Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is sokat filóztam a bgombán. Vagy megfúrjátok az idomot, vagy a középső idomtartót alakítjátok át, de az csúnya lessz, és ha hosszúlábú vagy, esetleg zavar is. A vázat nem fogja megnyomni, a tartót kell úgy csinálni h eltörjön. Na az idomtartós változatnál a műjjanyag távtartót kell aluból megcsinálni aztán már csak egy csavar és a gomba. Így állítható a hosszúsága is. Mondjuk sztem nem éri meg, inkább egy utángyártott idom, aztán azt lehet törni zúzni. és az jó pályára is.
Már a levegőért is fizetni kell.........................
Amúgy gondolom a levegőszűrőre gondolsz???
" Sportlevegő" -- Hábehuggyozok
trakee, olyanra kell csinálni hogy bizonyos terhelés után vagy a gomba törjön el, vagy a gombát tartó szár. ezzel megóvható a váz!
sport levegőtől, késöbb döglök ki a futástól pl?
Én kérek 10 köbmétert!
sportlevegőd???? az milyen???
tuning szerint felraksz 2 bukógombát és nem sérül a farokidom... az a 2 műanyag lézerpajzsot hoz létre a motor körül...
hello van sportlvegöm akinek kel szoljon !!!!:-)
lehet én vok hülye de ebből nem tudtam levenni mit akarsz mondani

valameik honda robogóban gyártanak xD
jól van tuning megint el vagy varázsolva:) te szerintem légzsákokat szeretnél körbe...
nem azt mondtam ha nem ha van gomba akkor a többi sem törik ennyire
Emlékszem! Azért írtam :)
nekem is 17/39
tetejére...
miért tuning te mit akarsz tulajdonképpen bukógombát raksz a farokidomra is meg a fejre a hátsóra de a biztonság kedvéért a tank tetejéra is....
hát azért nem egészen mert nem b*szodott volna szét a farok idom talán
egyébként meg vegyetek pályaidomot mert gondolom ott fogtok elesni és akkor a gyárinak tuti semmi baja nem lesz.
ha meg utcán esel akkor ugysem fog nagyon megvédeni. pl tuning motorja ugyanigy nézne ki ha lett volna rajta gomba ha nem.
az enyémnek elöl 17 hátul 39.. vagy 40 nem tom. de itt van aki azzal kábít h elöl 13-14 es miért a tieden miyen?
faterom is esztergályos szal itt van kinnt a műhelybe a gép
*esztergája
Nekemse Ugyanis van egy ismerősöm, kicsit hülye, meg nemnormális, de van egy pici esztergálya, és akár tud ilyetis.... Egyébként a neve trakee Csak mivel az AF-1-esen sem oldható meg a dolog igazán jól, mert az idom sarka ér le először (sajna nyáron sikerült megnézni) + elég erős az idom, és ruganyos, szóval esésnéla festés sérül... (szerencsére nekem azt kellett helyreállítani.... + néztem, háát nemtudom, mit mernék terhelni.... Esetleg a motortartó segédvázat, mert ha az sérül, az nem olyan gáz, de a vázra nem merném rakni.... Ha megkapja koncentráltan a csapódás erejét... asszem maradandó alakváltozást szenvedne....
yah srácok.. a másik meg hogy mekkora az első hátsó fogaskerék gyárilag az rs-en?? tervezem hogy veszek.. milyet ajánlotok?
A bukógombás dologhoz... szóval írtam egy csávónak aki ezt írta vissza: "Hello!

Sajna vágni kell az idomot, máshogy nem megoldható a dolog. 15000 ft a gomba. Ez tartalmazza a csavarokat, konzolt, gombanyakat gombafejet. Van fekete, piros, kék, citromsárga, és narancssárga színben fej.
Köszi az érdeklődést! Tomi"

szóval elvileg megoldható a dolog
neked van gyárilag helye rajta de az RS 125ön nincs