Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahha-aha, nekem!
Hát jah! Mármint hogy netten is szét nézhetsz hogy nincs-e eladó...
Kinek írtam volna? Téged érdekelt nem?
160/70/17 van ha érdekel olcson tel06307316232
Nem nagyon mértem, de 6, +-1 liter, ha estleg érdekel: mostwantedtibi@gmail.com-on tudunk tovább kommunikálni. Nem tudom mennyivel lehet erősebb a 34essel, de ha tud többet, akkor miért ne. PistiMoTo! A nézzek utána és a légszűrő felöl is más, az nekem szólt?
Nekem 6l körül igen kijön bár engem ez nem nagyon zavar csak mennyen!
8L körül többet nem nagyon eszik meg nekem. 1L igen rá tesz a 34-es. De erősebb is egy kicsivel vele. De egy 28-as is jó ha jó be van lőve.
Az akkor tökéletesen működik. 7800-as elektronika van benne gondolom. 7800-nál kinyit alatta meg zár. Hirtelen le esik az alsó fordulatnál. Teljesen jó.
Ha be tudsz nézni az idom mögé akkor látod is. Vagy ha a tankot fel nyitod akkor láthatod hogy ki be húzz.

Az olajszintet a legalsó kupak kicsavarásával tudod megnézni. Ha folyik van benne elég.
Szívesen.
Netten néz szét ez ügybe amúgy.
A légszűrő csatlakozó is más de ebbe nem vagyok biztos...
üdvözletem

szükségem lenne 98 as rshez kmer óra meghajtásra ami a keréknél lent van kompletten a ház benne a cuccokkal.

és érdekelne még gumiszett is ha van valakinek csak Continental Race vagy Sport attack tipusok jöhetnek szóba és csak gyári méretben és lehetőleg legalább 5 mmer profilmélységgel, ha esetleg akad valakinél valamelyik is ne tartsa magában

köszönöm
A gyári telo egész jó. Azzal nincs ilyen lehet fektetni a kanyarba is. Csak nem árt el találni a megfelelő beállítást.
:D én 28 asra vadászok, 34 esem van, ha gondolod cserélhetünk:D csak várj mert árulom a motort, és lehet van rá jelentkező, ha megveszi akkor nem bántom:D amúgy a 28 assal kevesebbet eszik a motor nem? kb mekkora a fogyasztásod 100 on túrára használva azaz 5-6 átlag fordulaton?:D mert nekem ezzel 7-8
Szia!
Van egy komplett 34es dellortom szívócsonkkal és légszűrő csonkkal együtt. Ha érdekel emailon irj rám!
patvaros87@gmail.com
Üdv
Olajszintet hol tudom ellenörizni?
Sziasztok!

Ma megnéztem a powert. Beindítottzam. Bemelegítettem. adom a gázt akkor 2500 körül tényleg érzek a behúzómágnesen egy kattanást. Ekkor továbbhúzva 8000 után megint érzek egy kattanást. Elengedem a gázt akkor 7-8000 körül megint kattan aztán 2500 körül megint, és hírtelen lemegy a fordulat is 1500 körülire. Szóval így működik nekem elvileg amit a kezemmel éreztem.
Köszönöm a gyors választ! Akkor valakinek 34-es karbi, csonkokkal?
aha köszi, akkor azt is kell vennem mert ez tropa, menet közben pattog össze vissza :S
150/60 x17es gumija lenne valakinek?
Semmi változás nincs szinte.
Értelem szerűen a 34-esnek és a 28-asnak különböző a méretei.
Az jó kicsi bele. Ki rak bele ekkorát?!
Az önindító miatt kéri a 9Ah. A power is szívja az aksit rendesen behúzáskor. Akkor az is nagy áramot vesz fel. De elvileg nem ez befolyásolja. Egy szar aksival is ami elég 0-án van már azzal is behúzz.
Ez nem a gyári telója az tuti! Ez ki lett cserélve...
A gyári telón lehet valamennyit állítani.
Szett biztos hogy nem kell amúgy. Kicsi az esély hogy mind a két dolog egyszerre szarna be.
Hát akkor meg a behúzó mágnes rossz. Ha aksira kötve se csinál sokkal többet...
mennyibe adnád?
Sziasztok! Az lenne kérdésem, hogy a régebbi 34-es karbival szerelt RS-eknek a kipufogó mérete megegyezhet a későbbiekével? Illetve gondolom a 28-as karbihoz tartozó csonkok nem kompatibilisek a nagyobbhoz?
Az kicsi bele, de attól még a powerszelepnek működnie kell. Legfeljebb az önindítód nem kap elég áramot, hogy beröffentse a motort. Az aprilia nem teszteli magát a gyújtás ráadásával.
Még egy valami ami eszembe jutott. Az akkumulátor. 12V 4Ah van benne. Olvasgatva 9Ah ír az rs 125-höz. Ez nem folyásolhatja be a power működését?
szóval itt a kép linkje :D http://kepfeltoltes.hu/view/140414/2014-04-14_09.10.32_www.kepfeltoltes
.hu_.jpg