Enyémbe 165 van gyári hengerhez. Azt lehet érezni hogy kevesel-e a motor vagy sokall. Próbáld ki legfelsőbe mit csinál, ha nem csövezed szét akkor nem fog megsülni.
Igenn... csak azt hittem hogy keveset kapott azért álldogált le... mondjuk a gyertya alapján sokat kap. És vajon ha a legfelsőbe teszem akkor az kevés lesz neki? Megsutni nem akarom. Bár a 160as fúvóka az viszonylag nagy szerintem a gyári hengerhez...
Benzincsap tökéletes. A karbit szétkaptam, kipucoltam illetve minimálisat állítottam az úszó szinten. A súbert tűn a lemez felülről a másodikon volt, most betettem középre. Az előző jelenséget most nem produkálja, viszont..... Nem akar kipörögni rendesen. Mintha leszabályozna, szaggat. Gyertya lehet? Vagy mi a franc... A gyertyám benzines... Azt nem mondanám, hogy "őzbarna"
Mondjuk ha mèg gyári nicasilos henger van rajta nem valami utólag hüvelyezett, és minőségi dugattyú akkor nem olyan könnyű megszoritani, mert melegbe letágul a henger a dugóról és inkább lazább lesz az illesztés mint hidegen, a vashüvelyessel ellentétben. Persze azért ha szar olajjal mész hűtés nélkül megszorulhat simán.
Ja, meg olyat próbálj majd, hogy amikor picit huzamosabb ideig csutkázod, néha egy keveset engedj vissza a gázon. Vigyél magaddal gyertyakulcsot, csutkázd, ha leáll ne baszakodj vele, vedd ki a gyertyát, nézd meg milyen.
Lehet, hogy kevés lesz neki egy picit odafent, pluszban a kilométeres csutkázással elszegényíted a keveréket, aztán helo. Szerintem rakj feljebb a tűn, én ezt tenném. Vagy az van, amit Sharkoon mondott.
nekem is a régi motorom ezt csinálta (thomos atx 50cc), mentem vele, és mikor bemelegedett a motor, akkor nem vagy alig lehetett ráadni gázt mert fulladt, úgy csinált mintha túl sok levegőt kapott volna a karbi, pedig nem! Nálam az volt a probléma, hogy kínai dugattyút vettem, mivel az volt a legolcsóbb:D és úgye minden acél egy bizonyos hőre tágul, azaz mikor kezdett bemelegedni a henger, a dugattyú elkezded tágulni, és a henger dugattyú közti laza illesztésből kezdett szoros illesztés lenni, ezáltal a dugó kezdett beragadni! utána mikor megálltam kihült a motor, utána ment tovább egy ideig, mintha mi sem történt volna.. :D
Aprilia rs 125 bontódik 1996 évjárat!
érd:spmito@freemail.hu
Köszi
Akkor kérlek írj te nekem : xbombs@citromail.hu
köszönöm!
06-30-6200-184
Akkor kérlek írj te nekem : xbombs@citromail.hu
köszönöm!
Délután szetkapom a karbit, kipucolom és állítok a tűn...
nekem is a régi motorom ezt csinálta (thomos atx 50cc), mentem vele, és mikor bemelegedett a motor, akkor nem vagy alig lehetett ráadni gázt mert fulladt, úgy csinált mintha túl sok levegőt kapott volna a karbi, pedig nem! Nálam az volt a probléma, hogy kínai dugattyút vettem, mivel az volt a legolcsóbb:D és úgye minden acél egy bizonyos hőre tágul, azaz mikor kezdett bemelegedni a henger, a dugattyú elkezded tágulni, és a henger dugattyú közti laza illesztésből kezdett szoros illesztés lenni, ezáltal a dugó kezdett beragadni! utána mikor megálltam kihült a motor, utána ment tovább egy ideig, mintha mi sem történt volna.. :D