Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia nem szeretnék semmit levenni a blockról, de ha érdekel egyben viheted, az ár alkuképes.
Szia!
Sajnos nem.
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block: 30.000

Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Igen belefér
Szia!
Ha érdekel tudok benne segiteni, emailon irj rám
patvaros87@gmail.com

Üdv
csáo olyan kérdésem lene hogy nekem.
elsö: 110/70-17
hátsó: 150/60-17
es gumik voltak és szerintetek bele férne elöre a 120 és hátra a 160 as ?
olajcsere hiányában is nehezebben veszi a sebességet.
ha már lecserélted, nem tudom
Jó estét.
Adott egy 1995 Aprilia rs 125 a szívlámpás.
Olyan gond van vele hogy felfelé szépen veszi a sebességeket lefelé pedig kicsit nehézkesen.
Szerintetek mi baja lehet a motornak?
A válaszotok előre is köszönöm.
Üdv
As
Sürgős! Jó állapotú lendkereket keresek Rotax 123-hozt! (Amal Sem gyújtás! )
Nem húzol elég gázt akkor.
Hmm nekem azért egy nagyon picit kokszos szokott lenni. :/
Hát én 1000km-nél semmit nem vettem észre csak egy picit olajos felesleges volt kikapnom úgy láttam.
Baja nem lehet tőle az tuti!
http://www.kepesmotor.hu/april...


Kérdés: tényleg mi a jó .....-nak vannak ilyen barom gyökér idióta majd apu "megszereli" emberek,

mintha az enyémet jellemezte volna ( ráköltöttem vagy 300-at amire motorozható állapotba lett)
Helo! 2006 utáni rs alkatrészek?
nem néz ki roszul ! a márkanév után kell nyomouni hogy mégis milyen minöségbe gyárt amugy meg mindegy vagy 2 használt hengert kapsz rajta vagy ez +1 dugó + tömités én megprobálnám ezt de tetudod !
Én a powert mindig használattól függően takarítom de átlagba 1000km. Jobb ha mindig tiszta. Könnyebben jár,gyorsabban nyit, kevesebb az esély h elszakad a bowden vagy a power bowden ház le törjön.
Ez használat függő leginkább.
Úgy kb. 10-14ezer km bírhat egy dugó. A főtengely elvileg el megy 20ezer körül. A csapággyal ki szokta bírni a felújításig. A műanyagházas elég jó.
5ezres fordulaton érdemes használni minimum én úgy vettem észre az alatt nem a legjobb nincs meg ott a kellő nyomaték. Jól motorozható igen!
Típus hiba? Hát az én tapasztalataim alapján nem igazán van semmi. Inkább olyanokat tudnék mondani amit lehet máskép kellet volna. Mondjuk a főtengely szimmering amit nem tudsz cserélni csak ha szét húzod a blokkot. De végülis nem szokott szimmeringgel gond lenni. Én szerintem egy nagyon jó blokk a Rotax122! Jól meg csinálták tetszik!
Hát ha baszol a power szelepre akkor biztos is hogy be fog ragadni egyszer a sok koksztól. Pár ezer km után érdemes rá nézni. A szerviz könyv szerint 1000-1500km-nél. De bőven jó 3000ezernél is tisztítani. Nekem eddig sose volt gondom a powerrel. Jól be kell lenni állítva.
Szerintem nem éri meg!
Vegyél használt jó állapotú hengert inkább. Gyárit!
Ha jól látom a hengere is Mitaka van írva. Ez valami másolat lehet! Én nekem biztos hogy nem kéne már ez miatt se, de hát te tudod.
Üdv !

Kérdésem a következő !
Tud valaki valamit erről a henger-kitről? MITAKA ...

http://www.ebay.com/itm/Aprili...

Valami bowli lehet? vagy ez reális ár? Mert akkor elég olcsó így ! Vélemény?
Szia komlett amal sem gyujtás esetleg megvan még?Ha igen menyiért árulod ?
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block: 30.000

Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Hali!
A rotax 122-es blokkról tudnátok mondani nekem pár szót ? Főként az érdekelne, h értelmes használat mellett egy szűz blokk kb mennyi km-et bírhat ki, mind a dugó, mind a csapágyazás? A motor mennyire nyomatékos, alacsony fordulaton jól motorozható, esetleg vmi típus hibát rejt ez a konstrukció? Úgy hallottam, h a powerszeleppel akadhatnak problémák, beragad, letörik az a kis pöcs a végén stb.
egy 50 ft boritékba rakd be és küld el adom a címet :)
nem kell senkinek megy a kukába nem tartogatom tovább
hogyhogy ingyen?