Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block: 30.000
Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Jó estét.
Adott egy 1995 Aprilia rs 125 a szívlámpás.
Olyan gond van vele hogy felfelé szépen veszi a sebességeket lefelé pedig kicsit nehézkesen.
Szerintetek mi baja lehet a motornak?
A válaszotok előre is köszönöm.
Üdv
As
nem néz ki roszul ! a márkanév után kell nyomouni hogy mégis milyen minöségbe gyárt amugy meg mindegy vagy 2 használt hengert kapsz rajta vagy ez +1 dugó + tömités én megprobálnám ezt de tetudod !
Én a powert mindig használattól függően takarítom de átlagba 1000km. Jobb ha mindig tiszta. Könnyebben jár,gyorsabban nyit, kevesebb az esély h elszakad a bowden vagy a power bowden ház le törjön.
Ez használat függő leginkább.
Úgy kb. 10-14ezer km bírhat egy dugó. A főtengely elvileg el megy 20ezer körül. A csapággyal ki szokta bírni a felújításig. A műanyagházas elég jó.
5ezres fordulaton érdemes használni minimum én úgy vettem észre az alatt nem a legjobb nincs meg ott a kellő nyomaték. Jól motorozható igen!
Típus hiba? Hát az én tapasztalataim alapján nem igazán van semmi. Inkább olyanokat tudnék mondani amit lehet máskép kellet volna. Mondjuk a főtengely szimmering amit nem tudsz cserélni csak ha szét húzod a blokkot. De végülis nem szokott szimmeringgel gond lenni. Én szerintem egy nagyon jó blokk a Rotax122! Jól meg csinálták tetszik!
Hát ha baszol a power szelepre akkor biztos is hogy be fog ragadni egyszer a sok koksztól. Pár ezer km után érdemes rá nézni. A szerviz könyv szerint 1000-1500km-nél. De bőven jó 3000ezernél is tisztítani. Nekem eddig sose volt gondom a powerrel. Jól be kell lenni állítva.
Szerintem nem éri meg!
Vegyél használt jó állapotú hengert inkább. Gyárit!
Ha jól látom a hengere is Mitaka van írva. Ez valami másolat lehet! Én nekem biztos hogy nem kéne már ez miatt se, de hát te tudod.
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block: 30.000
Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Hali!
A rotax 122-es blokkról tudnátok mondani nekem pár szót ? Főként az érdekelne, h értelmes használat mellett egy szűz blokk kb mennyi km-et bírhat ki, mind a dugó, mind a csapágyazás? A motor mennyire nyomatékos, alacsony fordulaton jól motorozható, esetleg vmi típus hibát rejt ez a konstrukció? Úgy hallottam, h a powerszeleppel akadhatnak problémák, beragad, letörik az a kis pöcs a végén stb.
Sajnos nem.
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block: 30.000
Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Ha érdekel tudok benne segiteni, emailon irj rám
patvaros87@gmail.com
Üdv
elsö: 110/70-17
hátsó: 150/60-17
es gumik voltak és szerintetek bele férne elöre a 120 és hátra a 160 as ?
ha már lecserélted, nem tudom
Adott egy 1995 Aprilia rs 125 a szívlámpás.
Olyan gond van vele hogy felfelé szépen veszi a sebességeket lefelé pedig kicsit nehézkesen.
Szerintetek mi baja lehet a motornak?
A válaszotok előre is köszönöm.
Üdv
As
Baja nem lehet tőle az tuti!
Kérdés: tényleg mi a jó .....-nak vannak ilyen barom gyökér idióta majd apu "megszereli" emberek,
mintha az enyémet jellemezte volna ( ráköltöttem vagy 300-at amire motorozható állapotba lett)
Úgy kb. 10-14ezer km bírhat egy dugó. A főtengely elvileg el megy 20ezer körül. A csapággyal ki szokta bírni a felújításig. A műanyagházas elég jó.
5ezres fordulaton érdemes használni minimum én úgy vettem észre az alatt nem a legjobb nincs meg ott a kellő nyomaték. Jól motorozható igen!
Típus hiba? Hát az én tapasztalataim alapján nem igazán van semmi. Inkább olyanokat tudnék mondani amit lehet máskép kellet volna. Mondjuk a főtengely szimmering amit nem tudsz cserélni csak ha szét húzod a blokkot. De végülis nem szokott szimmeringgel gond lenni. Én szerintem egy nagyon jó blokk a Rotax122! Jól meg csinálták tetszik!
Hát ha baszol a power szelepre akkor biztos is hogy be fog ragadni egyszer a sok koksztól. Pár ezer km után érdemes rá nézni. A szerviz könyv szerint 1000-1500km-nél. De bőven jó 3000ezernél is tisztítani. Nekem eddig sose volt gondom a powerrel. Jól be kell lenni állítva.
Vegyél használt jó állapotú hengert inkább. Gyárit!
Ha jól látom a hengere is Mitaka van írva. Ez valami másolat lehet! Én nekem biztos hogy nem kéne már ez miatt se, de hát te tudod.
Kérdésem a következő !
Tud valaki valamit erről a henger-kitről? MITAKA ...
http://www.ebay.com/itm/Aprili...
Valami bowli lehet? vagy ez reális ár? Mert akkor elég olcsó így ! Vélemény?
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block: 30.000
Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
A rotax 122-es blokkról tudnátok mondani nekem pár szót ? Főként az érdekelne, h értelmes használat mellett egy szűz blokk kb mennyi km-et bírhat ki, mind a dugó, mind a csapágyazás? A motor mennyire nyomatékos, alacsony fordulaton jól motorozható, esetleg vmi típus hibát rejt ez a konstrukció? Úgy hallottam, h a powerszeleppel akadhatnak problémák, beragad, letörik az a kis pöcs a végén stb.