Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sűrítési végnyomás
áh nem így tilt. teszek fel egy videót a gépről, hátha kiderül gyújtás- vagyüzemanyag- vagy kompresszió. könnyen indul egy rugásra, szivató se kell, szép az alapjárat.
kompresszió arány nem? Az benne van a manuálba.
Sűrítési végnyomásra gondolsz nem?
Elektronikus lehet.
Igen, próbakép. Mit reagál arra...
A 2T nem nagyon tilt amúgy. 12-13ezre Körül tud forogni a gyári. Ha jól be van állítva. 12.500-13.000 nekem le forog. Üresben meg úgy mond "tilt". Ott ugrál a fordulat szépen. full gázon.
Gondolom valami ilyesmire gondolsz: link
Kompressziónak mennyinek kell lenni ? (123 henger)
fordulatszám mérő hogy van bekötve ?
menet közben szivatóval ? végfordulaton? Kérdezni akartam tőled hogy max. fordulat az mennyi lehet? és ott tilt ?
Gyári minden! Majd ha ütőképes lesz és csinál nála valaki gyorsabb pannoniát akkor tuningolunk:)
Facebook-on van,de még csak probálgatás szintjén tart a motor...
csoszy pannonia néven vagyok
Eladó Arrow rendszer Rotax 122-es blokkhoz! Érd. priviben rakottvakond@gmail.com
Valakinek nincs kuplung dekli felőli tömítése?
Én be raktam egy régebbit. Ami ilyen plasztik szerű vagy nem is tudom régebben ilyen papíros volt csak szét ment. Ezzel meg néha-néha cseppen 1-et... Ha jól emlékszem mikor az a papír szerű volt akkor jó volt. Gondolom csak nem a dekli szar. Már kicsit unalmas ez...
Az teljesen jó!
Nekem 75-85 fok között van. Városba 80-85 körül. Ha kennem akkor 75 körül. Az a baj lentebb kéne vinni valahogy. Mert 55-60 fokon dolgozik a legjobban a motor. De lehet az enyém csal is még ezt kell, akarom ki mérni.
Vagy ha tudtok jó bontót Budapest és vonzáskörzetében az is jó lenne.
Jónak néz ki, levegő nem jött már belőle, a hőfok menet közben 66-70 fok, ha megállok akkor megy fel 70 fölé ugyhhogy gondolom jo .
Sziasztok,

egy barátom rs 125-ére keresek jobbos lábtartó konzolt.
Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv,
MuLLeR
nincs mit
Jónak biztos jó valamennyire. Valahogy a hangjával nem tudok megbarátkozni. De jobb lenne egy ilyen biztos bár nem erre pályázok hanem egy jollyra csak az elég jó pénz. Még szintén tudok mást aki elég komolyan tolja ö külföldre is tucatra gyártsa meg ö Gp gépeket is szerel.
Amúgy a gyári is 6500körül kezd el működni úgy ahogy.
Jó lett a hűtő rész? Levegős volt még?
Köszi holnap elviszem a karbit a szerelőhöz megnézetem vele meg elmondom mik a jelenségek aztàn kitalàlunk valamit
34-es dellorto van fennt, 165 ös főfuvókával.
elég jó, olyan 6-7 től kezd, persze mikor 7800 nál kinyit a power nagyot tol, olyan 12ezerig húz rendesen, jól eltalált rendszer.
Amúgy mennyire jó ez a Petku féle rendszer? Mikor kezd húzni meddig....? Csak kíváncsiság kép érdekelne.
Konkrétan meg nem mondom. Lehetséges. Mikor a vizet cseréli akkor egyik oldalt meleg megy befelé a hűtőbe a másik oldalt meg engedi be a hűltebb vizet én erre tudok gondolni.
köszu, és ez szted normális hogy nem egyszerre melegszik fel az egész hűtő?
Lehet az nem tudom végül is cserélgeti a vizet.
Leveszed a kupakot a beöntő tartályról és kicsavarod a henger felet azt a csavart. Éppen hogy csak benne legyen én úgy szoktam. És vársz rá kicsit. Ha levegős akkor szép lassan fogy a víz a tartályból.
Nem egy bonyolult művelet! Nagyából ennyi.