Sajnos elég közeli viszonyom volt egy ilyen Mitoval.Annyit rola hogy a motorja bika meg a futómüve is elég jo de a megbizhatósága az 0 kiélezett gép nagyon hamar elpusztul,kicsörgösödik. Elöször a fötengely ment szét nálam, fel lett ujitva az egész blokk és kb 2000km után ujra elkezdett kicsörgösödni pedig mindenböl jo minöségü lett belerakva és be is járattam rendesen... Szoval én saját tapasztalatbol NEM AJÁNLOM de ez csak az én véleményem rola.Szép motor \OLASZ/// erös is de egy nagy 0 a motor élettartama.Inkább vegyél RS-t azzal nem lesz gondod nem vagyok elfogult!!!
most állok egy 94es kerek lámpás mito vétele elött ez már forditot telokkal van szerelve meg 34es karbival ha jol tom a ujabb rs-ek is csak 28assal vannak azt mondják ezzel a kereklámpás mitoval is fogom tudni tartani a lépést egy 2005ös rs-sel mert baresznak oan van (csongi) és hát h ez jobban megy mintegy 2005rs ? mennyit megy végre ? menyit eszik ? és h 12éves nem e lesz sok gondom vele?
Nézzd mega képeimet ott van kép a kipumról igaz hogy csak a végről a rezóról(a lényegről)nincs. Hosszra és keresztmerszetre is majdnem fele akkora mint egy gyári.Kibaszottúl nem az a lényeg hogy mekkora a hangtompító mert nekem ezzel a hang"tomítóval" 10szer nagyobbat szól mint akármelyik gyári RS és mégsem a hang miatt van rajta
szunyog látom sokat értesz a 125ösökhöz (motorokhoz) általában az ilyeneknek mint te nem szokott tetszeni a 125ös motorok hangja egyáltalán nincs mély hangja söt visít vonyít ordít mint az állat
Robi mintha mi hallotunk volna már egy pár RS-t aminek kifejezetten erő hangja van .
De amugy nagyon nem vágom hogy miért lényeg hogy egy motornak mély dörmögő hangja legyen. Én azt szeretem mikor olyan 13000-nél üvegen visít 6.-ban meg amugy is 2T gépeknek szebb a hangjuk mint a 4T-nek ez az én véleményem nem kell senkinek sem megsértődni(Joe,RS Kornél)
Hát bazdmeg ha már motort választ az ember akkor azsem mind1 h egy olyat vesz aminek olyan hagja van mint egy csóri légyfing vagy egy olyan ami már sportosabb meg lehet rá mondani h nemcsak külsőleg és teljesítményben jó hanem hangban is.
Menj föl hegyekbe vagy menj ki a pályára.
Ezzel nem az autópályán kell száguldozni.
....
Ha mély hangot akarsz akkor nálam kopogtass
De amugy nagyon nem vágom hogy miért lényeg hogy egy motornak mély dörmögő hangja legyen. Én azt szeretem mikor olyan 13000-nél üvegen visít 6.-ban meg amugy is 2T gépeknek szebb a hangjuk mint a 4T-nek ez az én véleményem nem kell senkinek sem megsértődni(Joe,RS Kornél)