Sziasztok, lenne egy kérdésem:
a 94-98 körüli 11kw-os RS-ekben milyen folytás van?
(b125 jogsim lesz, egy ilyet készülök venni, olvastam hogy 1-2-ben pl. power sincs, azért azt macerásabb ~30le-ssé alakítani, meg írtatok elektronika folytásról is, csak nem tudom összerakni hogy melyik évjáratúnál mit alkalmaztak, a választ előre is köszi)
Bejáratni? Mit akarsz járatni egy nicasilos motornál?
50km-ig kicsit óvatosabban bántam vele. Utána már kis power...
100km körül már kiforgattam rendesen! Ennyit a járatásról egy nicasilosnál! A Beállítás legyen jó!
Nem hihetetlen szerintem. Nekem is elado sorba van a motorom és azon gondolkozom hogy meg kellene dugózni a motort (nicasilos henger) Nincs semmi baja így se de ha kapna egy fasza dugót és helyesen lenne be járatva akkor még jobb lenne egészségesebb az ha meg kapja a kötelezőt . Azért is kérdezgetek most a forumon h melyik a legjobb minőség
80km volt a motorba és már eladó ezek olyan érdekesek szoktak leni általában elég kamu szagúak. Akik nem értenek hozzá és otthon össze dobják de nem úgy ahogy kéne és inkább eladják gyorsan... Nem mondom hogy a te esetedbe is ez van de érdekes azért hogy felújítottad és máris eladó!
Wösner, Vertex, Asso Werke Ezek a csúcskategóriás dugók. A Meteor már kevésbé. Főleg ha nagy fordulaton jársz sokat akkor szerintem nem érdemes bele tenni a Meteort.
Úgy tudom Asso Werke kerül az RS-be gyárilag.
Hát ha tudnád ahogy írtad is akkor nem írnál hülyeséget !
Hajtókart az előző tulaj cserélt, én dugót és hengert ( felső tűgörgőt ) cseréltem mert sokan nem szoktak ! Hihetetlen de igaz !
Én láttam. Szoktam nézelődni. De amit leírtál az már nem jó... Egy tűgörgő csere hát ez egy alap dolog ami a hajtókar tartozéka... Lehet hogy jó állapotba van külsőleg... Nekem mondjuk az az évjárat nem igazán jön be lehet másnak se nagyon... Meg kíváncsi volnék mennyit bír még az a hajtókar neked azért.
Sziasztok szeretnék 125 kupázni valaki nem tud eladó rs-t papir nélkülit? meg esetleg tudtok pár tanácsot adni mire figyeljek ha kinézek egy motort?
Köszi
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block: 30.000
Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
a 94-98 körüli 11kw-os RS-ekben milyen folytás van?
(b125 jogsim lesz, egy ilyet készülök venni, olvastam hogy 1-2-ben pl. power sincs, azért azt macerásabb ~30le-ssé alakítani, meg írtatok elektronika folytásról is, csak nem tudom összerakni hogy melyik évjáratúnál mit alkalmaztak, a választ előre is köszi)