Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Gyári indexek: 1500/db
Rotax 123as block: 30.000

Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Jól sejtem hogy akkor szerelőhöz vitted? Én magamnak csináltam így csak az alkatrészek voltak. 93ezerFt-be volt. Persze azért mert volt egy kis ismeretségem is... Amúgy lett volna vagy 120-130.
Szerintem nem lett ez rosszabb...
Hát nem tudom én nem rég vettem Wössner dugót és németország volt a származási helye.... Szerintem nem véletlen!
Énis wösnert dugót és hajtókart akartam csak le beszéltek rola mert szar lett. én most költötem a blokra 190 ezret. :/
senkit nem érdekel még mindig sérült henger 10E-ft meg 2db főtengőm is van 15ér, abból 1 hibátlant lehet eszkábálni!
Utána néztem direkt pedig...
Amúgy ezt mondjuk nem egy ember mondta hogy TÁN valami más vette át. De szerintem attól még hogy kínai vette át attól még lehet jó. Nem hiszem hogy ez miatt szar lenne.
De majd kiderül. Az én RS-embe Wössner hajtókar van.
Hello.
Valaki megtudná mondani az aprilia rs 125 a fékcső fitting hány fokba van meghajlítva?
Üdv.
Keresek motorhibás motort rotax 122 papir nem kell gumi fényezés nem számit csak legyen meg mindene.
Sziasztok 2002-es RS 125-re keresnék km/h csigát és spirált gabofreemail.hu9@freemail.hu
igen régen az volt. jó volt. de át vette másik cég és már kínában gyártják .honnan tudom? Szerelő ismerősöm mondta és én is wösnert akartam a mocimba tenni de nem ajánlotta. pont ezért.
Keresek Km óra spirált 98' évjárat
Ha meglehet nézni így hogy nincs még hirdetve, akkor megnézném szívesen!
www.rs125.it (la storia)
itt részletesen levezetik a típus változtatásait...
Eladó RS alkatrészek, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@indamail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
A Wössner nem egy szar dugó!
Ne is zavarjon de Német dugó!
Miket hirdetsz éppen? Vagy más típusok?
Köszi a képeket ez nekem túl enduros :)
Itt lesznek a képek a gumiról
Igen köszi :)
néz utána hol gyárják..:D
szia.
98-ig volt rotax 123 ott volt váltás és onnantól rotax 122 van.

Kuplungba van eltérés, a 122 esnek már nincs felfogató anyája, és egyel több fémlamellát használ.
Más a váltóáttételezés és a léptetővillák.
A főtengely kihajtásánál zégergyűrű van a 122 esen, nem pedig csavar.
A blokközép és kuplungdekli tömítések sem egyformák.
Másabb a lendkerék.
A 122- hengerén másabbak a felömlők és a csatornák.
A hajtókar és a dugattyúk megegyeznek.
Remélem segítettem.
A wössner német, nem kínai.
a wösner az kínai dugattyú :D legjobak a vertex meg az Asso W.
Nekem is ilyen az első teleszkópom. ez gyárilag ilyen vagy valami baj van vele?
jövőhéten vagy utána lesz hirdetve

ha sorra következik

egyszerre csak 2 mocit tudunk hirdetni