Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

155-160 körüli méret kellene bele. A tűt meg 2. bevágásra rakják.
Nekem most 158 van benne de még talán picit ez is sok lehet bele rakom a 156-ot megnézem azzal hogy viselkedik.
Kis fordulaton ha oda nyelezed be fullik végül is.
Dadoghat a rossz beállítás miatt is. Jó lenne tudni hányas fúvóka is van benne. A levegőt se árt jól be állítani! Meg a jeladót...
Nem tom így. Ennyi jutott eszembe.
Nemtudom mekkora fúvókàk vannak benne össze vannak baszva fogóval meg csavarhúzóval
Ha feljebbrakom a tűt sokkal rosszabb egyedül a akkor jo ha a leg alsón van.
Nem ott hasznàlnàm hanem ahogy gyorsítok ott ledadog meg beràngat de ahogy àtlépi ezt a részt olyan 5 ezertől meg jo màr
Szívatóval nem nézted?
Rakd a tűt fentebb. Nézd meg így.
Mekkora a főfúvóka benne?
4-5ezres fordulatnál nem igazán él a motor. 5 ezernél már jó de alatta már egy kisebb emelkedő fog rajta valamit. Ott nincs meg a kellő nyomatéka. 5alatt ne nagyon használd. Ez pörgősebb motor.
Sràcok valaki tudna ajànlani valami jó fúvókaméretet 34 es karbihoz?
Az összes kéne hogy melyikből mit érdemes belerakni.
Mert hiàba àllítgatom valahogy 4 és 5 ezre fordulat között ledadog meg beràngat viszont ha faszàn húzom neki tehàt több üzemanyagot adok neki akkor semmi gond.
A tűt a leg alsóra raktam màr de még igy is kevés neki.
Egyébként gyàri motor csak a karbi 34 es síktolattyús, henger gilardoni 1 es gyàri rezóval.
Vagy esetleg màs lehet a probléma? Mert ha kevesebb üzemagyagot adtam akkor sokkal rosszabb volt
Szia!

Most vettem nem rég az RS-met. Még jogsi híjján nem mentem vele csak egyszer 3-4km-t. Viszont a jelenség amit leírtál nálam is jelentkezik. 90km/h-nál többel nem is mentem vele. Ez valami levegő többlet miatt szokott előfordulni sajna a 2T-ken. Igaz lehet az állítással kapcsolatos egyik illetőtől kapott vállasz. Viszont az enyémen a szívócsonk gumi igen csak el van repedezve. Nálam egy lehetséges ok a fordulat fennt maradása miatt. Nézd át előbb a motorodat nincs e valami hiba, vagy repedés. Ha sok levegőt kap akkor nem is kell vele menni, hanem csak felpörgeted, tartod egy kicsit a fordulatot és elengeded a gázt. Nem kell nyelezni, hanem inkább tartani a gázt magasabb fordulaton. Nekem Derbim van és azon sokat szenvedtem mire kiderült a hiba oka. Ugyan ez volt a szitu. Falsot szívott valahonnan. Nekem a szívócsonknál és sajna a főtengely szimeringnél. Igaz akkor már volt mikor menet közben meg akartam állni és öngyulladásba pörgött a motor. Levettem a gyújtást aztán a gyertyapipát és még mindég forgott max fordulaton. Csak úgy állt meg, hogy egyesbe tettem és lefullasztottam. Na de szerintem nézd át és ha nincs semmi hiba akkor állítgazsd. Ha rájöttél mi a gond légyszi írd meg.
a hőfok is mintha ingadozna, bár a 70-et nem éri el.. megfogtam a hengert hogy nem e sül szét, de kézzel meglehet fogni ugyhogy van vízgeringés.
Tud valaki segíteni hogy lehet normálisan kilégteleníteni a hűtőrendszert? Próbálkoztam mindenhogy, döntögettem a motort, közbe nyitottam a légtelenitőt a vizcsövön meg a hütön is de szerintem még mindig van bennr levegő, mert menet közben a hűtő egyik oldala épp hogy langyos, a másik ahol a hengerből rácsatlakozik a vizcső ott meg meleg, viszont hogyha megállok akkor átmelegszik az egész hűtő... ez normális dolog? vagy lehet még levegős?
Mondjuk ez biztos jobban kéri még az anyagot. Azért a kipu rendszer miatt is...
Lehet nem ártana egy nagyobb tűs fúvókai is akkor.
A 145 az szerintem kevés neki. Nekem 34-es karbival 158-van benne.
Annyira sokat nem térhet el ha már ez a henger van meg vezérlés. Szerintem a 160-at belerakhatod. Módosított hengerfejes?
Atya ég o.O komoly a gép nem kicsit....:O gondolom mennyi meló lehetett ezt így összehozni.... Gratu hozzá:) nincs egy videód róla? megcsekkolnám a szerkezetet:)
Egyenlőre fullad nincs benya, tűsfuvoka picinek tűnik,262-es,ahogy olvasgattam fel kellene menni vele266- környékére....vélemény?
Főfuvoka 145 alapjárati 50 ,de mondjuk nem egy aprilia csak egy része,valószinü teljesen más beállításokat igényel majd,csak kell valami kiindulási alap...
Ha megzabáltatom szivatóval picit ugy már elszolja magát rendesen
Nem tudom minn voltak ezek a karbik,valami kéthengeresen mert jobbos-balos pár, főfuvoka 112,alapjárati meg 35 volt benne
Igen az enyém,pannonia 122-es hengerekkel:)
1-ik oldalt szokott lenni csak! Ez csak hézagolás a főtengelynek.
Nekem is egy volt. Egy 0,05-ös. De az már nincs is benne mivel 4-5szor nagyobb hézag kellet. Így gyártottam magamnak egyet.
Sziasztok!

Akit érdekel a készlet erejéig eladó! :)
Tényleg akit érdekel hívjon vagy írjon bizalommal.

Széles utat!


http://www.kepesmotor.hu/april...
Lenne egy kérdésem srácok, azoktól akik már szedtek darabokra

122-est. a kérdés az hogy a forgattyúsháznál a csapágy alatt,

mind a két oldalt, a csapágy alatt, kell hogy legyen hézagoló gyűrűnek?

és 1 nek vagy 2 őnek?

gyári leírásban 2 őt mutat a képen.

Szakikám kiszedte a csapágyakat belső csapágylehúzóval, meg a szimeringet de csak egy hézagolót kaptam vissza, és furcsállom a dolgot.
Bazdki, ez milyen motor? és milyen blokk van benne? :O a hengerek olyanok mint a 122-esé, hogy van ez így?:DDD
Ez nem olyan nagy probléma, nem is tudom h probléma-e. Alapjárati csavar picit vissza, vagy a levegőcsavart picit beljebb
Sziasztok! Egy kis segítség kellene karbibeállítás terén. Amikor meghajtom a gépen csutka gázon, majd kuplung be és 3000 nél megáll a fordulat, nem esik vissza...eltellik kb 5-6 mp utána jó. Gondolom én azért pörög, mert nem kap benzint. Ezzel lehet valamit kezdeni? Más esetben teljesen jól müxik a motor.
Kérem írjon emailt, abban kap tájékoztatást!
Karbi mennyibe kerül?
Szia.

Hívj fel és kitalálunk valamit, ami mindkettőnknek jó. Szerintem ez így korrekt. (06-30-4603229)
Hát jah csak horror ár.
A fúvókát is 350-be vettem és az pontos is.

Csoszy-é a gépezet amúgy.
Mit kérsz érte? és külön a trafóért, és az egységért együtt?
Sziasztok
Kellene nekem valami kapcsolási rajz féleség rotax 123 hoz, vagyis kompletten az egész vezetékelésről. Tudna valaki segíteni?
Eladó Aprilia RS 125 alkatrészek!

- első kerék
- első-hátsó lábtartók
- fejidom tartó konzol
- főtengely (rotax-123)
- hátsó LED-es lámpa
- hátsó lengőkar
- hátsó sárvédő
- központi teleszkóp
- hengerfej
- víztér fedél
- hűtő
- műanyag fogaskerekek
- kiegyenlítő tengely
- kipufogó
- kormánykapcsolók
- kormányrúd
- levegőszűrő
- membrán
- műszerfal alkatrészek
- olajpumpa
- olajtartály
- oldaldeknik
- segédváz
- szívató bovden
- sztender
- tükrök
- váltó(rotax 123)
- vízpumpa
- víztartály
- zár szett
- üzemanyagtartály
- gumik

És még sok minden más, ha valami érdekel, írj e-mailt!
sz.schliemann@indamail.hu