Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv meg van még!
Szia! Elsö féktárcsa esetleg?
http://www.kepesmotor.hu/april...
Aprilia rs 125 bontódik 1996 évjárat!
1 kép le maradt
rs 125 1998-2005 5 képen látható összes alkatrész egyben 40e ért elvihető!

érd:spmito@freemail.hu
Az lesz... Azt nehéz azért kibírni, hogy egy RX-et ne csutkázzam...

Köszi
power nyelvre rugója nincs véletlenül valakinek, vagy esetleg méretet tudna valaki mondani?
Enyémbe 165 van gyári hengerhez. Azt lehet érezni hogy kevesel-e a motor vagy sokall. Próbáld ki legfelsőbe mit csinál, ha nem csövezed szét akkor nem fog megsülni.
Igenn... csak azt hittem hogy keveset kapott azért álldogált le... mondjuk a gyertya alapján sokat kap. És vajon ha a legfelsőbe teszem akkor az kevés lesz neki? Megsutni nem akarom. Bár a 160as fúvóka az viszonylag nagy szerintem a gyári hengerhez...
Ha felülről a másodikon volt és most betetted középre, az azt jelenti hogy több anyagot adtál neki, valószínű most sokall azért nem pörög ki.
Írtam pedig , telefonon nem én voltam.
Akkor kérlek írj te nekem : xbombs@citromail.hu
köszönöm!
Benzincsap tökéletes. A karbit szétkaptam, kipucoltam illetve minimálisat állítottam az úszó szinten. A súbert tűn a lemez felülről a másodikon volt, most betettem középre. Az előző jelenséget most nem produkálja, viszont..... Nem akar kipörögni rendesen. Mintha leszabályozna, szaggat. Gyertya lehet? Vagy mi a franc... A gyertyám benzines... Azt nem mondanám, hogy "őzbarna"
Szia... 160-as a főfúvóka
Mondjuk ha mèg gyári nicasilos henger van rajta nem valami utólag hüvelyezett, és minőségi dugattyú akkor nem olyan könnyű megszoritani, mert melegbe letágul a henger a dugóról és inkább lazább lesz az illesztés mint hidegen, a vashüvelyessel ellentétben. Persze azért ha szar olajjal mész hűtés nélkül megszorulhat simán.
Aprilia Rs 125 96 évjárat bontódik még sok minden meg van lábtartók idomok felnik gumival lánc stb ha kell valami hívj!
06-30-6200-184
Írtam pedig , telefonon nem én voltam.
Akkor kérlek írj te nekem : xbombs@citromail.hu
köszönöm!
Ez talán segít! Szerintem gyári...
köszi szépen
Igen... Megnézem ha szétszedtem. Bár nem tudom hogy gyári e.....
hello, neked milyen karbi van fent? dellorto vhsb34? mert engem érdekelne milyen fúvókák vannak benne gyárilag
Ja, meg olyat próbálj majd, hogy amikor picit huzamosabb ideig csutkázod, néha egy keveset engedj vissza a gázon. Vigyél magaddal gyertyakulcsot, csutkázd, ha leáll ne baszakodj vele, vedd ki a gyertyát, nézd meg milyen.
Igen. Lehet hogy kevés neki... a benzincsap tökéletes, ömlik rajta a nafta...
Délután szetkapom a karbit, kipucolom és állítok a tűn...
Lehet, hogy kevés lesz neki egy picit odafent, pluszban a kilométeres csutkázással elszegényíted a keveréket, aztán helo. Szerintem rakj feljebb a tűn, én ezt tenném. Vagy az van, amit Sharkoon mondott.
szia!

nekem is a régi motorom ezt csinálta (thomos atx 50cc), mentem vele, és mikor bemelegedett a motor, akkor nem vagy alig lehetett ráadni gázt mert fulladt, úgy csinált mintha túl sok levegőt kapott volna a karbi, pedig nem! Nálam az volt a probléma, hogy kínai dugattyút vettem, mivel az volt a legolcsóbb:D és úgye minden acél egy bizonyos hőre tágul, azaz mikor kezdett bemelegedni a henger, a dugattyú elkezded tágulni, és a henger dugattyú közti laza illesztésből kezdett szoros illesztés lenni, ezáltal a dugó kezdett beragadni! utána mikor megálltam kihült a motor, utána ment tovább egy ideig, mintha mi sem történt volna.. :D
nem kaptam e-mailt. sms-t kaptam valakitöl.az te voltál?