áh nem így tilt. teszek fel egy videót a gépről, hátha kiderül gyújtás- vagyüzemanyag- vagy kompresszió. könnyen indul egy rugásra, szivató se kell, szép az alapjárat.
Igen, próbakép. Mit reagál arra...
A 2T nem nagyon tilt amúgy. 12-13ezre Körül tud forogni a gyári. Ha jól be van állítva. 12.500-13.000 nekem le forog. Üresben meg úgy mond "tilt". Ott ugrál a fordulat szépen. full gázon.
Gondolom valami ilyesmire gondolsz: link
Valakinek nincs kuplung dekli felőli tömítése?
Én be raktam egy régebbit. Ami ilyen plasztik szerű vagy nem is tudom régebben ilyen papíros volt csak szét ment. Ezzel meg néha-néha cseppen 1-et... Ha jól emlékszem mikor az a papír szerű volt akkor jó volt. Gondolom csak nem a dekli szar. Már kicsit unalmas ez...
Az teljesen jó!
Nekem 75-85 fok között van. Városba 80-85 körül. Ha kennem akkor 75 körül. Az a baj lentebb kéne vinni valahogy. Mert 55-60 fokon dolgozik a legjobban a motor. De lehet az enyém csal is még ezt kell, akarom ki mérni.
Jónak biztos jó valamennyire. Valahogy a hangjával nem tudok megbarátkozni. De jobb lenne egy ilyen biztos bár nem erre pályázok hanem egy jollyra csak az elég jó pénz. Még szintén tudok mást aki elég komolyan tolja ö külföldre is tucatra gyártsa meg ö Gp gépeket is szerel.
Amúgy a gyári is 6500körül kezd el működni úgy ahogy.
Jó lett a hűtő rész? Levegős volt még?
Konkrétan meg nem mondom. Lehetséges. Mikor a vizet cseréli akkor egyik oldalt meleg megy befelé a hűtőbe a másik oldalt meg engedi be a hűltebb vizet én erre tudok gondolni.
Lehet az nem tudom végül is cserélgeti a vizet.
Leveszed a kupakot a beöntő tartályról és kicsavarod a henger felet azt a csavart. Éppen hogy csak benne legyen én úgy szoktam. És vársz rá kicsit. Ha levegős akkor szép lassan fogy a víz a tartályból.
Nem egy bonyolult művelet! Nagyából ennyi.
Sűrítési végnyomásra gondolsz nem?
A 2T nem nagyon tilt amúgy. 12-13ezre Körül tud forogni a gyári. Ha jól be van állítva. 12.500-13.000 nekem le forog. Üresben meg úgy mond "tilt". Ott ugrál a fordulat szépen. full gázon.
Gondolom valami ilyesmire gondolsz: link
csoszy pannonia néven vagyok
Én be raktam egy régebbit. Ami ilyen plasztik szerű vagy nem is tudom régebben ilyen papíros volt csak szét ment. Ezzel meg néha-néha cseppen 1-et... Ha jól emlékszem mikor az a papír szerű volt akkor jó volt. Gondolom csak nem a dekli szar. Már kicsit unalmas ez...
Nekem 75-85 fok között van. Városba 80-85 körül. Ha kennem akkor 75 körül. Az a baj lentebb kéne vinni valahogy. Mert 55-60 fokon dolgozik a legjobban a motor. De lehet az enyém csal is még ezt kell, akarom ki mérni.
egy barátom rs 125-ére keresek jobbos lábtartó konzolt.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv,
MuLLeR
Amúgy a gyári is 6500körül kezd el működni úgy ahogy.
Jó lett a hűtő rész? Levegős volt még?
Leveszed a kupakot a beöntő tartályról és kicsavarod a henger felet azt a csavart. Éppen hogy csak benne legyen én úgy szoktam. És vársz rá kicsit. Ha levegős akkor szép lassan fogy a víz a tartályból.
Nem egy bonyolult művelet! Nagyából ennyi.