155-160 körüli méret kellene bele. A tűt meg 2. bevágásra rakják.
Nekem most 158 van benne de még talán picit ez is sok lehet bele rakom a 156-ot megnézem azzal hogy viselkedik.
Kis fordulaton ha oda nyelezed be fullik végül is.
Dadoghat a rossz beállítás miatt is. Jó lenne tudni hányas fúvóka is van benne. A levegőt se árt jól be állítani! Meg a jeladót...
Nem tom így. Ennyi jutott eszembe.
Nemtudom mekkora fúvókàk vannak benne össze vannak baszva fogóval meg csavarhúzóval
Ha feljebbrakom a tűt sokkal rosszabb egyedül a akkor jo ha a leg alsón van.
Nem ott hasznàlnàm hanem ahogy gyorsítok ott ledadog meg beràngat de ahogy àtlépi ezt a részt olyan 5 ezertől meg jo màr
Szívatóval nem nézted?
Rakd a tűt fentebb. Nézd meg így.
Mekkora a főfúvóka benne?
4-5ezres fordulatnál nem igazán él a motor. 5 ezernél már jó de alatta már egy kisebb emelkedő fog rajta valamit. Ott nincs meg a kellő nyomatéka. 5alatt ne nagyon használd. Ez pörgősebb motor.
Sràcok valaki tudna ajànlani valami jó fúvókaméretet 34 es karbihoz?
Az összes kéne hogy melyikből mit érdemes belerakni.
Mert hiàba àllítgatom valahogy 4 és 5 ezre fordulat között ledadog meg beràngat viszont ha faszàn húzom neki tehàt több üzemanyagot adok neki akkor semmi gond.
A tűt a leg alsóra raktam màr de még igy is kevés neki.
Egyébként gyàri motor csak a karbi 34 es síktolattyús, henger gilardoni 1 es gyàri rezóval.
Vagy esetleg màs lehet a probléma? Mert ha kevesebb üzemagyagot adtam akkor sokkal rosszabb volt
Most vettem nem rég az RS-met. Még jogsi híjján nem mentem vele csak egyszer 3-4km-t. Viszont a jelenség amit leírtál nálam is jelentkezik. 90km/h-nál többel nem is mentem vele. Ez valami levegő többlet miatt szokott előfordulni sajna a 2T-ken. Igaz lehet az állítással kapcsolatos egyik illetőtől kapott vállasz. Viszont az enyémen a szívócsonk gumi igen csak el van repedezve. Nálam egy lehetséges ok a fordulat fennt maradása miatt. Nézd át előbb a motorodat nincs e valami hiba, vagy repedés. Ha sok levegőt kap akkor nem is kell vele menni, hanem csak felpörgeted, tartod egy kicsit a fordulatot és elengeded a gázt. Nem kell nyelezni, hanem inkább tartani a gázt magasabb fordulaton. Nekem Derbim van és azon sokat szenvedtem mire kiderült a hiba oka. Ugyan ez volt a szitu. Falsot szívott valahonnan. Nekem a szívócsonknál és sajna a főtengely szimeringnél. Igaz akkor már volt mikor menet közben meg akartam állni és öngyulladásba pörgött a motor. Levettem a gyújtást aztán a gyertyapipát és még mindég forgott max fordulaton. Csak úgy állt meg, hogy egyesbe tettem és lefullasztottam. Na de szerintem nézd át és ha nincs semmi hiba akkor állítgazsd. Ha rájöttél mi a gond légyszi írd meg.
Tud valaki segíteni hogy lehet normálisan kilégteleníteni a hűtőrendszert? Próbálkoztam mindenhogy, döntögettem a motort, közbe nyitottam a légtelenitőt a vizcsövön meg a hütön is de szerintem még mindig van bennr levegő, mert menet közben a hűtő egyik oldala épp hogy langyos, a másik ahol a hengerből rácsatlakozik a vizcső ott meg meleg, viszont hogyha megállok akkor átmelegszik az egész hűtő... ez normális dolog? vagy lehet még levegős?
A 145 az szerintem kevés neki. Nekem 34-es karbival 158-van benne.
Annyira sokat nem térhet el ha már ez a henger van meg vezérlés. Szerintem a 160-at belerakhatod. Módosított hengerfejes?
Atya ég o.O komoly a gép nem kicsit....:O gondolom mennyi meló lehetett ezt így összehozni.... Gratu hozzá:) nincs egy videód róla? megcsekkolnám a szerkezetet:)
Egyenlőre fullad nincs benya, tűsfuvoka picinek tűnik,262-es,ahogy olvasgattam fel kellene menni vele266- környékére....vélemény?
Főfuvoka 145 alapjárati 50 ,de mondjuk nem egy aprilia csak egy része,valószinü teljesen más beállításokat igényel majd,csak kell valami kiindulási alap...
Ha megzabáltatom szivatóval picit ugy már elszolja magát rendesen
Nem tudom minn voltak ezek a karbik,valami kéthengeresen mert jobbos-balos pár, főfuvoka 112,alapjárati meg 35 volt benne
1-ik oldalt szokott lenni csak! Ez csak hézagolás a főtengelynek.
Nekem is egy volt. Egy 0,05-ös. De az már nincs is benne mivel 4-5szor nagyobb hézag kellet. Így gyártottam magamnak egyet.
Sziasztok! Egy kis segítség kellene karbibeállítás terén. Amikor meghajtom a gépen csutka gázon, majd kuplung be és 3000 nél megáll a fordulat, nem esik vissza...eltellik kb 5-6 mp utána jó. Gondolom én azért pörög, mert nem kap benzint. Ezzel lehet valamit kezdeni? Más esetben teljesen jól müxik a motor.
Nekem most 158 van benne de még talán picit ez is sok lehet bele rakom a 156-ot megnézem azzal hogy viselkedik.
Kis fordulaton ha oda nyelezed be fullik végül is.
Dadoghat a rossz beállítás miatt is. Jó lenne tudni hányas fúvóka is van benne. A levegőt se árt jól be állítani! Meg a jeladót...
Nem tom így. Ennyi jutott eszembe.