Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv!
Szerintetek ez a hátsó rugó rs re való? sokkal alacsonyabban van a hátúja, nagyon puha, nem lehet állítani a feszességét, amikor ráülsz minimum 5 centit lemegy, amikor meg hajtod, és belemész egy kisebb kátyúba/emelkedőbe annyira pattog ,hogy nem lehet vele normálisan menni , viszont ültem már másnak az RS én és az sokkal keményebb volt...
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/140414/2014-04-14_09.10.32_www.kepfe
ltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/140414/2014-04-14_09.
10.32_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ese
tleg ha tudtok jó állapotban lévő hátsó rugót eladót, ami az rs re megy, szívesen megvásárolnám ha sikerülne megegyezni!
Szia!

Köszönöm a segítséget. Tegnap volt időm kicsit átnézni. Azt vettem észre, hogy a hengernél a póver bovdenjét szigetelővel teljesen körbetekerték. A behúzó mágnes után elég nehéz bármit is látni sajna. Amikor a gyujtást ráadom akkor nem teszeteli le magát? Vagy ez csak a Yamahánál van? Ott gyújtás után nyit egyet és zár. Azért vadászok valakit aki Cegléd vagy környékén lakik az meg tudná nézni nekem és talán segítene is.
aham:) számit az is biztos hogy áll a bowden, csak az a baj nálam, hogy rákötöttem külön a mágnesbehúzót aksira hogy megnézzem bowden nélkül ránt e, és az a gond hogy félreránt, nem húzza be hanem 2-3 mm nél megakad, és valaki irta itt hogy az nem azért van mer kikopott a furat, hanem szar az elektromágnes. És most azt kell még lemérnem hogy az elektronikája jó e, hogy szettben vagy külön kell vennem powert:)
Valaki Cegléd vagy környékéről nincs a fórumba köztetek?
Köszönöm a linket!
A digitális óra működését itt megtalálod: link
szívesen...
Neked lehet nem nehéz de a mágnesnek lehet nehezebb.
Volt nekem is mikor láttam hogy elég nehezen húz be. Úgy variáltam át a bowdent. Máshol futattam el. És mindjárt könnyen mozgatta.
Repsolal én nem foglalkoznék.
A Castrol Power1 Racing olaj egész jó. Nagy lerakodás nincsen vele. Ez egy közép kategória. Én nekem nem is volt vele bajom pedig pörgetve is volt rendesen olykor. De van a Castrol-nak is komolyabb olaja! Ott a Motul 710 az is elég jó. És árba se rossz. Én most a Motul 710-re állok át inkább. Meg van az Agipnak is valami jó racing olaja az is elég jó elvileg.
Minél jobb az olaj annál kevésbé kopik a gép. Itt már az dönt végül is meg a lerakodás mennyisége.
7-8 bár környékén szoktak nyomni. És nem kompresszió hanem sűrítési végnyomás inkább amiről szó van.
De lehet azt érezni hogy jól megy-e vagy sem. Ha megy 160-at mondjuk akkor jó.
De ha nem tudod h volt e dugó csere az lenne a legjobb ha bele néznél...
Szia zotty!

olvastam a kérdéseidet a pörgetéssel és a powerral kapcsolatban, az a helyzet nekem is ez a problémám, és ezt a power okozza. Amikor beinditod a motort, 6-7 ezer fordulattól tovább nem akar pörögni, hanem elkezd dadogni, ugyan ez a helyzet menet közben is, csak ott dadogás után elpörög nagy nehezen 9ezerig, de kb 6-és 9 között ami erőt lead az semmi, jóformán csak pörög. Én úgy oldottam ezt meg, hogy a mágnesbehúzót (hengertől jobbra réz szinű) kézzel behuztam, és egy dróttal fixáltam a helyzetét azaz kikötöztem:D:D:D persze ezt csak azért csináltam igy, hogy rájöjjek mi okozza ezt a dadogást, és magas fordulaton lévő erő csökkenést, és lám ez volt a baja. Beinditás után simán felpörgettem 9 ig, menet közben meg 7 körül elkezdett menni mint a rakéta és 11 ig egy-kettő elpörgött, még lehet tovább is ha hagytam volna:D Viszony a motor igy alacsony fordulaton sokkal gyengébb meg a fogyasztása is jóval megnőtt! Ez persze csak átmeneti megoldás, most azon vagyok hogy vadásszak egy power szettre, de az is lehet csak mágnesbehúzó kell, kedden kiderül:D
DE a powert megbirod nézni hogy működik e, mégpedig felnyitod a tartályt, beinditod a motort, és ha a mágnesbehúzó behúzza a bowdent majd 2500 és kb 8 ig kiereszti, majd 7-8 felett újra behúzza akkor jó a powerod, akkor más okozza azt a nem kipörgést!
Viszont ha szar a power, akkor a byfzr irta nekem a pár sorral léjebb a hibalehetőségeket, miket kell megnézni hogy jó e, és lehet neked sem kell venned teljes szettet!
E L A D Ó !
CDI
7800 as power elektronika
gyújtótrafó
idomszett ( fejidom 2db oldalidom hátsó idom + újrahúzott ülés ) eladó!
az idomokrólvtudni kell h műanyagig csiszolva szórógittezésre előkészítve vannak. vagy megbeszélés alapján szórógittel lefújva eladó!

minden jóárasított !
byfzr és pistimoto

köszönöm a válaszotokat, a bowden nem lehet gond, mert azt néztem nem nehéz berántani, a feszültséget meg majd a héten leméretem, mert nekem nincs olyan műszerem:)
Köszönöm az eddigi segítségeket. Ha még tudtok ötleteket a motorról akkor írjátok meg. Nagyon sok mindent nem tudok az Apriliákról.
Én Repsol 2t Racinget, vagy Castrol 2t Racinget szoktam bele önteni. A Castrollal az a gond hogy nem ég el rendesen és tele rakja a kipufogót. Ilyen szempontból a Repsol szerintem jobb választás. De van olyan ismerősöm aki Valvolineal használja. Az a lényeg hogy full sintetic legyen és ha lehet akkor az adott márkának a "2T Racing" olaja. Van aki Repsol Scooterrel használja de én azt azért nem tenném bele.
én úgy tudom 8-10 bar már jó 10 bar felett kivalló
lehet, és a gyári agipot vagy annál jobbat
A sebváltón lehet emelni, hogy a csizma alá férjen?
Ja a 2T olaj! Ez fontos! Milyen kel bele?
Egy kompresszió méréssel nem lehet megállapitani a dugattyú mivoltát állapotát? Igaz ehhez kellene tudni a kompresszió adatokat.
Ez a működik a power vagy sem, olyan dolog, hogy nagyon jó alku alap. Ha meg van minden alkatrésze, általában egy karbantartás segít rajta és már működik is. Van hogy csak szorul a bovden, vagy a nyelv. Nem feltétlen kell a legrosszabb dologra gondolni. Az elektronika ritkán romlik el, mint ahogy az elektromágnesre sem jellemző. Esetleg a nyelv szára szokott eltörni, rossz beállítás miatt.
Olyan 45 - 50 fok alatt szerintem sem érdemes elindulni vele. A dugót meg hézagolóval kellene megnézni. De ha nem volt még cserélve benne akkor azt minden féle képpen ki kell cserélni, mert simán eltörik. Aztán haza vágja a hengert is.
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 25.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor: 5.000
Power elektronika: 5.000

Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Most már tudom és nem fogom pörgetni. Csak valahogy meg kellett tudni megy e feljebb
Üdv!

Nem Cool ....... Cold hideg ha hidegen pörgeted nem lesz hosszú életű a motor! én 50 vagy 55 fok után szoktam elindulni vele csak , elviekben 60 fok az a hőmérséklet amit a legjobban szeretnek motoGp be is a versenygépek 60 fokig vissza hűtik a gépet mivel ott adja le a legjobban a teljesítményt.
Tisztelt Adee!

Sajnos az eladó nem volt egy könnyű eset. A másik mivel nem ismerem a pover működését és mit lehet illetve mit nem ajánlatos hideg poveres motornál ezért próbáltam valahogy megbizonyosodni arról, hogy működik e a motor nagyobb fordulatnál vagy sem. Pl a 70-es Derbit hidegen túráztatva is fel lehet pörgetni a motort. Igaz neki sem tetszik. De viszont ott voltam a motornál és kis melegítés után már azért ment feljebb is. Ha nem ment volna fel 7000-nél tovább melegen sem akkor ott valami gubanc lehet nem? Valahogy meg kelett tudnom. Az eladó szerintem nem tudta mit vett tavaj és azért is adta el. De ha nincs igazam akkor kövezettek meg. Hidd el többet nem fogom túrázgatni, csak melegen.

Zsolt.