Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah így már biztos vagyok benne.
Ezt forrasztásnak hívják igazából.
Tanultam amúgy csak azért tudom...
hivj fel és meg egyezünk !
Típushiba, illetve jobban szólva beállítási hiba. Ha leszeded a tankot, a vázon kell lennie egy matricának, azon írja meg ábrázolja hogy kell beállítani (vagyis nekem az Rx-en így van). Ha már nincs rajta, akkor service manual-t tölts le, és azok szerint állítsd be.
igen értettem
ha a nyelvet vasra cseréled és marad a rossz beállítás akkor valaminek engedni kell
úgy értettem, hogy a nyelv fejét szakítja le ahova beakad a bowden. A bowden fejével még nem volt gond
lángheggesztésről -mint kifejezés- hallottam már, lángfórasztásról még nem
ezért írtam, de lehet neked van igazad.
egyébként igen, ez is igaz -a bowdent is elszakítja egy idő után a rossz beállítással, ha nem a szelep törik el.
Ezek szerint mikor behúz a tekercs, még folyamatosan feszíti a bowdent, és ettől szakad le a feje... Logikusan hangzik. köszi
köszi megpróbálok szerezni.
Szerintem Forrasztást akartál írni!
Nem kötekedés kép...
Jah plexistől kell a fejidom a két oldalidom és lábváltó érdekelne mennyi lenne?
Szia fejidom azonnal kell! Plusz labvaltó meg az oldalidom is ha ugy van!
rotax 123 as alaktrészek:
-Polloni 160 nikacilos henger-hengerfej-"A használt dugó gyűrű=40e
-123 jó főtengő=15e
-váltó=10e
-kuplung=8e
-blokkfelek=8e
-alaplap=15e

-trafó=13e
-lendkerék=13e
-34-es karbi=15e
-öninditó=5e
-bendix=4e
1998-as indomszett=20e
2002-es idomszett (egyik oldalidom reped)=18e
érd:spmito@freemail.hu
Rosszul van beállítva a bowden spanolás. Úgy kell belőni hogy amikor behúz az elektromágnes, tehermentesítse a bowdent, tehát éppen felüljön a házra a rúd a mágnesben.
vegyél a régebbi típusba való (rotax123) -vas nyelvet az bírni fogja
és de ügyelj rá, h a szára ne tekeredhessen ki a helyéről -használj menetrögzítőt! vagy mint én rézzel körbeheggesztettem
Sziasztok!
Valaki tudna nekem tanácsot adni Rotax 122 power nyelv ügyben. Eltörött, vettem egy újat 12ezerért, és 2 hónapletört a vége, ahol a bowden beleakadna. Mi tévő legyek, kéthavonta vegyek egy újat? :/ Valami ötlet?
Eladó Aprilia Af1 Sintesi alkatrészek ROTAX 123!


Blokk (komplett gyújtás, víztérfedél nélkül) váltóval, kiváló állapotú főtengellyel: 20.000Ft

120/60 R17 slick: 5.000 Ft

RS Arrow rendszer (Rotax 122,123) : 22.990Ft

Egyéb alkatrészek telefonon érdeklődhető
PL:
-légszűrőház
-lánc
-önindító stb.

30-403-65-51
hello: 123-as főtengő=15e jó állapot
160 nikacilos henger jó állapotban hazsnált dugóval hengerfejjel=38e
érd:spmito@freemail.hu
bal lábtartókonzol menyi lenne ?
szétbontom 2008 as rs 125 ösömet akit érdekel vmi irjon ! papirjai nincsenek egybe is elvihető ! motorjába 2000 kilométerrel ez elöt lett motor generál ! http://www.kepesmotor.hu/april...
Hello valakinek rotax 123 jóállapotú főtengely,dugó.hüvely van ?
Aprilia rs 125 eladó
évj 2007
km 15000
B125 el vezethető
olasz forgalmival

az ára 400 000 ft
sziasztok!
valaki meg tudná adni a 32-es dellorto magasságát hosszuságát és a légszürö felöli átmérőt? esetleg eladó valakinél? továbbá kellene fénykép a 28-as és 32-es karbi gumijáról amivel csatlakozik a légszürőhöz esetleg méretei....köszi!
Porlasztó nincs el dugulva, de ha farsot szív a főtengely szimering attól van alapjárat?
Porlasztóba valami dugulás?
Tű? Jó helyen van?
Főtengely szimeringnél nem szív falsot?