Egyből kiderül hogy az alaplap a hiba, hogy ha egy multiméterrel megméred az adott ellenállás értékeket: link
Full gyári a blokk. Most cseréltem benne dugattyút, mert már elérte a szerviz limitet, de előtte sem volt sokkal gyengébb. Fúvóka méret az 145 körül van, nem tudom pontosan, egy becsiszolt fúrónak a szárával mértük meg, ezért mondom hogy kábé. Membrán szintén gyári. Áttétel pedig 13/49.
figyelj, mondtad hogy neked gázra feljön még 2. ba is. Hanyas fúvókával jársz ? tuning membrán van benne ? vagy mi a tökömet csináltál hogy úgy feljön gázra ?
Begyulladt, rakéta utánégető
Sikerült. Könnyebb lett, és a külseje se ad tompa hangot ha megkongatom. Alig várom hogy feltegyem, meghallgassam pöccögögő 2T
Kell hozzá kompresszor is, csak gázlámpával soha nem fog sikerülni. Beállítod 2,5 Bar-ra a nyomást, beizzítod a koxot, majd fújatod, még el nem hagyja a füstölést, és kész is.
Köszönöm az infót, ezeket nem lehet könyvből olvasni :)
Gyertyahézag mennyi legyen ? Mondjuk nincs nagy szikra, elég, lilás...
Állítólag az állórészben a jeladó fáradt el,- ezért nagy fordulaton nem működik 100%osan.
REZONÁTOR TISZTÍTÁS ?
- egész nap próbáltam gázpisztollyal, de nem gyulladt be a korom, benzinnel is próbáltam, vastag koksz darabok estek ki belőle, szintén nem volt intenzív a koksz égése...
Valaki tud vegyszeres oldószeres megoldást ? Elfogyott a palack
Én úgy égetem ki egyszer.