Állórész fel, lazán meghúzva a csavarok. Lendkerék fel, csak felcsusszantva. Felső holtpont megkeres, majd -19 fokot visszapörgetni, ugye óra járásával ellentétesen, hiszen előgyújtásról van szó. Na ebben a pozícióban kell átcsusszannia a kiütőnek a lendkerék furatán át, egészen az alaplapon lévő kivágásig. Ilyenkor azért érdemes kicsit lazára hagyni az alaplap csavarjait, mert ha nem egyezik a két szimmetria vonal, akkor megkeresed a pontot ahol igen, belecsúszik a kiütő az alaplapba és így a lendkerék megfelelő helyzetébe való tekerésével (-19fok) tudod az alaplapot is a jó helyre tenni.
Az hogy nem pörög ki az valószínűleg nem ez miatt lesz, mert annyit nem tudsz változtatni rajta. Nekem pl akkor nem pörgött ki a motor, amikor nem megfelelő gyertyahézagom volt. Esetleg a vezetékeket nézd még át.
Ja és ez a 19 fok Rx-re vonatkozik, de ahol leírtam ezt, ott beillesztettem egy táblázatot is más rotaxos gépekhez mennyi az annyi.
Szia! Megnéztem a gyújtás beállítást amit írtál. Igazából nem tudom pontosan hogy számoltad ki a -19fokot(óramutató járásával ellentétesen ?) Az állórészt feltetted de nem húztad meg a három csavart, hanem feltetted a lendkereket is, oda tekerted a a felső holt pontra így a lendkerék pici lyukja legalulra esik. -Majd fogtad a tűt és a tűvel mozdítottad el az állórészt -19fokkal ? RX125 annak az előgyújtása? -jól majd mikor a tűvel odahúztad az állórészt, meghúztad a csavarjait és összeraktad. Jobban engedi pörögni a gépet? Mert nekem igazából az a problémám,de bontós mondta hogy a jeladó kezd meghalni benne, van alapjarát tökéletes, veszi a lapot is, de nem nagyon akarok max fordulaton pörögni, ki-kihagy mintha szabályozna, szerintem max 10ezerig ha kipörög.
Mondjuk én abba nem volnék biztos.
Igen, és így kapod meg a sűrítési végnyomást Bar-ban. Hát ezt mondjuk nem tudom. Nekem mikor szét volt baszva a henger a sűrítési térben is. akkor is el megyegetett csak power előtt fulladt is lefele. Hogy akkor mennyit nyomhatott mondjuk fogalmam sincs.
Nézd meg mennyit nyom ha ennyire izgat a dolog. De te magad is érzed azt. Mert ha jó akkor igen csak van ereje. És akkor már csak nem lehet szar.
Vagy szed szét és nézd meg milyen állapotban van.
Help!
Főtengelyszimeringes lehet ha nyomja az olajat a kipunál,powernél és a hengernél full olaj minden én szimeringre gondolok,és nem is akar menni dadog! :/
Sràcok ha eladó lenne a 34 es karbi a gépemről érdekelne valakit?
Vagy esetleg cserélném gyàri 28 asra plusz légszűrőhàzra szintén gyàri.
Dellorto vhsb 34 síktolattyús
Annyi baja van hogy 1 alapjàrati fúvókàt beletörtek de nekem nem befolyàsolt semmit ugyan ugy működik csak én gyàrinak jobban örülnék nem szeretem az ilyen ràszerkesztett dolgokat. Szivato ugyan az rajta.
jó akkor úgy írom hogy mindenki értse,. a gyertya nyíláson akarom megmérni a motor erejét. méghozzá nyomásmérő órával. és az BAR -ban mér. Azt tudom hogy 6BAR -nál be se indul, de mennyitől érdemes cserélni ?
Az hogy nem pörög ki az valószínűleg nem ez miatt lesz, mert annyit nem tudsz változtatni rajta. Nekem pl akkor nem pörgött ki a motor, amikor nem megfelelő gyertyahézagom volt. Esetleg a vezetékeket nézd még át.
Ja és ez a 19 fok Rx-re vonatkozik, de ahol leírtam ezt, ott beillesztettem egy táblázatot is más rotaxos gépekhez mennyi az annyi.
Érdekelne a hátsó gumid.Mennyibe tudnánk meg egyezni ?
keresek szivocsonkot(jobb oldalit) és cdi-t(gyári nyitottnak örülnék)....esetleg ma fel tudná adni valaki h holnap ideérjen
Érdekes megoldás egyébként.
Pont nem rég volt erről szó. Vagy lehet neked írtam én akkor?!
Mármint kawasgyerek18-nak.
Igen, és így kapod meg a sűrítési végnyomást Bar-ban. Hát ezt mondjuk nem tudom. Nekem mikor szét volt baszva a henger a sűrítési térben is. akkor is el megyegetett csak power előtt fulladt is lefele. Hogy akkor mennyit nyomhatott mondjuk fogalmam sincs.
Nézd meg mennyit nyom ha ennyire izgat a dolog. De te magad is érzed azt. Mert ha jó akkor igen csak van ereje. És akkor már csak nem lehet szar.
Vagy szed szét és nézd meg milyen állapotban van.
Persze, mi a gond?
Az normális ha alapjáratra visszaesve behuz a power és behúzva is marad egy bizonyos fordulatig?
Főtengelyszimeringes lehet ha nyomja az olajat a kipunál,powernél és a hengernél full olaj minden én szimeringre gondolok,és nem is akar menni dadog! :/
Vagy esetleg cserélném gyàri 28 asra plusz légszűrőhàzra szintén gyàri.
Dellorto vhsb 34 síktolattyús
Annyi baja van hogy 1 alapjàrati fúvókàt beletörtek de nekem nem befolyàsolt semmit ugyan ugy működik csak én gyàrinak jobban örülnék nem szeretem az ilyen ràszerkesztett dolgokat. Szivato ugyan az rajta.
A kompresszió aránynál van az hogy 12.5+-0.5:1.
A kettő nem össze keverendő!
Nekem felújítottan nyomot 7,5-8bár-t. Az RS és társai ettől nem nagyon tud többet sűríteni.