Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

új gyertya van benne gyári gyertya.
Állórész fel, lazán meghúzva a csavarok. Lendkerék fel, csak felcsusszantva. Felső holtpont megkeres, majd -19 fokot visszapörgetni, ugye óra járásával ellentétesen, hiszen előgyújtásról van szó. Na ebben a pozícióban kell átcsusszannia a kiütőnek a lendkerék furatán át, egészen az alaplapon lévő kivágásig. Ilyenkor azért érdemes kicsit lazára hagyni az alaplap csavarjait, mert ha nem egyezik a két szimmetria vonal, akkor megkeresed a pontot ahol igen, belecsúszik a kiütő az alaplapba és így a lendkerék megfelelő helyzetébe való tekerésével (-19fok) tudod az alaplapot is a jó helyre tenni.

Az hogy nem pörög ki az valószínűleg nem ez miatt lesz, mert annyit nem tudsz változtatni rajta. Nekem pl akkor nem pörgött ki a motor, amikor nem megfelelő gyertyahézagom volt. Esetleg a vezetékeket nézd még át.

Ja és ez a 19 fok Rx-re vonatkozik, de ahol leírtam ezt, ott beillesztettem egy táblázatot is más rotaxos gépekhez mennyi az annyi.
Megmértem 11 11,5 BAR. 3x is megmértem.
Szia! Megnéztem a gyújtás beállítást amit írtál. Igazából nem tudom pontosan hogy számoltad ki a -19fokot(óramutató járásával ellentétesen ?) Az állórészt feltetted de nem húztad meg a három csavart, hanem feltetted a lendkereket is, oda tekerted a a felső holt pontra így a lendkerék pici lyukja legalulra esik. -Majd fogtad a tűt és a tűvel mozdítottad el az állórészt -19fokkal ? RX125 annak az előgyújtása? -jól majd mikor a tűvel odahúztad az állórészt, meghúztad a csavarjait és összeraktad. Jobban engedi pörögni a gépet? Mert nekem igazából az a problémám,de bontós mondta hogy a jeladó kezd meghalni benne, van alapjarát tökéletes, veszi a lapot is, de nem nagyon akarok max fordulaton pörögni, ki-kihagy mintha szabályozna, szerintem max 10ezerig ha kipörög.
Üdv.Érdeklődni szeretnék hogy ez a szögletes idomszett lenne-e és egymagában a fejidom nem eladó?
Hello hello.Lecsapnék azonnal a fejidomra remélem még meg van !Miben tudnánk meg egyezni?
Szeva.
Érdekelne a hátsó gumid.Mennyibe tudnánk meg egyezni ?
sziasztok!
keresek szivocsonkot(jobb oldalit) és cdi-t(gyári nyitottnak örülnék)....esetleg ma fel tudná adni valaki h holnap ideérjen
Kifúrod aztàn raksz bele egy újat csak nemtudom milyen formàjú kell bele én nem akarok keresgetni hozzà azért hagyom így
Én úgy tom pont 2500 de lényegtelen.
Érdekes megoldás egyébként.
Nah ja. Az tuti az lesz!
Pont nem rég volt erről szó. Vagy lehet neked írtam én akkor?!
Mármint kawasgyerek18-nak.
Mondjuk én abba nem volnék biztos.
Igen, és így kapod meg a sűrítési végnyomást Bar-ban. Hát ezt mondjuk nem tudom. Nekem mikor szét volt baszva a henger a sűrítési térben is. akkor is el megyegetett csak power előtt fulladt is lefele. Hogy akkor mennyit nyomhatott mondjuk fogalmam sincs.
Nézd meg mennyit nyom ha ennyire izgat a dolog. De te magad is érzed azt. Mert ha jó akkor igen csak van ereje. És akkor már csak nem lehet szar.
Vagy szed szét és nézd meg milyen állapotban van.
Szia! Engem érdekelhet a dolog, nekem 28as van rajta, viszont az az alapjárati fúvóka nem szimpi így, lehetne kezdeni vele valamit?
igen, az így a jó. kb 2500-3000 fordulat alatt nyitva van.
Szia!
Persze, mi a gond?
a poweren a szelepszár szimering miatt olajos minden :D
Hali!
Az normális ha alapjáratra visszaesve behuz a power és behúzva is marad egy bizonyos fordulatig?
Help!
Főtengelyszimeringes lehet ha nyomja az olajat a kipunál,powernél és a hengernél full olaj minden én szimeringre gondolok,és nem is akar menni dadog! :/
Megtaláltam az írásod a gyújtás állításról. Tudsz segíteni?
AMAL gyújtás csere valaki tudja mit hogyan ?lehet lecserélem, de nem láttam még közelről se.
Sràcok ha eladó lenne a 34 es karbi a gépemről érdekelne valakit?
Vagy esetleg cserélném gyàri 28 asra plusz légszűrőhàzra szintén gyàri.
Dellorto vhsb 34 síktolattyús
Annyi baja van hogy 1 alapjàrati fúvókàt beletörtek de nekem nem befolyàsolt semmit ugyan ugy működik csak én gyàrinak jobban örülnék nem szeretem az ilyen ràszerkesztett dolgokat. Szivato ugyan az rajta.
jó akkor úgy írom hogy mindenki értse,. a gyertya nyíláson akarom megmérni a motor erejét. méghozzá nyomásmérő órával. és az BAR -ban mér. Azt tudom hogy 6BAR -nál be se indul, de mennyitől érdemes cserélni ?
Annyit nem tud sűríteni!
A kompresszió aránynál van az hogy 12.5+-0.5:1.

A kettő nem össze keverendő!
akkor a gyári 12,5bar sok ? RX en is 123as henger van.
Azt hittem arra gondolsz mikor üresbe csőgázra...

Nekem felújítottan nyomot 7,5-8bár-t. Az RS és társai ettől nem nagyon tud többet sűríteni.