kategóriában és henger csere nélkül akkarom picit megtuningolni. kipufogó az már kész szóval már csak vmi egyéb kéne.
várom a véleményeket
Ha érdekel írj mailt, vagy msn...
veszek egy kurblit a gixihez szerintem
Bezzeg ezeken az RS50 meg RS 125-ösökön ....
Haveromnak NS1-ese volt és hát mindíg mondta hogy a jó motorokat be kell rúgni ...
Mióta 400-as chopperrel mászkál és csak önindító van rajta, azóta leszokott erről a dumájáról
Persze szívesen megnézném Live!-ba hogy rúg be valaki pl egy 1000-es millét vagy akár egy 600-as endúrót... Természetesen dekompresszor nélkül ...
Volt Apának 750-es DR BIG-je... Zsír új akksi is köszködött dekompresszorral mire átfordította ...
2őt is bazzegh
nagyanyám szemüveg nélkül látja hogy csupa apró pixelhiba!!! ami a kijelöléses vágásnak köszönhető!!!! meg az elején az a sok fehérbevágás.... hallod én nem vagyok nagy PhotoShop művész de még az én szememnek is feltűnnek a hibák!!!!
Ha te úgyvéled ez valódi kép akkor javasolnám a szemorvost, esetleg próbáld ki a PhotoShopot ...
Amúgy tök irreális hogy egy 1000-es V4-esen annyi szabad hely legyen az idom alatt mint az a 2 nagy fehér bevágás a motorelején!!!!!
egy 1000-es gépnél bazz át se látsz a blokknál mert semmi hely nincs, mert nem a szellőzésre építik a motort ... ezen meg elöl 2 nagy lyuk, ahol nincs semmi ...
meg pl az Aprilia felirat a motor hasánál ...
láccik benne a törés, csak épp nem olyan fokú, és láccik a betűkbe a hiba ...
Én nem azt mondom hogy nem fog az Aprilia V4-es 1000-est piacradobni, csak azt hogy ez 1 full kamu kép, és annyi köze van a valósághoz, mint a VAS-ba a Y2K-nek ...