Nah úgy látom itt van a sok motortuning mester .Bazeg komolyan kezd idegesíteni hogy valaki elolvas valami kurva nagy hülyeséget a neten és akkor már mindenkinek magyarázza.Aprilia-mania ne olcsd le Benjit mert te sem vagy egy motor zseni.Chip tuning RS-re,és mégis mit akarsz chippelni??Ez nem egy injektoros motor itt az üzemanyag ellátát nem számítógép vezérli.A két legfontosabb elektronikus rész a gyújtás és a power motor vezérlés.Légy oly kedves ne dobálózz olyan szavakkal amit nem ismersz. A 33 LE-höz meg annyit hogy igen annyi volt a széria RS míg 34-es karbivel gyártották(97 az utoló ha jól tudom). A chiptuning az egy okos dolog injektorosmotorokhoz.Majd egy kicsit olvasgad a szakirodalmat és ne dőlj be a paraszt vakításnak.
azt szeretnám kérdezni hogy van egy gyári did lánc az rs 160 am on és teszek rá egy 17-es fogaskareket előre hogy láncot is cseréljek -e mert igy a moci 190-et fog menni
s hogy ezt bírja -e a lánc???????????me nem akarok elszálni menet közben ,ja és ha cserénem kell akkor honnan rendeljek?????????? és miet?????????ja és mennyi lene az ára???????léccy segítsetek
Utcai használatra fölösleges egy gyűrűs dugó.Kompreszi meg lesz benne elég csak tudni kell jól össze rakni.(megfelelő méretű henger talp tömítés,levenni le venni egy kicsit a hengerből stb)tudni kell mihez kell nyúlni.Utcára fölösleges bele rakni meg gyári hengerbe se sok értelme van.
Hello!
Lenne 1 kérdésem
ha 1 gyűrűs dugattyú van a gépben akkor mit kell csinálni hogy a kompresszió megmaradjon vagy legalább is ne lagyen túl kicsi
azt halottam hogy egy gyűrűvel sok kompressziót veszt meg hogy kevesebb az élettartama(ez nem izgaz) de mégis van erre valami megoldás?
egyébbként meg én ugy tudtam hogy nincs 30se alapból