Sziasztok!
Nem tud nekem valaki segíteni, hogy gyári matricát/szettet hol találok 2007-es RS 125-re? A bal oldal sérült és most pótolnom kellene. Köszönöm segítségeteket!
Hi!
Nekem már több mint fél éve meg van, cseréltem is power nyelvet, valamint be is állítottam az elektromágnesnél, de nem gondoltam h ilyenre is kell figyelni hogy túl ne húzza, mert akkor törik le. Ha beszerzek egy új nyelvet, a leírtak szerint fogom beállítani. köszi mindenkinek. ui: Bala004 írtam emailt!
Én biztos hogy nem venném meg! De te tudod. Valamennyit elmegy biztos, de ha hajtód akkor szerintem nem sokáig fog kitartani. Én Wössner meg a Prox-ra esküszöm.
szevasz !
nekem is MX-em van nem rég vetem pár honapja nekem is nehezen megy még kiigazodni rajt de kölcsönösen segíthetnénk egymást ebbe !
a poverszeleped meg nincs rendesen beálitva szerintem a tank alatt tudsz álitani a bovdenen (valószinü sokat huz rá a bovden és azért törik le )
Helló!
Annó amikor én is nézegettem hajtókarokat, nekem is feljött ez a kérdés, mert olcsó volt ez a Mazzucchelli, megoszló vélemények vannak, valaki récsing használat mellett teljesen meg volt elégedve vele, más meg utcai használat mellett szitkozta. Keresgéltem tovább és megtaláltam a Jasil (Top Racing) hajtókart az Omegamotornál, mondanom sem kell hogy a Wössner árának feléért (18e kiszállítással). Megjegyzem hogy Németo.ban drágább mint a Wössner (link)
Teljesen meg vagyok vele elégedve, pár ezer már belement. Én mindenképp ezt tennék bele a helyedben. Bár azt megjegyezném hogy amikor vittem gépmunkára Szikszai mesterhez, kérdezte hogy Rs-be lesz-e mert ha igen, akkor nem fogja bírni, neki az a tapasztalata, hogy Rs-ekhez csak gyári hajtókart szabad venni. Ez nem tudom mennyire igaz, de szerintem pár dolgot láthatott már az életében.
próbálj meg érdeklődni itt fórumon! pl.: Dolce is bont motorokat ( spmito@freemail.hu )
vagy Troják Zoltán is árul bontott alkatrészeket -megtalálható a fórum keresőjében
Igaz hogy olasz, de nem nagy kunszt beállítani. Leszeded a tankot, ha van rajta akkor elhúzod a gumiharangot, ami védi a powernek a mágnesét, és járó motor mellett spanolod a bowdent. Mindig kicsit állítasz rajta, a Te esetedben valószínűleg befelé kell tekerni a spanolót, addig, hogy ÉPP ne feszítse a bowdent, a seiger gyűrű felüljön a házra. Hallani is lehet egy klattyanó hangot, hogy felül. Fontos hogy pont erre a szűk tartományra spanoljad, mert ha jobban betekered, felül ugyan a házra, nem fog eltörni semmi, de a power szelep nem fog eléggé visszamenni a helyén, így nem lesz 100%-os.
Remélem érthető voltam, sok sikert!
MX125-öm van. Nekem nincs az idomon, vázon semmi ábra. A rotax 122 service manualban pedig nincs konkrétan leírva a beállítás, csak a részeit látom. Az Aprilia Mx service manualban pedig meg sem említi a power szelepet. Melyik manualban találom meg? köszi
Üdv ! Hol/honnan tudok beszerezni 123-ba való power nyelvet? Az addig ok h kell rá + egy menetes szár de annak a végkialakítását hogyan oldottad meg? vagy kapni azt is?
Megjegyzem én is rettenetesen elvagyok keseredve mert az enyém is tördeli a powernyelveket. De még erről a megoldásról nem hallottam és kipróbálnám. Ha ez sem jön be sajnos henger csere
Válaszod előrre is köszönöm !
faszom meg tudja mi....... Miskolcig el tudom szállítani