Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
A 122 és a 123 rotax főtengelye dugattyúja és hengere megegyezik ?
mint írtam
nem fogok vele szaladgálni a postára ... ingyen elvihető ....
Miskolcig tudom szállítani
Azta :O Mázlista :)) Szerencsés vagy meg jó hogy meg tudod magadnak csinálni :)
Wössner hajtókaros főtengely nekem meg volt 30-ból. Préselés meg centirozás.
Csapágy meg szimmering meg volt ingyen!
frissen honolt henger, hengerfej, Vertex duóval 45ezer volt. Ezzel mákom volt csak mert ezt nettről vettem. Meg még vettem pár dolgot nettről. Lamella is... Én szinte mindent kicseréltem jócskán. Meg a szerelő tudtommal igen drága lett volna de én magam csináltam meg itthon. Ami kellet meg volt hozzá mindenem szerszámok... így meg csináltam szépen mindent.
Mennyi volt az anyagdíj kedvezménnyel? :)
Ezért jó ha az embernek vannak jó kapcsolatai és mondjuk meg is tudja csinálni rendesen. Nekem jócskán olcsóbban meg lett így.
vertex dugószettel,vertex hajtókarral +műhely munka ár hogy ki centírozzák a főtengelyt meg rá rakják, prox tűgörgőkkel , SKF főtengely és a többi más csapágyakkal együtt, szimeringel olyan 120E ft + amennyiért csinálja a szerelő ezek csak anyag díjak
menyiért vehetö át vagy hogy tudjuk megoldani?
Üdv !
Megkérdezhetem ,hogy egy ilyen teljes körű felújítás kb mennyiből jön ki?
veresr8@gmail.com ra írj
én megpróbálom lemásolni az enyémet üvegszállból . ha nem lesz ocsmány akkor majd kirakom forumra.
Én a saját tapasztalataimat írtam!
Nicasilosnál az hülyeség! Hidd el.
Húúúha nagyon változó a a véleményetek nekem a szerelő azt mondta hogy 1500kmer :D:D:D Köszönöm a segítségeteket :D
Factory Rs 125-höz keresek:fejidom+Plexi+balos index+tükör!
Nah jaaa!
4ezer? Ott a gép elég hallott! Ez hülyeség amúgy!
Én az első km-eknél 6-7-is pörgetem!
Nekem is egy ilyen felújítás volt még télen csináltam!
150-200km Bár én eddig se járattam.
Ha jó minden akkor lehet pörgetni. A power még ilyenkor hanyagold az alatt mehetsz. Néha öblögethetsz. 40-50km-nél már meg forgatam 10-ig egyszer. De ilyenkor még csak csínyán kell kicsit nem érdemes folyton úgy használni. 80km után már kihasználtam majdnem teljesen. 120km körül meg néztem mit tud hosszabb távon volt pörgetve.
Nem bonyolult dolog nem kell félni tőle. Az első km-eknél kell oda figyelni a beállítások miatt. Ha jól van összerakva akkor nem lesz gond. Némi plusz olajat rakhatsz a tankba hagy legyen bőven kenés. Jah és úgy csak ha Nicasilos akkor jó így. Nem kell agyon járatni annyira finoman az se jó!

Én valahogy így csináltam. És azota megy! Több mint 3ezer km van benne.
1600-nál már szét van hajtva a motorom.
írtam mailt eltudád e küldeni kb 1 hete
Szia.

A gyári előírás
első 800 km max 6000
1600km ig max 9000.
1600 km után 11000f/ perc
Ha a gyári 3 százados illesztést választottad.

Lazább illesztés esetén kevesebb km is elég.
Ha nikacilos, kb nem is kéne járatni, max pár bemelegedésig. Aki biztosra megy 300-500 km-t szokott menni power alatt. Azt mondják az okosok ha egy nikacilos henger besül 20 km után ott már máshol van a baj. Én személy szerint pár km-ig 4 ezer alatt, aztán olyan 25km-ig power alatt, olyan 100-ig meg nem nagyon megyek 10000 fölé.
meg van még?
Segítsetek meddig járassam be a motort? és hogy? amik lettek cserélve: Dugó,gyűrű,csapszeg, felső tűgörgő;hajtókar,alsó tűgörgő; és az összes csapágy,szimering ami létezik a motorba