Nem ahhoz hasonlítottam! De nem a járatás mait nem megy el annyit! Vagy te talán így gondolod?
Nem azért lesz tökéletes mert te alig húztad neki! De nem értem minek ír olyan aki nem is ért hozzá. Azzal se jó ha alig pörgeted és nem terheled. Nem kell a járatás alatt agyon kímélni sokan ebbe a hittbe vannak.
Érdekes nekem az első km-be is volt hogy nyitott a power és azóta még most is tökéletes pedig már majdcsak egy éve újítottam fel.
Itt olvashattok érdekes dolgokat is erről a bejáratásról részletesebben: Bejáratás!
Akkor lehet amikor megvettem kicsit átbaszarintottak az évjárattal?
akkor 97 es környékén lehet a műszerfalon a 4 visszajelző közül az elsőre gondolok a második a távolsági utána üres + index
mind1 a gond ugyan az
Úgy imádom mikor egy utcai motort egy pálya motorhoz hasonlitgatják hogy ott sem járatják meg semmi, na igen nem járatják de egy szettel nem is mennek el több ezer vagy több 10 ezer km-t! De ahogy látjátok, nekem annyit megér az az 1000 km-er járatás hogy utánna legyen egy tökéletesen megbizható és tartós motorod!
Most közben sikerült neten találni másik táblázatot találni, és van olyan vezetékpár ahol 1700 Ohm helyett csak 1083-at mérek, szóval elég esélyes hogy pár tekercs megadta magát. A lendkerék teljesen jó, a mágnes talán csak 1 vagy 2 helyen van megrepedve.
Elejinte elpörgeted 6-7-ig. 40km után meg mondjuk már akár powerig is épp. De csak néha hagy szokja. Ne terheld folyamatosan még annyira. Azaz hát fokozatosan terheld... 200km-nél megnézed a végét is akár.
Én 40km-nél már ki forgattam 10-11-ig is, de csak ritkán!
Motorozás közben egyszer csak megállt a gép. Gyertya ki, nincs szikra, másikkal sem, de vagy 10 gyertyával sem. Nagyon kicsi gyertyahézaggal van szikra, de elég lilás, max pöffen egyet a gép és ennyi. Amal Sem trafó-cdi, alaplap le. Kimértem az ellenállásukat. Trafó-cdi az teljesen megfelel az értékeknek, viszont az alaplapnál 170 Ohm (+-1%) helyett, amit a szervízkönyv ír, 149.2 Ohmot mérek.
Szerintetek okozhatja ez a 20 Ohm-os eltérés azt, hogy kicsi a szikra és ez miatt nem indul be? Illetve akinek épp ki van a motorjából szedve az alaplapja, vagy esetleg árul éppen valaki ilyet, kimérné nekem a ZÖLD-FEKETE vezetékek közötti ellenállást? Ha eladó, és megfelelő az ár, akkor vevő is lennék rá!
Sziasztok !
Adott egy 2000 évjáratú aprilia rs 125 eléggé össze volt kokányolva amikor vettem , sok mindent meg tudtam csinálni , de például a benzin visszajelzőt nem vagyis ha kezd kevés lenni a nafta , valaki elmondani hogy működik az a cucc hátha meg tudom csinálni .
Előre is köszi szépen!
+ keresek hátsó sárvédőt is hozzá , és átlátszó plexit is :)
Addig is széles utat!
Nem mondanám hogy jobban füstöl. A forgattyús házba csak a főtengely szimering felől tud csak benenni a váltó olaj, nem? Ha meg az ment volna el akkor inkább a benzint nyomná be a váltóhoz ha jól gondolom. Mikor megvettem teljesen jó volt, aztán cseréltem olajat és onnantól eszi.
Akkor gondolom jobban is füstöl nem? Mert elég valószínű hogy a főtengelyhez be megy a váltó olaj. Nem igen tömít jól a a váltó és a főtengely résznél.
A gyári előírás
800km.ig max 6000
1600 km max 9000
1600km-től max 11000
Dugatyúcsere 15000km után
Ez nyílván a gyári 0.03 as illesztési hézagra vonatkozik, ha ennél lazábban van összerakva az adott kilométerek csökkenthetőek.
A wössner 0.05-ös illesztést ajánl.
Na mostmàr nemtudom hogy van
Van aki 500 at mond van még aki 1000 van aki azt hogy nem kell
300 kmert szerintem elmegyek azért vele szép ovatosan biztos ami biztos
Sziasztok. Aprilia RX125 váltójába/kuplungjába milyen olajat javasoltok? Rotax123 blokk. Az előírt 2t váltóolajat megeszi... Nem tudom hogy... Próbáltam 4t szintetikus 10w50 olajat is. Azt is megeszi... vagy elégeti. Olyan 50 km alatt egy 3 dl hiányzik belőle.
Szerintetek miért?
Nem azért lesz tökéletes mert te alig húztad neki! De nem értem minek ír olyan aki nem is ért hozzá. Azzal se jó ha alig pörgeted és nem terheled. Nem kell a járatás alatt agyon kímélni sokan ebbe a hittbe vannak.
Érdekes nekem az első km-be is volt hogy nyitott a power és azóta még most is tökéletes pedig már majdcsak egy éve újítottam fel.
Itt olvashattok érdekes dolgokat is erről a bejáratásról részletesebben: Bejáratás!
akkor 97 es környékén lehet a műszerfalon a 4 visszajelző közül az elsőre gondolok a második a távolsági utána üres + index
mind1 a gond ugyan az
Köszönöm
Én 40km-nél már ki forgattam 10-11-ig is, de csak ritkán!
Motorozás közben egyszer csak megállt a gép. Gyertya ki, nincs szikra, másikkal sem, de vagy 10 gyertyával sem. Nagyon kicsi gyertyahézaggal van szikra, de elég lilás, max pöffen egyet a gép és ennyi. Amal Sem trafó-cdi, alaplap le. Kimértem az ellenállásukat. Trafó-cdi az teljesen megfelel az értékeknek, viszont az alaplapnál 170 Ohm (+-1%) helyett, amit a szervízkönyv ír, 149.2 Ohmot mérek.
Szerintetek okozhatja ez a 20 Ohm-os eltérés azt, hogy kicsi a szikra és ez miatt nem indul be? Illetve akinek épp ki van a motorjából szedve az alaplapja, vagy esetleg árul éppen valaki ilyet, kimérné nekem a ZÖLD-FEKETE vezetékek közötti ellenállást? Ha eladó, és megfelelő az ár, akkor vevő is lennék rá!
Köszi előre a segítséget!
Adott egy 2000 évjáratú aprilia rs 125 eléggé össze volt kokányolva amikor vettem , sok mindent meg tudtam csinálni , de például a benzin visszajelzőt nem vagyis ha kezd kevés lenni a nafta , valaki elmondani hogy működik az a cucc hátha meg tudom csinálni .
Előre is köszi szépen!
+ keresek hátsó sárvédőt is hozzá , és átlátszó plexit is :)
Addig is széles utat!
Rotax 122 főtengelye esetleg valakinek? peti.kristof@gmail.com
3-4századra szokták illeszteni.
A gyári előírás
800km.ig max 6000
1600 km max 9000
1600km-től max 11000
Dugatyúcsere 15000km után
Ez nyílván a gyári 0.03 as illesztési hézagra vonatkozik, ha ennél lazábban van összerakva az adott kilométerek csökkenthetőek.
A wössner 0.05-ös illesztést ajánl.
Üdv
Van aki 500 at mond van még aki 1000 van aki azt hogy nem kell
300 kmert szerintem elmegyek azért vele szép ovatosan biztos ami biztos
Szerintetek miért?