A nicasilos hengert nem kell járatni! Én mikor teljesen fel újítottam akkor volt hogy 40km-nél már 10-ig is el forgattam. 80km-nél már megnéztem a végét is. Óvatosan az elején kicsit. Ne terheld még folyamatosan. Öblögethetsz is közben néha-néha. Nem kell agyon kímélni ezt. A pálya motorokat két bemelegedésig járassák aztán nyelezik. 100-200km-től tovább nem kell járatni felesleges... A tankba valamivel több olajat rakj de nem kell túlzásba esni. Az se baj ha egy kicsit több anyagot adsz neki. Mikor még nem volt be indítva be indíthatod melegedni aztán bemelegszik le állítod hagy hüljön vissza és megint majd kerülsz vele. Fontos hogy jól legyen be állítva karbulálva.
Ennyi! Nem nagy dolog a vas hüvelyes igényel valamivel komolyabb járatást nem ez.
Valószínű keveset kap, próbáld ki hogy állítasz a levegő vagy keverék csavaron, nem tudom melyik van a karbidon, ha a légszűrőhöz van közelebb akkor levegő, ilyenkor befelé kell tekerni úgy adsz neki anyagot, kifele szegényìted, ha a szívócsonkhoz van közelebb akkor az keverék csavar, ilyenkor kifele kell csavarni úgy adsz anyagot, de ne sokat csavarj egyszerre, kb fél meneteket és figyeld mit csinál a motor.
minimum 500km bejáratás ami azt jelenti hogy kisebb fordulatokon mész és huzamosabb ideig nem adsz neki nagy terhelést ha keverékkel mész akkot 1:30 arányban, ha külön olajzós akkor nem árt ha pluszba teszel a benzinbe 1:100- as keveréket.
Lenne egy kérdésem sràcok.
Gyàri nem uj nicasilos hengert új wössner dugóval, henger hónolva.
Összerakàs utàn mennyi az ajànlott bejàratàs? Én 1 tank üzemanyag kijàratásàt tudom de szerintem 2 nem àrt neki inkàbb.
Ti mit tudtok mennyit kell?
1992-es Aprilia RS 125 alkatrészek. Minden elektronika, cső, kábel, bowden, kapcsoló, műanyag, stb. megvan(csak azon alkatrészeim vannak, melyek a képeken szerepelnek). Még két nagyon jó állapotú, feketére fújt oldalidomom, illetve segédvázam is van. Csak a helyet foglalják, szóval fillérekért odaadok mindent! (a képeken pirossal áthúzott alkatrészek már nincsenek meg)
Elérhetőség: lacciko@gmail.com
Sziasztok. Az olajszintet a dekni középső csavarjánál kell nézni? 6dl kell dele cserekor? A láncvezettőt kicseréltem. Be volt állva, és méretre is kis műanyag volt rajta
Ennyi! Nem nagy dolog a vas hüvelyes igényel valamivel komolyabb járatást nem ez.
Mi lehet a gond alapjáraton felpörög és úgy is marad! :/
Köszönöm a segítséget
Gyàri nem uj nicasilos hengert új wössner dugóval, henger hónolva.
Összerakàs utàn mennyi az ajànlott bejàratàs? Én 1 tank üzemanyag kijàratásàt tudom de szerintem 2 nem àrt neki inkàbb.
Ti mit tudtok mennyit kell?
Lendkerék+tekercs+jeladó - 10000.- (darabokba is eladó:))
kiegyenlítő tengely - 1500.-
olajpumpa - 2000.-
hengerfej - 3500.-
2db kilométeróra - 3500.-/db
122es és 123as víztérfedél - 1500.-/db
kukactengely - 3000.-
termosztát - 2500.-
2db novicsento főtengely csapágy (6206 C4 koyo, műanyag kosaras) 5000.-/2db
13-14-15(új)ös kis lánckerekek - 2500.-/db
tömítések és gyári O-gyűrűk - kiciócó.-
És vannak még kuplung + váltó alkatrészeim, de azokat csak darabokba tudom adni, mert felhasználtam belőlük.
Képeket e-mailbe küldök mindenről, ha kell:)
Tel: 30/6700987
Viktor
Közben megnéztem.
A műanyag olajnívón nem látni másnál sem az olajat. Csak akkor láttam mikor kitekertem és folyt. Próbáltam szemügyre venni, de nem sok mindent láttam.
Elérhetőség: lacciko@gmail.com
Emailemre tudnàl àrat küldeni meg képeket?
vizeli15@freemail.hu
Legalsó kupak! De erre magad is rá jöhettél volna...