Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

16 ért odaadnám a csonakkal együtt
Gondolom 34-es nem?
Mennyi lenne azzal?
Melyik módosítottat mondod, tudsz valami beváltat, árul itt valaki?
jó állapotú kuplung lamellát keresek akinek van eladó irjon (rotax 122) :
beriarnold@gmail.com
Karbival eggyütt csak.
Valaki tud ajánlani valami oldalt , ahol találok 1 gyűrűs hátra stiftelt , lapos tetős dugattyút? Nicasil-oshoz. Mert csak domborút találtam.
Ja és 54.00 felett legyen...
Hengerfej kialakítás kérdése ... nekem át lett alakítva az egész préssáv , illetve az égéstér is ( toroid kialakiítású , lekoppintottam egy RSA hengerfejet)
De ment már 0,8-al is elsőnek , de ott már látszódott 1-2 tűszúrás nyom a dugótetőn , meg már eléggé szürkére égett ki , ezért maradtam a 0,9 nél , de 1 szezont már lement pályán , és no problem .
Bár most még farigcsálni akarok a hengeren meg a fejen egy kicsit , meg van itt egy 38-as mikuni-m , azt még rámókolom.
Meg lehet csinálok egy írható elektronikát , bár ez még nagyon a jövő zenéje.
Cél , hogy 13 alá menjen 402m-en.
Csak a gumi csonk külön eladó?
Nem hinném. Az más fajta. A két gyújtást nem lehet vegyíteni...
Sem amal van most rajta,az azt jelenti hogy alaplap és a mágnes?és a főtengőre fog passzolni a mágnes?
Még mindig vannak eladó alkatrészek,gumi!
Rendben 1napon belül váalszolok kb.
Préssáv függő, hogy mi a sok.
Nem azért detonál, mert magas a préssebesség, hanem azért, mert kicsi a fej térfogata, ha 1mm-t lejjebb visszük a gyári értéktől.
Azzal a préssávval le lehetne menni 0,6ig vagy 5ig is rénézésre, ha a térfogata jó lenne szerintem.
Nem nagy kunszt lekapni a hfejet amúgy. Érdemes ezt a módosítottat rakni rá. Nekem még 2-es be is emelkedett az eleje. És semmi más nem volt benne csak egy komolyabb hfej. Nem vicc!

Hogyne lenne jobb a hűtés. Folyamatosan cserélődik a víz. De nekem nem volt jó mikor kiszedtem a termosztátot 53C felé nem ment. Jobb volna 65C köré csökkenteni, de nem jött össze így. A termosztátt meg mindig 80C körül tartsa.
1mm alatt már nem biztonságos úgy tudom! A gyárit persze. Nem ér annyit hogy játsz vele mert ha detonál el olvad minden...
Valahogy nem tudom el hinni a 0.8-at.

A térfogat egyik függvénye ez is hogy milyen közel lehet rakni. Meg itt a Rotax blokkról van szó...

Szerintem azért csak nem olyan rossz a gyári fej se. De az tény hogy egy módosítottal baszott nagyot lép.

Peti_107
Írtam neked a hirdetésed alatt egy e-mailt.
Csak omw 100-al járok, power 1 olajjal, különolajzás kivan írtva.
Sokat számít, így is elég jól megy, de gondolom ha visszáb venném akkor jobban melegedni, vagy dobjam ki a termosztátot is? javul a hűtés?
1.3-1.4 az nagyon soknak tűnik, én 80-as rs-en 07-08-at szoktam beállitani, meg álltalában a 2ütemű motorjaimon. A 125-ös még bontatlan blokkos, nem tudom gyárilag mekkora préssel rakják össsze, de gondolom ahogy sikerül, lehet van vagy 2mm, megéri megbontani hogy beállitsam neki az ideális préstávot?
Azt érti, nekünk 0,8-al detonált 100-assal.
Most 1,3-1,4-el elég jól szedi magát, de hoki az a fej, különbebbet szarik bármelyikünk.
Ma voltunk 3*20 percet Kakucson 13-14 fokban. Szóval nem lehetett reális cél a köridő, legalább a motort elégnek érzem ahhoz, de még sokkal jobb is lehetne (az is lesz), jelenleg ezekből az alkatrészekből nem lehet jobbat. Bekarburáltam, cserélünk valamit, aztán kezdjük előről ezt :D
Mit értesz 0.9 alatt, préstávot? 0.9mm?
200e körül
Nekem még épp elmegy 0,9-el , de csak kizárólag 100-as benya.
Mennyit szánnál rá?
PHBH 28 BD karbihoz kellene úszó , NAGYOON! plusz 140 es fúróka
Az egész gyújtást cserélned kell akkor. Mert a 123-nak Amal Sem gyújtása van. Ha csak nem le cserélték egy 122-esére...