122-re rám megy asszem gond nélkül, de a 123-ra hogy rá mennyen szerintem a 2 első furat nem passzol. De ugyan az a henger szinte. Én mikor venni akartam RS-ről szedték le. Csak nem vettem meg, mert kevesebb a lyuk rajta.
A gokárt hengereket gyárilag mechanikus power van. Így az alakítás nélkül rá megy. Ahol a hengeren a power helye ott van ahol be rakod a nyelvet az alatt a lyuk alatt szélebre van egy kis fúrat és ennyi.
Ha 22esre jó az már valami mert az felmegy 23asra..nekem is olyan volt csak arrébb kell fúrni a 2 első lyukat. Csak biztosra kéne tudni..vagy egyáltalán megérné e felrakni rá? Ha valaki tud valamit ne titkolja(:
A power szelepnek a mágnes kapcsolója elgyengülhet az évek alatt? Mert nem akarja kinyitni a powert,pedig kipucoltam a bowdent,beolajoztam,kipucoltam a szelepnél is... könnyen be lehet húzni,mégsem tudja behúzni a mágnes kapcsoló a bowdent. az elektronika jó,mert 7800-nál adja neki a feszkót
Sziasztok
Nemrég jutottam hozzá egy 2001es RS hez.
Az lenne a kérdésem, hogy ha a hűtőből leengedtem a vizet, hogy fagyálló ra cseréljem kell e légtelenítenem? vagy elég csak úgy mint az 50-eseknél hogy be indítom és le légteleníti magát?
valamint állítólag ezeknek gyakori hibája hogy összevissza mér a fordulatszám mérő. ha valóban gyakori akkor mi szok általában szétmenni? mit nézzek át? előre is köszönöm
Hát most már kezdem megérteni miért is mondják nekem azok akik még komolyabban foglalkoznak a motorokkal hogy a fórummal ne foglalkozzak... 1-2 embert ismerek akik igen komoly szerelők és igen csak benne van a témában! Verseny motorokat is csinálnak. Az egyik ilyen embertől tanultam meg én is elég sok mindent.
Milyen fura hogy sok szerelő már nem 1-2 motort csinált és mégis szarul rakja össze azt a motort és akkor rá fogja erre-arra mikor vissza viszik! És ezt nem csak így kitaláltam magamtól.
Az úgy gondolja hogy ért hozzá az elég kevés...
Érdekesség kép raktam be ezt a cikket. Nem e szerint járattam mert 2ütemű motornál nem nagyon szabad motor fékezni sokat, de ezt talán te is tudod.
Tudod annak hullik szét a motor ami szarul lett "megcsinálva"! Kap terhelést ugyan úgy fog később is. A csapágyakon nem múlik semmi. Az egyből úgy működik ahogy kell.
Ha nem értesz hozzá semmit akkor minek jössz és próbálod meg magyarázni mondjuk nekem?
Szerintem te jóformán nem értesz hozzá semmit. Nincs is ezzel baj. De akkor miért akarod be magyarázni ami nem így működik!
Amúgy több van benne és igen jó állapotban van. Mire én 1000km-nél jártam kb. ezerszer forgattam ki addig míg te egyszer se.
De azt hiszel amit akarsz egyébként, nem értekkel. Egy vashüvelyes hengert nyilván óvatosabban kell bánni vele.
No, de mind1!
Jóó kis cikk tényleg , járasd e szerint akkor! De én inkább egy olyan embernek hiszek a járatásról aki ténylegesen motor szerelő és nem csak néha látott már ilyet és úgy gondolja hogy ért is hozzá, énis tudok kenyeret sütni de mégsem vagyok pék! És a járatás közbe egyszer kétszer meghajtod nem biztos rögtön széthullik csak gondolj bele hogy egy friss hengernél milyen erőhatások hatnak a főtengely-re és az alsó görgőre ! Lehet elmegy 10 km-ert ha szerencséd van, de ha nincs akkor meg még annyit sem ! Az meg elég tág fogalom hogy lassan egy éve összelett rakva , na igen lehet hogy egy éve , de ha nem mentél többet mint 2-ezer km-er mondjuk akkor nincs miről beszélni... Ennyit szerettem volna hozzáfűzni , de a ti dolgotok hogy járattok! Én személy szerint kibirtam az 1000-es járatást hogy nem húzgáltam neki!
1hete vettem egy RS125-t,2002-es évjárat. Vannak hibái,ezeknek nagy részét orvosoltam. Egyetlen dolog kellene,amit nem tudok szerezni,az egy power szelep bowden. a gyári ami rajta van már teljesen berohadt,nem tudok vele mit kezdeni. Ha valakinek van fölösbe akkor megvenném,vagy ha tud szerezni akkor adhatna tippet.. A másik dolog,hogy amióta kicseréltem a levegő szűrőt,azóta alacsony fordulaton fullad a motor. (4000-es fordulatig). A motoros boltban ilyen vágható szivacsot adtak hozzá,kb 1cm vastag. A karbit kipucoltam,120-as főfúvóka van benne. Egyenlőre ennyi lenne. Köszi előre is a segítségeket
a benzincsapról kellene egy 2 szálas vezeték amit összedugsz a kábelkötegből oda ágazó vezetékkel. mikor a tankban a csapon lévő pálcán az úszó leesik a benzinszinttel, az zárja az áramkört és világít a visszajelző.
Csak tudod nem igazán mind1 hogy most az oldaltámasz vissza jelző van, vagy a benzin színt jelző. Meg hogy mit mókolgathatak össze.
Nekem is szar volt egyébként, de megcsináltam.
Mágneses elven működik. Egy fekete műanyag amibe ott egy kör mágnes tud fel le mozogni mikor csökken a szint ez le megy egy pár centit lentebb a mágnessel együtt és így kapcsol. És a csapból jön ki egy vezeték a nyítókája mögött középen pont. A szélén megint van egy vezeték ahol csavar fogja.
A gokárt hengereket gyárilag mechanikus power van. Így az alakítás nélkül rá megy. Ahol a hengeren a power helye ott van ahol be rakod a nyelvet az alatt a lyuk alatt szélebre van egy kis fúrat és ennyi.
Nem tudja valaki, hogy a rotax max gokart henger jó e rotax 123-ra?
Nemrég jutottam hozzá egy 2001es RS hez.
Az lenne a kérdésem, hogy ha a hűtőből leengedtem a vizet, hogy fagyálló ra cseréljem kell e légtelenítenem? vagy elég csak úgy mint az 50-eseknél hogy be indítom és le légteleníti magát?
valamint állítólag ezeknek gyakori hibája hogy összevissza mér a fordulatszám mérő. ha valóban gyakori akkor mi szok általában szétmenni? mit nézzek át? előre is köszönöm
Mondjuk írni nem tudsz az látszik.
De biztos te is nagyon tudod...
Milyen fura hogy sok szerelő már nem 1-2 motort csinált és mégis szarul rakja össze azt a motort és akkor rá fogja erre-arra mikor vissza viszik! És ezt nem csak így kitaláltam magamtól.
Az úgy gondolja hogy ért hozzá az elég kevés...
Érdekesség kép raktam be ezt a cikket. Nem e szerint járattam mert 2ütemű motornál nem nagyon szabad motor fékezni sokat, de ezt talán te is tudod.
Tudod annak hullik szét a motor ami szarul lett "megcsinálva"! Kap terhelést ugyan úgy fog később is. A csapágyakon nem múlik semmi. Az egyből úgy működik ahogy kell.
Ha nem értesz hozzá semmit akkor minek jössz és próbálod meg magyarázni mondjuk nekem?
Szerintem te jóformán nem értesz hozzá semmit. Nincs is ezzel baj. De akkor miért akarod be magyarázni ami nem így működik!
Amúgy több van benne és igen jó állapotban van. Mire én 1000km-nél jártam kb. ezerszer forgattam ki addig míg te egyszer se.
De azt hiszel amit akarsz egyébként, nem értekkel. Egy vashüvelyes hengert nyilván óvatosabban kell bánni vele.
No, de mind1!
1hete vettem egy RS125-t,2002-es évjárat. Vannak hibái,ezeknek nagy részét orvosoltam. Egyetlen dolog kellene,amit nem tudok szerezni,az egy power szelep bowden. a gyári ami rajta van már teljesen berohadt,nem tudok vele mit kezdeni. Ha valakinek van fölösbe akkor megvenném,vagy ha tud szerezni akkor adhatna tippet.. A másik dolog,hogy amióta kicseréltem a levegő szűrőt,azóta alacsony fordulaton fullad a motor. (4000-es fordulatig). A motoros boltban ilyen vágható szivacsot adtak hozzá,kb 1cm vastag. A karbit kipucoltam,120-as főfúvóka van benne. Egyenlőre ennyi lenne. Köszi előre is a segítségeket
Nekem is szar volt egyébként, de megcsináltam.
Mágneses elven működik. Egy fekete műanyag amibe ott egy kör mágnes tud fel le mozogni mikor csökken a szint ez le megy egy pár centit lentebb a mágnessel együtt és így kapcsol. És a csapból jön ki egy vezeték a nyítókája mögött középen pont. A szélén megint van egy vezeték ahol csavar fogja.